Nova KBM
 

Zaposlujemo | NKBM

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV? Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.

KARIERA

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV?

Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.
VODJA POSLOVALNICE I (m/ž) na lokaciji Ljubljana

Imate vodstvene sposobnosti in
hkrati uživate v delu s strankami?

 

Nova KBM

K sodelovanju vabimo novega sodelavca ali sodelavko, ki je pripravljen/a na nov karierni izziv na delovnem mestu:


VODJA POSLOVALNICE I (m/ž)
v Podružnici osrednja Slovenija,
Sektor poslovne mreže

na lokaciji : Ljubljana
 

Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • vodenje poslovalnice
  • organiziranje, načrtovanje, usklajevanje in nadziranje dela in delovnih procesov
  • svetovanje strankam
  • prodaja specifičnih poslov in aranžmajev
  • prodaja storitev banke in skupine ter komisijskih poslov
  • skrbništvo strank
  • prenos znanja na zaposlene in razvoj zaposlenih
  • opravljanje drugih del in nalog s področja dela organizacijske enote po navodilu nadrejenega


Pričakujemo, da:

  • imate 6/2. raven izobrazbe ali alternativno 6/1. raven
  • imate organizacijske sposobnosti in sposobnosti delegiranja
  • ste komunikativni, urejeni, etični, odgovorni


Prednost pri izbiri predstavljajo:

  • bančne izkušnje
  • vodstvene izkušnje
  • znanje angleškega jezika


Se prepoznate v zgornjem opisu in si želite
kariernega in osebnega razvoja v eni izmed največjih slovenskih bank?


Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge

 

Vabimo vas, da vašo prijavo in življenjepis (CV) oddate izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 23. 1. 2020.

SAMOSTOJNI SVETOVALEC (m/ž) v Oddelku marketinga

Ponujamo vam nov karierni izziv na delovnem mestu:
 

SAMOSTOJNI SVETOVALEC (m/ž)
v Oddelku marketinga
Sektor korporativnega komuniciranja in strateškega marketinga

lokacija: Maribor

Nova KBM
 

Kaj je pomembno in značilno za delo v našem oddelku?
Pomembna je širina poznavanja različnih področij, kot so trendi v bančništvu, oglaševanju, športnih panogah in regionalnih posebnosti ter zmožnost hitrega odziva na izzive ter prilagajanje aktivnosti glede na analize in rezultate.

Visoka dinamika dela je vsekakor zagotovljena.
 

Kakšnega sodelavca oziroma sodelavko si želimo v naši ekipi?
Želimo si osebo z odličnimi komunikacijskimi sposobnostmi, ki je vajena in pripravljena na visok tempo dela, uživa v delu v timu in zna razmišljati konceptualno.

 

Glavne odgovornosti novega sodelavca ali sodelavke bodo:

  • načrtovanje, organizacija in upravljanje marketinških kampanj in sponzorskih aktivacij
  • priprava analiz in poročil aktivnosti ter predlogov za nove načine pridobivanja in ohranjanja strank
  • upravljanje s proračunom področja, za katerega boste zadolženi,
  • sodelovanje z različnimi deležniki (internimi in eksternimi) za doseganje zastavljenih ciljev


Pogoj je, da imate:

  • vsaj 6/2. raven izobrazbe, želeno marketinške ali druge ustrezne smeri


Obvezna znanja in lastnosti, ki jih pričakujemo od vas, so:

  • odlično znanje angleškega jezika in MS Office (word, excel, powerpoint)
  • sposobnost timskega dela
  • pogajalske sposobnosti
  • komunikativnost, zanesljivost, vestnost, proaktivnost, iznajdljivost, urejenost, zmožnost javnega nastopanja


Pomembni za delo so še:

  • tehnološka pismenost in razgledanost
  • afiniteta do športa in splošna razgledanost drugih področij (kultura, umetnost)
  • zmožnost prenašanja znanja na druge
  • vozniški izpit B-kategorije


Prednost pri izbiri bodo predstavljale:

  • izkušnje v bančništvu in financah
  • izkušnje z delom v mednarodnem okolju
  • poznavanje osnov dela s programi za grafično oblikovanje
  • poznavanje zakonodaje s področja bančništva, varstva osebnih podatkov…

 

Se prepoznate v zgornjem opisu in bi vam
omenjeno področje dela predstavljalo izziv?


Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • premični delovni čas z možnostjo izbire prihoda in odhoda skladno z internim pravilnikom
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

 

Ponujamo vam priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 21. 1. 2020.

BANČNI SVETOVALEC (m/ž) na lokaciji Ljubljana

Vas veseli področje svetovanja strankam v bančni poslovalnici in
bi želeli postati del ene izmed največjih slovenskih bank?

Ste komunikativni in imate dobre prodajne sposobnosti?
 

K sodelovanju vabimo kandidatke in kandidate za delo na delovnem mestu:

BANČNI SVETOVALEC (m/ž)
na lokaciji: Ljubljana


Delovno področje obsega predvsem:

  • svetovanje strankam
  • opravljanje bančnih storitev
  • prodaja storitev banke in skupine ter komisijskih poslov
  • reševanje reklamacij
  • evidentiranje, obdelovanje in arhiviranje vse vrste dokumentacije
  • opravljanje operativnih in administrativnih nalog s področja dela organizacijske enote
  • skrbništvo strank
  • opravljanje drugih del in nalog s področja dela organizacijske enote po navodilu vodje.

 

Pogoji in pričakovanja za zasedbo delovnega mesta so:

  • raven izobrazbe 6/1, družboslovna ali druga ustrezna smer
  • alternativna raven izobrazbe 5, v primeru naprednejšega strokovnega znanja s področja dela, naprednejšega znanja tujega jezika, zahtevnejšega obvladovanja programske opreme s področja dela
  • komunikativnost, urejenost, etičnost, odgovornost

 

Prednost bodo imeli tisti/e:

  • z izkušnjami z delom s strankami

 

Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas s pogojem uspešno opravljenega 3-mesečnega poskusnega dela
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge

 

Vabimo vas, da vašo prijavo in življenjepis oddate izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 17. 1. 2020.

 

BANČNI REFERENT (m/ž) na lokaciji Maribor

Vas veseli področje svetovanja strankam, proaktivno trženje bančnih produktov ter opravljanje gotovinskih in negotovinskih poslov?

Ste komunikativni in imate radi delo z ljudmi?
 

K sodelovanju vabimo kandidatke in kandidate za delo na delovnem mestu:

BANČNI REFERENT (m/ž)
v Poslovalnici Centrala Maribor,
Podružnica vzhodna Slovenija
 

Delovno področje obsega predvsem:

  • opravljanje bančnih storitev (sklepanje vseh vrst depozitov, sklepanje kreditov, poslovanje z računi, opravljanje gotovinskih in negotovinskih transakcij, opravljanje blagajniških in menjalniških poslov, sklepanje vseh vrst depozitov)
  • prodaja storitev banke in skupine ter komisijskih poslov
  • opravljanje pasivnih in nevtralnih bančnih storitev
  • evidentiranje, obdelovanje in arhiviranje vse vrste dokumentacije
  • opravljanje drugih del in nalog s področja dela organizacijske enote po navodilu vodje

 

Pogoji in pričakovanja za zasedbo delovnega mesta so:

  • raven izobrazbe 5, družboslovna ali druga ustrezna smer
  • alternativna raven izobrazbe 4 (v primeru naprednejšega strokovnega znanja s področja dela, naprednejšega znanja tujega jezika, zahtevnejšega obvladovanja programske opreme s področja dela)
  • komunikativnost, urejenost, etičnost, odgovornost

 

Prednost bodo imeli tisti/e:

  • z izkušnjami z delom s strankami

 

Ponujamo vam:

  • zaposlitev za določen čas 1 leta
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge

 

Vabimo vas, da vašo prijavo in življenjepis oddate izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 17. 1. 2020.
VODJA ODSEKA II (m/ž) za Odsek kartičnega in bankomatskega poslovanja

V Odseku kartičnega in bankomatskega poslovanja v Novi KBM vam ponujamo priložnost,
da se nam predstavite, nas prepričate ter se pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami
prispevate k nadaljnjemu razvoju ene izmed največjih bank v Sloveniji.

 

Ponujamo vam nov karierni izziv na delovnem mestu:

VODJA ODSEKA II (m/ž)
za Odsek kartičnega in bankomatskega poslovanja,
Oddelek kartičnega poslovanja

lokacija: Maribor

Nova KBM

Kakšnega sodelavca oziroma sodelavko si želimo v naši ekipi?
Iščemo osebo, ki ima rada izzive, uspešno sodeluje v timu
ter uspešno zastopa banko v zunanjih institucijah.


Glavne odgovornosti novega sodelavca ali sodelavke bodo:

  • vodenje skupine zaposlenih in koordiniranje dela v odseku
  • spremljava procesiranja kartičnih transakcij in bankomatskega poslovanja
  • priprava odgovorov na poizvedbe, reševanje kompleksnejših reklamacij
  • pregled in usklajevanje pogodb z zunanjimi izvajalci
  • sodelovanje v delovnih skupinah in odborih (v okviru medbančnega sodelovanja)
  • priprava poročil za delovno področje kartičnega in bankomatskega poslovanja
  • planiranje, organiziranje, informiranje, spremljanje izvajanja, preverjanje izvrševanja nalog in ocenjevanje uspešnosti zaposlenih
  • opravljanje strokovnih nalog in vseh tistih nalog, ki zagotavljajo normalno in nemoteno poslovanje odseka
  • oblikovanje novih teoretičnih in praktičnih rešitev za področje dela odseka
  • nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljšav
  • sodelovanje v projektnih skupinah


Pogoj je, da imate:

  • vsaj 6/2. raven izobrazbe ali alternativno 6/1. raven v primeru naprednejših strokovnih znanj in izkušenj s področja dela

Obvezna znanja in lastnosti, ki jih pričakujemo od vas, so:
  • napredno znanje angleškega jezika in uporabe programov MS Office (word, excel, powerpoint)
  • poznavanje delovanja kartičnih shem
  • poznavanje kartičnih produktov
  • vodstvene sposobnosti
  • organizacijske sposobnosti in sposobnosti reševanja problemov
  • sposobnost sprejemanja kvalitetnih odločitev
  • sposobnost usmerjanja in delegiranja
  • etičnost
  • usmerjenost na rezultat
  • komunikativnost, zanesljivost, proaktivnost, urejenost


Pomembni za delo so še:

  • poznavanje zakonodaje za področje kartičnega poslovanja (ZPlaSSIED)
  • izkušnje z delom za področje kartičnega in bankomatskega procesiranja
  • poznavanje dela projektnega vodenja
  • vozniški izpit B-kategorije


Prednost pri izbiri bodo predstavljale:

  • izkušnje v bančništvu in financah
  • vodstvene izkušnje
  • poznavanje dela z aplikacijo za podporo kartičnim produktom


Se prepoznate v zgornjem opisu in bi vam omenjeno
področje dela predstavljalo izziv?


Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • premični delovni čas z možnostjo izbire prihoda in odhoda skladno z internim pravilnikom
  • delo v urejenem delovnem okolju z mednarodnim pridihom
  • možnost vključitve v kolektivno nezgodno zavarovanje
  • možnost horizontalnega in vertikalnega napredovanja
  • možnost dodatnih izplačil na podlagi uspešnosti zaposlenih
  • možnost osebnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • možnost sodelovanja na športnih in družabnih dogodkih v organizaciji banke
  • in še mnoge druge.

 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno prek e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 27. 1. 2020.
SMO DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Banka stremi k ustvarjanju delovnih pogojev, v katerih so zaposleni kljub družinskim obveznostim pri delu produktivni in so z delom zadovoljni. Iskanje učinkovite kombinacije poklicnega življenja z zasebnimi obveznostmi zahteva medsebojno sodelovanje in zaupanje. Skladno s to usmeritvijo je banka pristopila v postopek pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje in leta 2011 pridobila osnovni certifikat  Družini prijazno podjetje, v letu 2015 pa še polni certifikat. V banki izvajamo 13 ukrepov, ki našim sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

 
 

 

  

ZAPOSLITVENI PROCES

 
1. KORAK: Objava prostega delovnega mesta

2. KORAK: Prijava na objavo preko spletne strani

3. KORAK: Pregled in selekcija prejetih prijav 

4. KORAK: Vabilo na razgovor 

5. KORAK:  Spoznavni razgovor 

6. KORAK:  Poglobljeni razgovor 

7. KORAK:  Psihološko testiranje 

8. KORAK: Obvestilo izbranemu kandidatu za zaposlitev 

9. KORAK: Napotitev na zdravniški pregled

10. KORAK: Predložitev dokazil o izpolnjevanju pogojev 

11. KORAK: Predlog pogodbe o zaposlitvi 

12. KORAK: Dobrodošli med nami!

 
 

 

 

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

 
UKREP 1: Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

UKREP 2: Komuniciranje z zaposlenimi 

UKREP 3: Komuniciranje z zunanjo javnostjo

UKREP 4: Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine

UKREP 5: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine

UKREP 6: Otroški časovni bonus

UKREP 7: Dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 8: Odsotnost brez nadomestila plače zaradi izrednih družinskih razlogov

UKREP 9: Korporativno prostovoljstvo

UKREP 10: Sodelovanje svojcev zaposlenih pri dijaških in študentskih praksah v banki

UKREP 11: Obdaritve otrok zaposlenih

UKREP 12: Psihološko svetovanje in pomoč

UKREP 13: Otroci v banki