Nova KBM
 

Zaposlujemo | NKBM

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV? Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.

KARIERA

STE PRIPRAVLJENI NA NOV KARIERNI IZZIV?

Pridružite se ekipi visoko usposobljenih strokovnjakov v naši banki, ki skrbi za razvoj sodobnih in celovitih finančnih storitev.
VODJA ODDELKA INVESTICIJSKIH STORITEV (m/ž)

Ali imate vodstvene sposobnosti,

obvladate angleški jezik ter

imate znanje s področja gradbene zakonodaje?

 


V Sektorju upravljanja z nepremičninami zaposlimo kandidata ali kandidatko

za vodenje oddelka investicijskih storitev.

 

Postanite del naše ekipe kot:


VODJA ODDELKA INVESTICIJSKIH STORITEV (m/ž)

v Sektorju upravljanja z nepremičninami

 

Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • izvajanje nalog na področju projektnega vodenja/investicij
  • delo na področju spremljave nepremičninskih projektov
  • vodenje in koordiniranje dela v oddelku
  • planiranje, organiziranje, informiranje, spremljanje izvajanja, preverjanje izvrševanja nalog in ocenjevanje uspešnosti zaposlenih
  • opravljanje najzahtevnejših nalog in vseh tistih nalog, ki zagotavljajo normalno in nemoteno poslovanje OE
  • nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljšav

 

Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • najmanj VI. stopnja izobrazbe
  • znanje angleškega jezika na višji ravni
  • samostojnost
  • samoiniciativnost
  • komunikacijske spretnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • obvladovanje težavnih in konfliktnih situacij

 

Prednosti zaposlitve:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s pogojem uspešno opravljenega poskusnega dela
  • možnost samostojnega dela in odločanja
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru

 


 

V kolikor ste željni novih kariernih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

vam ponujamo priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

 pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.


 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ),  do vključno 2. 7. 2018.

SVETOVALEC UPRAVLJANJA NEPREMIČNIN (m/ž)

Ali imate izkušnje na področju upravljanja nepremičnin?


V Sektorju upravljanja z nepremičninami zaposlimo izkušenega kandidata ali kandidatko za delo na delovnem mestu:
 

SVETOVALEC UPRAVLJANJA NEPREMIČNIN (m/ž) – Facility manager

 

Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • izdelava in koordiniranje investicijskih in vzdrževalnih načrtov
  • sodelovanje in koordiniranje delovnih skupin
  • planiranje, organiziranje in izvajanje manjših investicijskih del in vzdrževanja
  • nabava investicijske in/ali vzdrževalne opreme
  • odgovornost za koordinacijo del varovanja zdravja, varstva pri delu in požarne varnosti na začasnih deloviščih (gradbišča/delovišča)
  • priprava politik in delovnih navodil s področja
  • spremljava zakonodaje s področja nepremičnin in odgovornost za implementacijo

 

Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • znanje angleškega jezika na višji ravni
  • uporaba standardnih orodij za PC in CAD programov
  • samostojnost
  • organizacijske sposobnosti
  • pogajalske veščine in veščine vodenja predstavitev,
  • sposobnosti in znanje vodenja in upravljanja sprememb,
  • odlične analitične sposobnosti,
  • ciljno usmerjenost, energičnost in samoiniciativnost,
  • visoke etične in poslovne standarde ter standarde korporativnega upravljanja

 

Prednosti zaposlitve:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s pogojem uspešno opravljenega poskusnega dela
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru

 

 

V kolikor ste željni novih kariernih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

vam ponujamo priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

 pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.


 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ),  do vključno 2. 7. 2018.

RAZVOJNIK MODELOV II (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:



RAZVOJNIK MODELOV II (m/ž)
v Oddelku za razvoj metod in modelov,
Sektor strateškega upravljanja tveganj




Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • razvoj zahtevnejših metod s področja upravljanja tveganj,
  • razvoj zahtevnejših modelov s področja upravljanja tveganj,
  • kodiranje razvitih modelov,
  • strokovna podpora pri uvedbi aplikativnih rešitev razvitih metod ali modelov v informacijski sistem,
  • izobraževanje delavcev banke ob uvedbi novih metod ali modelov,
  • analiza kvalitete internih modelov ter kupljenih modelov, 
  • validacija modelov,
  • sodelovanje pri izvajanju stresnih testov,
  • izvajanje zahtevnejših izračunov in analiz na zahtevo



Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • napredno poznavanje matematike, statistike, modeliranja;
  • napredno obvladovanje dela z osebnim računalnikom; 
  • obvladovanje vsaj enega programskega orodja za modeliranje; 
  • obvladovanje vsaj enega programskega jezika; 
  • znanje angleškega jezika na višji ravni.



Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru



Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 21. 6. 2018.

ANALITIK SPECIALIST I (m/ž)

Ali imate analitične sposobnosti,

ste natančni ter obvladate angleški jezik?

 



K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:


ANALITIK SPECIALIST I (m/ž)

v Oddelku upravljanja kapitala in kontroling tveganj,

Sektor strateškega upravljanja tveganj

 



Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • razvijanje, uvajanje, testiranje in vzdrževanje analitičnih metod in modelov s področja dela
  • zbiranje, obdelava, analiziranje in interpretiranje podatkov s področja dela
  • oblikovanje znanja na podlagi izdelanih analiz ter priprava predlogov ukrepov s področja dela
  • delo s podatkovnimi bazami
  • priprava rednih in izrednih poročil in informacij za potrebe banke in zunanjih institucij
  • spremljanje dogajanj na trgu s področja dela

 

Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • znanje angleškega jezika na višji ravni
  • želene izkušnje s področja regulatornega poročanja oziroma upravljanja kapitala
  • analitične sposobnosti
  • samostojnost
  • natančnost
  • proaktivnost
  • sistematičnost

 

Prednosti zaposlitve:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s pogojem uspešno opravljenega poskusnega dela
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru

 


 

V kolikor ste željni novih kariernih izzivov v eni izmed največjih slovenskih bank,

vam ponujamo priložnost, da se nam predstavite, nas prepričate ter se

 pridružite ekipi motiviranih sodelavcev in skupaj z nami prispevate

k nadaljnjemu razvoju banke.


 

Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 1. 7. 2018.

DIREKTOR POSLOVANJA Z GOSPODARSKIMI DRUŽBAMI (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:



DIREKTOR POSLOVANJA Z GOSPODARSKIMI DRUŽBAMI (m/ž)
Poslovanje z gospodarskimi družbami zahodna Slovenija




Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • Načrtovanje, razvijanje, vodenje, koordiniranje in usklajevanje vseh potrebnih aktivnosti poslovnega področja oddelka. 
  • Odgovoren za splošno poslovanje oddelka poslovanja z gospodarskimi družbami  
  • Doseganje rezultatov na podlagi plana prodaje, kakor tudi plana finančnega poslovanja, zadovoljstva strank, postavljanje novih ciljev in z razpršenostjo prodajnih kanalov.
  • Pripravljanje budgeta oddelka, nadzorovanje in kontroliranje izvajanja aktivnosti v skladu z budgetom, permanentno zmanjševanje stroškov ter ravnanje v smislu dobrega gospodarja. 
  • Koordiniranje in pripravljanje strategije in poslovnih načrtov NKBM z vidika poslovanja z gospodarskimi družbami.
  • Priprava informacij za potrebe poslovnega odločanja vodstva banke 
  • Zagotavljanje poslovanja skladno z zakoni, notranjimi usmeritvami in predpisi.  
  • Pripravljanje organizacijskih predpisov in navodil za delo s poslovnega področja oddelka 
  • Vzdrževanje pretoka informacij in podvzemanje ukrepov, ki omogočajo uspešno in učinkovito izvajanje delovnih procesov ter proaktivno regiranje ob pojavu anomalij.
  • Sodelovanje pri optimiranju procesov med oddelki, vodenju projektov in organiziranje potrebnih aktivnosti za uspešno in učinkovito uvajanje sprememb.  
  • Pripravljanje, koordiniranje in predlaganje strokovnih rešitev za nenehno izboljševanje postopkov in procesov dela in spodbujanje inovativnosti pri sodelavcih 
  • Omogočanje strokovnega in osebnostnega razvoja zaposlenih, spremljanje njihove uspešnosti in učinkovitosti, postavljanje ciljev in ugotavljanje njihovega doseganja 
  • Nadzorovanje in omogočanje uresničevanja ukrepov zunanje in notranje revizije 
    Vodenje zaposlenih skozi učinkovito komunikacijo, coaching, usposabljanje in razvoj
  • Reševanje problemov, omogočanje hitrejšega napredka in izboljšanja odnosov na delovnem mestu 
  • Načrtovanje in izvajanje trženjske strategije za področje poslovanja z gospodarskimi družbami.



Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • 5 let delovnih izkušenj
  • Znanje angleškega jezika za strokovne namene
  • Organiziranje dela in vodenje sodelavcev  
  • Pridobivanje in posredovanje informacij 
  • Načrtovanje in postavljanje ciljev 
  • Usmerjenost k rezultatom
  • Znanje s področja bančništva



Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za mandatno dobo 4 let s 6-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju



Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 27. 6. 2018.

STROKOVNI SODELAVEC - PROJEKTNO FINANCIRANJE (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:



STROKOVNI SODELAVEC  (m/ž)
v organizacijski enoti PROJEKTNO FINANCIRANJE




Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • pridobivanje in izpeljava zahtevnejših kreditno depozitnih in dokumentarnih poslov
  • samostojno izvajanje aktivnosti za pridobivanje novih poslovnih partnerjev 
  • skrbništvo in spremljanje strank
  • ocenjevanje ekonomske in tehnične upravičenosti projektov, upoštevaje kriterij donosnosti pojekta
  • strukturiranje ponudb za financiranje nepremičninskih projektov
  • spremljanje izvajanja nepremičninskih projekov
  • opravljanje zahtevnejših strokovnih nalog za področje dela oz. organizacijsko enoto ter oblikovanje strokovnih mnenj
  • pripravljanje smernic, metodologij in politik razvoja za področje dela
  • predlaganje izboljšav za področje dela ter opravljanje analiz in predlogov za odločanje
  • sodelovanje v projektih in delovnih nalogah



Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • uporaba standardnih orodij za PC
  • želeno znanje angleškega jezika na višji ravni
  • organizacijske sposobnosti
  • samostojnost pri delu
  • proaktivnost
  • sposobnost dela v timu



Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za nedoločen čas s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Ljubljani



Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 27. 6. 2018.

SAMOSTOJNI PRAVNI SVETOVALEC II (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:



SAMOSTOJNI PRAVNI SVETOVALEC II  (m/ž)
v Pravni pisarni




Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • pomaga pri opravljanju najzahtevnejše sestavljenih projektnih opravil ter zastopa banko
  • oblikuje in sodeluje pri oblikovanju pogodb, predlogov in drugih aktov za potrebe banke
  • zastopa banko v spornih in drugih zadevah
  • pravno svetuje in nudi pravno pomoč za potrebe banke



Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • VII. stopnja izobrazbe
  • 3 leta delovnih izkušenj
  • opravljen pravniški državni izpit
  • uporaba standardnih orodij za PC
  • želeno znanje angleškega jezika na višji ravni



Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za nedoločen čas s 4-mesečnim poskusnim delom
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru



Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 27. 6. 2018

POSLOVNI SEKRETAR (m/ž)

K sodelovanju vabimo kandidate in kandidatke za delo na delovnem mestu:



POSLOVNI SEKRETAR  (m/ž)
v Službi skladnosti poslovanja




Vaše glavne odgovornosti bodo:

  • izvajanje organizacijsko strokovne in administrativne podpore za upravo banke in izvršilne direktorje
  • vodenje in razporejanje terminskih načrtov, organiziranje sestankov in srečanj ter koordiniranje drugih poslovnih stikov
  • priprava gradiv in zapisnikov za organe banke
  • sprejemanje in usmerjanje poslovnih obiskov
  • opravljanje vseh ostalih tajniških in splošnih administrativnih nalog



Zahtevana znanja, izkušnje, sposobnosti:

  • najmanj V. stopnja izobrazbe
  • želeno znanje angleškega jezika na višji ravni
  • uporaba standardnih orodij za PC
  • komunikacijske sposobnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • natančnost



Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za določen čas za čas nadomeščanja porodniške odsotnosti
  • delo v eni izmed največjih slovenskih bank, ki je imetnica polnega certifikata Družini prijazno podjetje
  • možnost lastnega in kariernega razvoja v okviru udeležb na internih in eksternih izpopolnjevanjih
  • delo v urejenem delovnem okolju v Mariboru



Prijavo in življenjepis (CV) oddajte izključno preko e-obrazca za prijavo (TUKAJ), do vključno 28. 6. 2018.


   Naši zaposleni sodijo v skupino privilegiranih slovenskih delavcev, ki imajo boljše možnosti za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja.   


SMO DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE