Raziskavo zadovoljstva med Premium strankami izvajamo dvakrat na leto (spomladi in pozno jeseni). Prijazno vas vabimo, da si vzamete 5 minut in odgovorite na nekaj kratkih vprašanj ter nam pomagate izboljšati Premium storitve.
Povabilo k sodelovanju je bilo odloženo v Nabiralnik spletne banke Bank@Net in mobilne banke mBank@Net. Prejeli ste ga vsi, ki ste podali soglasje za obveščanje.
V želji, da bi v raziskavi zadovoljstva sodelovalo čim več uporabnikov Premium osebnega bančništva, vas prosimo, da pri naslednjem klicu osebnega bančnika povprašate tudi o možnostih izpolnitve obrazca za obveščanje.
Za vaša cenjena mnenja in predloge se vam že vnaprej iskreno zahvaljujemo.
Skupaj z vami želimo še naprej zagotavljati odlične Premium storitve. V ta namen do ponedeljka, 22. junija, poteka raziskava zadovoljstva strank s Premium osebnim bančništvom Nove KBM.
Fotogalerija