Nova KBM
 

Zaposlujemo | NKBM

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV? Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.

KARIERA

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV?

Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.
SVETOVALEC ZA KOMUNICIRANJE (m/ž)

V Sektorju korporativnega komuniciranja in strateškega marketinga iščemo

kreativne, samoiniciativne in inovativne

 kandidate in kandidatke z izkušnjami s področja upravljanja dogodkov in notranjega komuniciranja

 

 

V Mariboru k sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:


SVETOVALEC ZA KOMUNICIRANJE  (m/ž)

v Oddelku notranjega komuniciranja in trajnostnega razvoja,
Sektor korporativnega komuniciranja in strateškega marketinga
 


Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • načrtovanje, koordinacija in izvajanje učinkovitih dogodkov za ciljne javnosti banke
  • spremljanje konkurence in trendov poslovnega področja in predlogi za novosti
  • načrtovanje, spremljanje in zagotavljanje dogovorjenega proračuna za dogodke
  • koordinacija zunanjih sodelavcev in učinkovito pogajanje
  • načrtovanje in izvedba komunikacijskega načrta za dogodke
  • zagotavljanje učinkovitosti in spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti dogodkov
  • priprava poročil o uspešnosti dogodkov in ukrepi za izboljšave
  • sodelovanje pri načrtovanju in izvajanju notranjega komuniciranja
  • kreativno pisanje in ustvarjanje zgodb (storytelling)
  • sodelovanje pri administriranju intraneta, družbenih omrežij in drugih medijev banke

 

Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • visokošolska strokovna izobrazba
  • želene delovne izkušnje s področja marketinga, upravljanja dogodkov, komuniciranja, odnosov z javnostmi ali sorodnega področja
  • odlične komunikacijske veščine
  • želeno poznavanje sodobnih trendov, tudi na digitalnem področju
  • obvladovanje programa Microsoft Powerpoint in drugih standardnih orodij za delo z osebnim računalnikom, družbenih omrežij in programov za upravljanje dogodkov
  • želeno znanje angleškega jezika na višji ravni

 

Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za določen čas enega leta
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru

 

V kolikor ste željni novih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

ste samoiniciativni, ustvarjalni  in znate delati v timu

ter imate dobre organizacijske, komunikacijske in pogajalske sposobnosti

vas vljudno vabimo k oddaji prijave na delovno mesto.




Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo na delovno mesto (TUKAJ), do vključno 7. 1. 2019.

VODJA ODDELKA SPREMLJAVE ZAKLADNIŠTVA IN INVESTICIJSKEGA BANČNIŠTVA (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:


VODJA ODDELKA SPREMLJAVE ZAKLADNIŠTVA IN INVESTICIJSKEGA BANČNIŠTVA (m/ž)

v Sektorju podpore poslovanja banke


 
Področje dela / glavne odgovornosti:
  • vodenje in koordiniranje dela v oddelku
  • planiranje, organiziranje, informiranje, spremljanje izvajanja, preverjanje izvrševanja nalog in ocenjevanje uspešnosti zaposlenih 
  • opravljanje najzahtevnejših nalog in vseh tistih nalog, ki zagotavljajo normalno in nemoteno poslovanje organizacijske enote
  • nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljšav 
  • sodelovanje v projektnih skupinah
  • verifikacija sklenjenih poslov in zakladniških transakcij
  • usklajevanje in preverjanje potrdil o transakcijah ter napačnih ali odloženih poravnav
  • poravnava transakcij z vrednostnimi papirji
  • podpora pri razvoju novih storitev ali postopkov


Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:
  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe
  • želeno znanja angleškega jezika na višji ravni
  • komunikacijske spretnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • obvladovanje težavnih in konfliktnih situacij
  • samoiniciativnost in samostojnost pri delu
 

Prednosti zaposlitve:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s pogojem uspešno opravljenega poskusnega dela
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru
 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo na delovno mesto (TUKAJ), do vključno 20. 12. 2018.

DIREKTOR SEKTORJA ADMINISTRATIVNE BANČNE PODPORE (m/ž)


K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:

DIREKTOR SEKTORJA ADMINISTRATIVNE BANČNE PODPORE (m/ž)

 

Vaše glavne odgovornosti bodo:
  • planiranje strategije razvoja organizacijske enote v skladu s strategijo banke
  • nadziranje in usmerjanje dela organizacijske enote v skladu s strategijo banke
  • planiranje letnih operativnih ciljev podrejenih organizacijskih enot in nadziranje doseganja ciljev
  • organiziranje delovnega procesa in uvajanje sprememb in izboljšav
  • spremljanje izvajanja procesov in ocenjevanje uspešnosti organizacijske enote
  • sprejemanje odločitev v skladu s pooblastili
  • poročanje nadrejenim ter prenos navodil in informacij na podrejene organizacijske enote
  • razvoj strokovnega področja
  • prenos znanja na zaposlene in razvoj zaposlenih


Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:
  • visokošolska strokovna izobrazba
  • odlično znanje angleškega jezika
  • obvladovanje računalniških programov MS office
  • zaželeno znanje s področja bančništva
  • organiziranje dela in vodenje sodelavcev
  • pridobivanje in posredovanje informacij 
  • načrtovanje in postavljanje ciljev
  • usmerjenost k rezultatom
  • organiziranje dela in vodenje zaposlenih
  • reševanje problemov in konfliktov

 
Prednosti zaposlitve:
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju
 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 19. 12. 2018.

SMO DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Banka stremi k ustvarjanju delovnih pogojev, v katerih so zaposleni kljub družinskim obveznostim pri delu produktivni in so z delom zadovoljni. Iskanje učinkovite kombinacije poklicnega življenja z zasebnimi obveznostmi zahteva medsebojno sodelovanje in zaupanje. Skladno s to usmeritvijo je banka pristopila v postopek pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje in leta 2011 pridobila osnovni certifikat  Družini prijazno podjetje, v letu 2015 pa še polni certifikat. V banki izvajamo 13 ukrepov, ki našim sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

 
 

 

  

ZAPOSLITVENI PROCES

 
1. KORAK: Objava prostega delovnega mesta

2. KORAK: Prijava na objavo preko spletne strani

3. KORAK: Pregled in selekcija prejetih prijav 

4. KORAK: Vabilo na razgovor 

5. KORAK:  Spoznavni razgovor 

6. KORAK:  Poglobljeni razgovor 

7. KORAK:  Psihološko testiranje 

8. KORAK: Obvestilo izbranemu kandidatu za zaposlitev 

9. KORAK: Napotitev na zdravniški pregled

10. KORAK: Predložitev dokazil o izpolnjevanju pogojev 

11. KORAK: Predlog pogodbe o zaposlitvi 

12. KORAK: Dobrodošli med nami!

 
 

 

 

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

 
UKREP 1: Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

UKREP 2: Komuniciranje z zaposlenimi 

UKREP 3: Komuniciranje z zunanjo javnostjo

UKREP 4: Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine

UKREP 5: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine

UKREP 6: Otroški časovni bonus

UKREP 7: Dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 8: Odsotnost brez nadomestila plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 9: Korporativno prostovoljstvo

UKREP 10: Sodelovanje svojcev zaposlenih pri dijaških in študentskih praksah v banki

UKREP 11: Obdaritve otrok zaposlenih

UKREP 12: Psihološko svetovanje in pomoč

UKREP 13: Otroci v banki