Nova KBM
 

Zaposlujemo | NKBM

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV? Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.

KARIERA

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV?

Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.
SAMOSTOJNI STROKOVNI SODELAVEC (m/ž) v Oddelku razvoja programske opreme


K sodelovanju vabimo kandidata ali kandidatko za delo na delovnem mestu:


SAMOSTOJNI STROKOVNI SODELAVEC (m/ž)
v Oddelku razvoja programske opreme,

Sektor informacijske tehnologije

na lokaciji: Maribor

 

Vaše glavne odgovornosti bodo:
  • specifikacija funkcionalnostih zahtev poslovno informacijskih rešitev
  • analiza in načrtovanje obstoječih ter novih informacijskih sistemov
  • analiza funkcionalnih skladnosti in napak v delovanju informacijskih sistemov
  • testiranje informacijskih / programskih rešitev
  • uvajanje novih standardov in novih orodij za načrtovanje programskih rešitev
  • sodelovanje pri načrtovanju strategije in arhitekture računalniških informacijskih procesov
  • skrbništvo in koordinacija razvojnih del z zunanjimi izvajalci
  • pripravljanje funkcionalnih oz. sistemskih specifikacij za razvoj novih informacijskih rešitev oz. spremembe obstoječih
  • predlaganje in/ali uvajanje izboljšav
     

Pričakujemo:
  • pogoj je vsaj 6/2. raven izobrazbe, želeno informacijske smeri
  • dobro poznavanje orodij za razvoj programske opreme
  • dobro poznavanje relacijskih podatkovnih baz (MS SQL in Oracle)
  • poznavanje bančnega in finančnega sistema (kartično poslovanje)
  • razumevanje sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij
  • poznavanje analitičnega knjigovodstva in/ali področja finančnih trgov

V svoji ekipi si želimo odgovornega in samoiniciativnega sodelavca ali sodelavko, ki je zanesljiv/a in etičen/a ter dobro deluje v timu.
 

Ponujamo vam:
  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • premični delovni čas z možnostjo izbire prihoda in odhoda skladno z internim pravilnikom
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

 

Ponujamo vam priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 19. 7. 2019.

 
 
SAMOSTOJNI RAZVIJALEC PROGRAMSKE OPREME (m/ž)


K sodelovanju vabimo novega sodelavca ali sodelavko za delo na delovnem mestu:

SAMOSTOJNI RAZVIJALEC PROGRAMSKE OPREME (m/ž)
v Oddelku razvoja programske opreme,
Sektor informacijske tehnologije



Vaše glavne odgovornosti bodo:
  • načrtovanje, vzdrževanje in programiranje najzahtevnejših rešitev
  • sodelovanje pri pripravi zahtev za programske rešitve ter potrjevanje koncepta in načrtov programskih rešitev za naloge v skupini
  • koordiniranje integracije in optimizacije programskih rešitev
  • sodelovanje pri načrtovanju novih programskih rešitev
  • upravljanje podatkovnih zbirk informacijskega sistema
  • vodenje in koordiniranje projektov in delovnih skupin

Pričakujemo:
  • vsaj 6/2. raven izobrazbe, želena smer matematika ali informatika
  • znanje angleškega jezika
  • poznavanje programskega jezika Java
  • izkušnje in znanje na področju relacijskih podatkovnih baz (Oracle, MS SQL)
  • izkušnje z integracijo informacijskih sistemov na osnovi storitev (SOAP/REST) oz. aplikativnih vmesnikov (API) 
  • poznavanje razvoja spletnih aplikacij in storitvene arhitekture (ESB)

Ponujamo vam:
  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • premični delovni čas z možnostjo izbire prihoda in odhoda skladno z internim pravilnikom
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

 

Ponujamo vam priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 22. 7. 2019.


 
SAMOSTOJNI SVETOVALEC (m/ž) v Oddelku marketinga


Ponujamo vam nov karierni izziv na delovnem mestu:

SAMOSTOJNI SVETOVALEC (m/ž)
v Oddelku marketinga,
Sektor korporativnega komuniciranja in strateškega marketinga
na lokaciji: Maribor

Nova KBM

Kaj je pomembno in značilno za delo v našem oddelku?

Pomembna je širina poznavanja različnih področij, kot so trendi v bančništvu, oglaševanju, športnih panogah in regionalnih posebnosti ter zmožnost hitrega odziva na izzive ter prilagajanje aktivnosti glede na analize in rezultate.
Visoka dinamika dela je vsekakor zagotovljena.

 

Kakšnega sodelavca oziroma sodelavko si želimo v naši ekipi?

Želimo si osebo z odličnimi komunikacijskimi sposobnostmi, ki je vajena in pripravljena na visok tempo dela, uživa v delu v timu in zna razmišljati konceptualno.

 

Glavne odgovornosti novega sodelavca ali sodelavke bodo:

  • načrtovanje, organizacija in upravljanje marketinških kampanij in sponzorskih aktivacij
  • priprava analiz in poročil aktivnosti ter predlogov za nove načine pridobivanja in ohranjanja strank
  • upravljanje s proračunom področja, za katerega boste zadolženi,
  • sodelovanje z različnimi deležniki (internimi in eksternimi) za doseganje zastavljenih ciljev

 

Pogoj je, da imate:

  • vsaj 6/2. raven izobrazbe, želeno marketinške ali druge ustrezne smeri

 

Obvezna znanja in lastnosti, ki jih pričakujemo od vas, so:

  • odlično znanje angleškega jezika
  • odlično poznavanje MS Office (word, excel, powerpoint),
  • sposobnost timskega dela
  • pogajalske sposobnosti
  • komunikativnost, zanesljivost, vestnost, proaktivnost, iznajdljivost, urejenost, zmožnost javnega nastopanja

 

Pomembni za delo so še:

  • tehnološka pismenost in razgledanost
  • afiniteta do športa in splošna razgledanost drugih področij (kultura, umetnost)
  • zmožnost prenašanja znanja na druge
  • vozniški izpit B-kategorije

 

Prednost pri izbiri bodo predstavljale:

  • izkušnje v bančništvu in financah
  • izkušnje z delom v mednarodnem okolju
  • poznavanje osnov dela s programi za grafično oblikovanje
  • poznavanje zakonodaje s področja bančništva, varstva osebnih podatkov…

 

Se prepoznate v zgornjem opisu in bi vam omenjeno področje dela predstavljalo izziv?


Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • premični delovni čas z možnostjo izbire prihoda in odhoda skladno z internim pravilnikom
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

 

Ponujamo vam priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 4. 8. 2019.
TREZOREC (m/ž)


K sodelovanju vabimo kandidate ali kandidatke za delo na delovnem mestu:


TREZOREC (m/ž)
v Oddelku gotovinskega poslovanja, Gotovinski center bankovcev
lokacija: Maribor


Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • izvajanje postopkov, nalog in aktivnosti s področja dela organizacijske enote
  • priprava gotovine in drugih vrednostnih pošiljk
  • upravljanje strojev
  • knjiženje poslovnih dogodkov
  • reševanje reklamacij
  • vodenje trezorskih evidenc
  • usklajevanje gotovine z dokumentacijo
  • poročanje o izvrševanju opravil in nalog
  • opravljanje drugih del in nalog s področja dela organizacijske enote po navodilu vodje

Kaj pričakujemo?
  • pogoj je vsaj V. raven izobrazbe
  • pogoj je uspešno opravljen zdravniški pregled in psihološko testiranje
  • etičnost, zanesljivost, natančnost, odgovornost
  • poznavanje osnov MS Office
  • prednost predstavljajo izkušnje s področja dela v gotovinskem centru


Ponujamo vam:

  • zaposlitev za določen čas, do konca meseca novembra 2019, zaradi začasno povečanega obsega dela
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 24. 7. 2019.
SMO DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Banka stremi k ustvarjanju delovnih pogojev, v katerih so zaposleni kljub družinskim obveznostim pri delu produktivni in so z delom zadovoljni. Iskanje učinkovite kombinacije poklicnega življenja z zasebnimi obveznostmi zahteva medsebojno sodelovanje in zaupanje. Skladno s to usmeritvijo je banka pristopila v postopek pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje in leta 2011 pridobila osnovni certifikat  Družini prijazno podjetje, v letu 2015 pa še polni certifikat. V banki izvajamo 13 ukrepov, ki našim sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

 
 

 

  

ZAPOSLITVENI PROCES

 
1. KORAK: Objava prostega delovnega mesta

2. KORAK: Prijava na objavo preko spletne strani

3. KORAK: Pregled in selekcija prejetih prijav 

4. KORAK: Vabilo na razgovor 

5. KORAK:  Spoznavni razgovor 

6. KORAK:  Poglobljeni razgovor 

7. KORAK:  Psihološko testiranje 

8. KORAK: Obvestilo izbranemu kandidatu za zaposlitev 

9. KORAK: Napotitev na zdravniški pregled

10. KORAK: Predložitev dokazil o izpolnjevanju pogojev 

11. KORAK: Predlog pogodbe o zaposlitvi 

12. KORAK: Dobrodošli med nami!

 
 

 

 

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

 
UKREP 1: Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

UKREP 2: Komuniciranje z zaposlenimi 

UKREP 3: Komuniciranje z zunanjo javnostjo

UKREP 4: Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine

UKREP 5: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine

UKREP 6: Otroški časovni bonus

UKREP 7: Dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 8: Odsotnost brez nadomestila plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 9: Korporativno prostovoljstvo

UKREP 10: Sodelovanje svojcev zaposlenih pri dijaških in študentskih praksah v banki

UKREP 11: Obdaritve otrok zaposlenih

UKREP 12: Psihološko svetovanje in pomoč

UKREP 13: Otroci v banki