Še niste uporabnik Bank@Neta / mBank@Neta? | Ste uporabnik Bank@Neta / mBank@Neta in ste pozabili geslo? |
![]() | Registrirajte se na vstopni strani za Bank@Net / na telefon namestite aplikacijo mBank@Net. |
![]() | Sledite korakom registracije in vpišite vse potrebne podatke, Postopek traja 1 minuto. |
![]() | Ne pozabite, da lahko z istim uporabniškim imenom in geslom uporabljate tako Bank@Net kot mBank@Net. |
![]() | Na vstopni strani v Bank@Netu ali mBank@Netu kliknite na 'Pozabljeno uporabniško ime ali geslo' |
![]() | Sledite korakom ponastavitve gesla in vpišite vse potrebne podatke, Postopek traja 1 minuto. |
Prednosti spletne banke
![]() | Razdelite nakup na obroke! Le z nekaj kliki lahko nakup z Viso kartico z odloženim plačilom razdelite na do 12 obrokov. |
![]() | Prva banka v Sloveniji z možnostjo prikaza številke kartice, PIN in CVV kode! |
![]() | |
![]() | Sklenite gotovinski kredit do 30.000 EUR in dobo odplačila do 7 let. |
![]() | Naročilo prekoračitve na računu (limita), sklepanje varčevanj, varnostnega SMS sporočila in drugih bančnih storitev. |
![]() | Menjajte valute, napolnite predplačniško Visa kartico in še več. |
Varnost je na prvem mestu!
![]() | Brezplačna uporaba SMS žetona omogoča varen dostop. |
![]() | Potrebujete še Uporabniško ime in 6-mestno numerično geslo. |
![]() | Za zaščito se uporablja 2-faktorska avtentifikacija. |
![]() | Samodejna odjava po nekaj minutah neaktivnosti. |
![]() | Preberite nasvete za varno poslovanje. |
Vse kar potrebujete je vaša davčna številka, mobilna številka in plačila kartica (debetna ali kartica z odloženim plačilom).
Preverite kako si uredite dostop v le 1 minuti!
Prijava s HID Approve | Prijava s Token ONE | Osnovne funkcionalnosti | Transakcije na računu |
1. korak
Vnesite uporabniško ime.
2. korak
Ob prvi prijavi si boste nastavili svoje osebno (6-mestno numerično) geslo, ki ga boste uporabljali ob naslednjih prijavah. Upoštevajte naslednje smernice:
• geslo naj vsebuje samo številke
• znaki naj se ne ponavljajo
• novo geslo se mora razlikovati od starega.
3. korak
Namesto PIN-a in enkratnega gesla iz generatorja RSA SecureID vpišete prejeti SMS žeton v za to namenjeno polje.
1. korak
Izberite plačilo/-a oziroma zahteve, ki jih želite potrditi.
2.korak
Kliknite gumb »Potrdi izbrane« in vpišite prejeti SMS žeton.
Preskočite na zabavni del. Gotovinski kredit do 30.000 EUR za obnovo doma, nov avto, počitnice ali drugo. Odobreno v samo nekaj minutah tudi preko spletne banke Bank@Net.
Dnevno omejitev poslovanja z računom si nastavite s klikom na izbrani račun (kot je prikazano spodaj):
Po vnesenih želenih spremembah se zahteva pojavi v zavihku Zahteve, v »Zahteve za potrditev«. Zahtevo označimo in jo z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju.
Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku »Opravljene zahteve«.
Mesečni izpisek najdete v zavihku Računi, kjer pri želenem računu izmed prikazanih možnosti izberete »Izpiski« (prikažejo se izpiski za zadnjih 12 mesecev).
Izpiski so na začetku označeni po številkah.
V desnem kotu se nahajajo možnosti izpisov v različnih oblikah (pdf, ISO).
Informacijo, zakaj je bil nalog zavrnjen, dobimo tako, da kliknete na rdečo lupo na desni.
V polju »Opis«, ki ga najdete v razdelku med Opomba/ Komentar / Napaka, se izpiše nam razlog zavrnitve ter datum
V primeru nastavljenega zamika plačila nalog dobi status NA ČAKANJU in se bo izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri »Zamiku plačila«. To se zgodi, če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen dnevni limit poslovanja z Bank@Netom.
Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.
Plačilo v tujino najdete v zavihku Plačila (zelen +) ali izberete novo plačilo.
Če ste zaklenili svoj uporabniški račun, pozabili uporabniško ime ali geslo, lahko na vstopni strani v Bank@Net kliknete na povezavo pod gumbom VSTOPI »Pozabljeno geslo (SMS žeton)« in sledite korakom.
Potrebovali boste davčno številko, telefonsko številko ter PIN številko vaše izbrane plačilne kartice.
Uporabniško ime ali pozabljeno geslo lahko uredite preko povezave:
POZABLJENO GESLO
Za vas smo pripravilo tudi video:
Spremembo telefonske številke lahko uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.