Nova KBM
 

Zaposlujemo | NKBM

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV? Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.

KARIERA

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV?

Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.
DELO V ODDELKU UPRAVLJANJA Z NEPREMIČNINAMI (m/ž)

Si želite novih kariernih izzivov na področju upravljanja z nepremičninami?

 

V ODDELKU UPRAVLJANJA Z NEPREMIČNINAMI

v svoj krog vabimo novega sodelavca ali sodelavko (m/ž),

katerega delovno področje bo obsegalo:

 

  • delo na področju spremljave nepremičninskih projektov
  • izvajanje nalog na področju projektnega vodenja/investicij ter odgovornost za implementacijo
  • vodenje in koordiniranje delovnih skupin
  • spremljava zakonodaje s področja nepremičnin in s področja gradnje
  • nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljša
  • nabava investicijske in/ali vzdrževalne opreme
  • sodelovanje pri pripravi planov banke za investicijske projekte z ocenami stroškov

 

Pogoj je, da imate:

  • vsaj 6/1. ali 6/2. raven izobrazbe, želeno gradbene (ali druge tehnične) smeri

 

Prednost pri izbiri boste imeli tisti/e:

  • z izkušnjami z vodenjem projektov
  • z znanjem uporabe standardnih orodij za PC in CAD programov
  • z znanjem angleškega jezika na višji ravni

 

Želene splošne kompetence novega/nove sodelavca ali sodelavke so:

  • etičnost
  • funkcionalna in strokovna znanja s področja upravljanja nepremičnin
  • informiranje
  • naravnanost na stranke
  • odnos do sodelavcev
  • usmerjenost na rezultat

Dodatno si od novega sodelavca ali sodelavke želimo, da je samostojen/a, samoiniciativen/a in z dobrimi organizacijskimi in komunikacijskimi sposobnostmi.



Novemu/novi sodelavcu ali sodelavki nudimo zaposlitev za nedoločen čas, s pogojem uspešno opravljenega poskusnega dela, na lokaciji Maribor.

 

Ene izmed prednosti zaposlitve v Novi KBM:

  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke

in še mnoge druge.

 

V kolikor ste željni novih kariernih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

vam ponujamo priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 21. 2. 2019.

DELO V BANČNIH POSLOVALNICAH v Podružnici osrednja Slovenija (m/ž)

V A B I L O

K SODELOVANJU
 

Vas veseli področje svetovanja strankam, proaktivno trženje bančnih produktov ter opravljanje gotovinskih in negotovinskih poslov?

Ste komunikativni in imate radi delo z ljudmi? 

 

Če so vaši odgovori pritrdilni, vas vabimo, da s svojo prijavo izkažete interes za

 

DELO V BANČNIH POSLOVALNICAH

v Podružnici osrednja Slovenija (Ljubljana z okolico)

 

 
Pričakujemo:

  • raven izobrazbe: 5,  6/1 ali 6/2
  • želena družboslovna ali druga ustrezna smer
  • obvladovanje programske opreme s področja dela
  • pridobljeno dovoljenje za opravljanje poslov zavarovalnega posredovanja ter licenca za trženje investicijskih skladov in prodaja investicijskih kuponov oz. delnic je prednost.


Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za nedoločen čas, s poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • delo v urejenem delovnem okolju na lokacijah Podružnice osrednja Slovenija.


Vabimo vas, da oddate prijavo in življenjepis (CV) izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno  24. 2. 2019.

DIREKTOR SEKTORJA (m/ž) - Služba za upravljanje zadovoljstva strank

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:

 
DIREKTOR SEKTORJA (m/ž)
v Službi za upravljanje zadovoljstva strank


Vsebina dela:
  • planiranje strategije razvoja, nadziranje in usmerjanje dela organizacijske enote v skladu s strategijo banke
  • organiziranje delovnega procesa in uvajanje sprememb in izboljšav
  • spremljanje izvajanja procesov in ocenjevanje uspešnosti organizacijske enote
  • sprejemanje odločitev v skladu s pooblastili
  • poročanje nadrejenim ter prenos navodil in informacij na podrejene organizacijske enote
  • razvoj strokovnega področja
  • prenos znanja na zaposlene in razvoj zaposlenih

Pričakujemo:
  • 6/2. raven izobrazbe ali alternativno 6/1. raven
  • organizacijske spretnosti
  • strokovno poznavanje poslovanja
  • vodstvene sposobnosti
  • etičnosti
  • usmerjenost na rezultat
  • narvnanost na stranke

Kaj ponujamo?
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • delo v urejenem delovnem okolju
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • in še mnoge druge
 

V kolikor ste željni novih kariernih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

vam ponujamo priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.


 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 22. 2. 2019.


 
SMO DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Banka stremi k ustvarjanju delovnih pogojev, v katerih so zaposleni kljub družinskim obveznostim pri delu produktivni in so z delom zadovoljni. Iskanje učinkovite kombinacije poklicnega življenja z zasebnimi obveznostmi zahteva medsebojno sodelovanje in zaupanje. Skladno s to usmeritvijo je banka pristopila v postopek pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje in leta 2011 pridobila osnovni certifikat  Družini prijazno podjetje, v letu 2015 pa še polni certifikat. V banki izvajamo 13 ukrepov, ki našim sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

 
 

 

  

ZAPOSLITVENI PROCES

 
1. KORAK: Objava prostega delovnega mesta

2. KORAK: Prijava na objavo preko spletne strani

3. KORAK: Pregled in selekcija prejetih prijav 

4. KORAK: Vabilo na razgovor 

5. KORAK:  Spoznavni razgovor 

6. KORAK:  Poglobljeni razgovor 

7. KORAK:  Psihološko testiranje 

8. KORAK: Obvestilo izbranemu kandidatu za zaposlitev 

9. KORAK: Napotitev na zdravniški pregled

10. KORAK: Predložitev dokazil o izpolnjevanju pogojev 

11. KORAK: Predlog pogodbe o zaposlitvi 

12. KORAK: Dobrodošli med nami!

 
 

 

 

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

 
UKREP 1: Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

UKREP 2: Komuniciranje z zaposlenimi 

UKREP 3: Komuniciranje z zunanjo javnostjo

UKREP 4: Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine

UKREP 5: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine

UKREP 6: Otroški časovni bonus

UKREP 7: Dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 8: Odsotnost brez nadomestila plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 9: Korporativno prostovoljstvo

UKREP 10: Sodelovanje svojcev zaposlenih pri dijaških in študentskih praksah v banki

UKREP 11: Obdaritve otrok zaposlenih

UKREP 12: Psihološko svetovanje in pomoč

UKREP 13: Otroci v banki