Nova KBM
 

Spletna banka Bank@Net | NKBM

Prihranite čas in denar. Spremljajte svoje prihodke in izdatke s spletno banko nove generacije. Hitro, udobno in ugodno.

SPLETNA BANKA BANK@NET

Še niste uporabnik spletne banke? 
Ste bili vpogledni uporabnik? Brez skrbi!
Dostop in polno uporabo spletne banke si lahko uredite v manj kot 1 minuti.  


 POSTANITE BANK@NET UPORABNIK
   
ZA VPOGLEDNE UPORABNIKE

DOSTOPNO IN UGODNO


V 1 minuti, preko spleta.

Prijava z SMS žetonom ali biometričnim načinom.

2 banki za ceno 1.
 

PREPROSTO


Eno geslo za spletno in mobilno banko.

Pozabljeno uporabniško ime ali geslo ponastavite kar sami tukaj.

 
 

VARNO IN ENOSTAVNO


Ustrezna stopnja varnosti.

Potrebujete le mobilno številko in plačilno kartico naše banke.


Brezplačna uporaba SMS žetona.
 
Za vas smo pripravili najbolj pogosta vprašanja in odgovore o spletni banki in njenih funkcionalostih.

VPRAŠANJA IN ODGOVORI

 
 

Prednosti spletne banke
 

     Pregled in stanje na vaših računih.

      Sklepanje in naročilo prekoračitve na računu (limita), varčevanj, varnostnega SMS sporočila in drugih bančnih storitev.

      Nadzor na porabo po posameznih plačilnih karticah.

      Polnjenje predplačniške Visa kartice.

   Gotovinski kredit do 30.000 EUR odobren samo nekaj minutah.

 

Varnost je na prvem mestu!
  

     SMS žeton omogoča varen način in dostop.

      Potrebujete še Uporabniško ime in 6-mestno numerično geslo.

      Za zaščito se uporablja 2-faktorska avtentifikacija.

      Samodejna odjava po nekaj minutah neaktivnosti.

      Preberite nasvete za varno poslovanje.

 

Kako vstopite in kaj lahko naredite, če ste pozabili prijavne podatke?

NE PREZRITE! Ste vpogledni uporabnik?
Omogočite si polni dostop do Bank@Neta in uporabjajte vse funkcionalnosti spletne banke za isto ceno! Ne pozabite na mobilno banko!
 
Brez skrbi. Ponovno se registrirajte tukaj:

PONOVNA REGISTRACIJA


 
 
Kot vpogledni uporabnik boste za isto ceno kot dosedaj dostopali do:
  1. izpiskov,
  2. prometa na vašem transakcijskem računu ali plačilni kartici 
  3. lahko boste plačevali vse vaše položnice ali nakazali denar na druge račune,
  4. sklenete kredit ali zaprosite za dovoljeno prekoračitev na računu.
 
Kako preprosta je uporaba si oglejte v video kotičku.
 

POMEMBNO! Kako opravite prehod na SMS žeton?
  1. korak: Prijavite se v spletno banko Bank@Net, kjer se vam ob vstopu odpre novo zaslonsko okno.
  2. korak: Potrdite ali vnesite telefonsko številko in nastavite novo 6-mestno osebno geslo, ki mora vsebovati samo številke.
  3. korak: Ponovno se prijavite z novim geslom in prejetim SMS žetonom.
  4. Čestitamo! Opravljeno.

 
Zaklenjen uporabniški račun, pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

Če ste zaklenili svoj uporabniški račun, pozabili uporabniško ime ali geslo, lahko na vstopni strani v Bank@Net kliknete na povezavo pod gumbom VSTOPI    »Pozabljeno geslo (SMS žeton)« in sledite korakom.

Potrebovali boste davčno številko ter PIN številko vaše izbrane plačilne kartice.

Uporabniško ime ali pozabljeno geslo lahko uredite preko povezave s klikom tukaj.
 

Kako spremenite telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?

Spremembo telefonske številke lahko uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Kako aktivirate mobilno številko (kot vpogledni uporabnik)?
  1. V spletno banko Bank@Net vstopite s svojim uporabniškim imenom in geslom.
  2. V naslednjem koraku se prikaže vaša mobilna telefonska številka (če se vam prikaže druga mobilna številka, jo je potrebno spremeniti – to lahko storite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije).
  3. Številko potrdite z obstoječim geslom za spletno banko Bank@Net.
  4. Ponovno vstopite v spletno banko.
Ob vstopu v spletno banko boste lahko opravili migracijo na SMS žeton.
Kako se prijavim v spletno banko in mobilno banko z SMS žetonom?
Za prijavo v spletno in mobilno banko vpišete svoje uporabniško ime in  6-mestno numerično geslo, nato pa še prejeti SMS žeton.

Najprej si boste nastavili  6-mestno numerično geslo, ki si ga zapomnite, saj ga boste uporabljali ob vseh naslednjih prijavah.

Pri nastavitvi upoštevajte naslednje smernice:
- geslo naj vsebuje samo številke in
- znaki naj se ne ponavljajo.
 

Najpogostejša vprašanja in odgovori pri uporabi spletne banke:

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev poslovanja z računom si nastavite s klikom na izbrani račun (kot je prikazano spodaj):
 

Nova KBM

  • Izberete »Dnevna omejitev poslovanja z računom« in kliknete na kvadratek s svinčnikom. Pojavi se polje, kamor vpišete želen znesek. Potrdite ga z zeleno kljukico.
Nova KBM
 
  • Spreminjate lahko tudi zamik plačila, kar pomeni, da v primeru nezadostnih sredstev (stanja) na računu sistem plačilo izvede v roku dni zamika, ki ste si jih nastavili. Tako zahteva ostane na čakanju do izvedbe, ko je na računu dovolj sredstev. 

Po vnesenih želenih spremembah se zahteva pojavi v zavihku Zahteve, v »Zahteve za potrditev«. Zahtevo označimo in jo z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku »Opravljene zahteve«.

Kje v Bank@Netu si lahko izpišem izpiske?

Mesečni izpisek najdete v zavihku Računi, kjer pri želenem računu izmed prikazanih možnosti izberete »Izpiski« (prikažejo se izpiski za zadnjih 12 mesecev).

Nova KBM

Izpiski so na začetku označeni po številkah.

V desnem kotu se nahajajo možnosti izpisov v različnih oblikah (pdf, ISO).

Zakaj je bil nalog zavrnjen?

Informacijo, zakaj je bil nalog zavrnjen, dobimo tako, da kliknete na rdečo lupo na desni.

Nova KBM

V polju »Opis«, ki ga najdete v razdelku med Opomba/ Komentar / Napaka, se izpiše nam razlog zavrnitve  ter datum


Nova KBM

  • prekoračen dnevni limit
  • stanje na računu
  • blokada računa …

V primeru nastavljenega zamika plačila nalog dobi status NA ČAKANJU in se bo izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri »Zamiku plačila«. To se zgodi, če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen dnevni limit poslovanja z Bank@Netom.

Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.

Kje izvedem plačilo v tujino?

Plačilo v tujino najdete v zavihku Plačila (zelen +) ali izberete novo plačilo.

  1. Izberete obrazec na spustnem seznamu (Plačila v tujino).
  2. Izpolnite rdeče obarvana polja in potrdite nalog.
  3. Nalog bo poslan med Zahteve za dodatno potrditev. Ponovno ga potrdite z SMS žetonom.
  4. Nalog se izvede v skladu s plačilnim prometom.
Kje vidim promet po kreditni kartici?
  1. Promet poslovanja po kreditni kartici najdete v zavihku Kartice.
  2. Izberete želeno kartico in kliknete na znesek porabe.
  3. Izberete obdobje.
  4. Prikaže se vam promet po kreditni kartici.
Kje dodam številko za varne spletne nakupe?
  1. Mobilno številko za varne spletne nakupe dodate v spletni banki v zavihku Kartice.
  2. Izberete želeno kartico ter dodate številko (zapis številke mora biti v mednarodni obliki – 00386 …).
  3. Potrdite z SMS žetonom.
Kje lahko vidim limite plačilne kartice Nove KBM?
  1. Izberite zavihek Kartice.
  2. Tapnite na izbrano kartico, da se prikažejo limit in dnevni limiti (POS – plačilo v trgovini, BA – bankomat, internet).
Kako potrjujem plačila z SMS žetonom? Kakšen je postopek uporabe SMS žetona?
Pri potrjevanju plačil in ostalih zahtev vpišete prejet SMS žeton.

Video predstavitve

PRIJAVA V SPLETNO BANKO
Za vas smo pripravili video, kako se v spletno in mobilno banko prijavljati s SMS žetonom.
Varno, preprosto in priročno.

 

POTRJEVANJE PLAČIL
 
Potrjevanje plačil sedaj preprosteje. Potrebujete le mobilni telefon s potrjeno telefonsko številko. Preverite kako enostavna je uporaba spletne banke.
 

 

VARNO POSLOVANJE


Za vas smo na enem mestu zbrali najpogostejše prevare ter nasvete, kako se prevaram izogniti. Da boste še bolje pripravljeni na jutri.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

 
Banka nikoli ne bo:


 
od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  

 
povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.
 


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.

Za varno uporabo spletne banke vam svetujemo, da z največjo skrbnostjo uporabljate in hranite overitvene elemente.