Nova KBM
 

Mobilna banka mBank@Net | NKBM

Z mobilno banko mBank@Net omogočamo svojim komitentom najsodobnejše poslovanje z banko preko mobilnika, s katerim lahko kjerkoli in v vsakem trenutku spremljate svoje poslovanje in izvajate poenostavljena plačila.

PREPROSTO mBank@Net

Preklopite na digitalno poslovanje. Prihranite čas in denar.
Zdaj 1 leto brez plačila mesečnega nadomestila*.

Aktivirajte najboljšo mobilno banko v Sloveniji v 2020 
in dostopajte tudi do najboljše spletne banke! 

POSTANITE UPORABNIK   

Nova KBM


PRIROČNA 



Prenesite aplikacijo in jo aktivirajte v 1 minuti.

Skenirajte in plačajte.

Plačujte eRačune ali menjajte valute, kar preko telefona.

Nova KBMNova KBM
huawei

 


ENOSTAVNO



Poenostavljena prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza.

Eno geslo za mobilno in spletno banko. Ponastavite si ga kar sami.

POZABLJENO GESLO


Ste že stari 15 let in ste naša stranka? Prenesite aplikacijo, se registrirajte in pričnite uporabljati brez obiska poslovalnice!

 
 


UGODNO



Brezplačna aplikacija.

Od zdaj 1 leto brez plačila mesečnega nadomestila* za uporabo spletne banke.


KAJ OMOGOČA
 

 
* Velja samo za nove uporabnike (m)Bank@Neta.

Za imetnike paketov Komplet in Premium ponudba ne velja, saj so mesečna nadomestila uporabe in nadomestila za plačila v (m)Bank@Netu že vključena v ceno teh paketov.
 

KAJ VAM OMOGOČA MOBILNA BANKA?

Uporabniku prijazna nadzorna plošča

Sami si nastavite prikaz in vrstni red vaših računov.
Nastavite si tudi privzet račun za plačila.

Možnost preprostega plačevanja 
Za domača plačila, plačila v tujino, prenos med računi.

E-računi
Preprost pregled in plačila e-računov.


Nakaži mi
Omogočeno pošiljanje QR kode ali Povezave s podatki za nakazilo preko SMS-a,Viber-ja, e-pošte, itd. in olajšajte nakazila prijateljem.


Upravljanje nastavitev računov,
kartic (npr. limiti) in obveščanja.

Prikazano je razpoložljivo stanje, vaši računi in vaša dnevna omejitev poslovanja. 


Naročilo Varnostnega SMS sporočila
za uporabo plačil na obroke ter za varnejše poslovanje.
 
 
Nova KBM
 
Skeniraj in plačaj
Skenirajte QR kodo na vašem UPNu in ne zgubljajte časa
s prepisovanjem podatkov! Pazite le na datum izvedbe.


Hitra polnitev vaših računov
Varčevalnika, predplačniške kartice Visa in vaših drugih 
računov. Tudi brez potrjevanja z SMS žetonom.


Menjalnica
Menjavo vam omogočamo za kar 8 valut: HRK, CHF, DKK, CAD, USD, NOK, GBP, SEK.

Iskalnik najbližjega bankomata in poslovalnic
skupaj s kontaktnimi podatki.

Enostavni pregled sporočil
Aktivirajte si obveščanje s potrditvijo e-naslova. V nabiralniku vas čakajo vsa sporočila. 


Enostavni pregled zahtev
V košarici poglejte vse svoje zahteve.
 
 
 
Nova KBM
Za vas smo pripravili še več odgovorov na vprašanja o mobilni in spletni banki. Preberite sami katere funkcionalnosti so vam vse na voljo:

PRIJAVA  STORITVE
 
 

Najpogostejša vprašanja in odgovori pri uporabi mobilne banke:

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:

  1. Na kartici »Računi« se zraven številke računa nahaja siv krogec. Tapnete nanj.

    Nova KBM

  2. Nato izberete »Podatki o računu«.

    Nova KBM

  3. Tapnete na znesek na vrstici Dnevna omejitev poslovanja z računom in ga spremenite ter tapnete na »Shrani«.

    Nova KBM

  4. Potrdite zahtevo s SMS žetonom. 
  5. Zahteva je na čakanju, dokler sprememba ni urejena.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.

 

Kako si nastavim privzet račun za plačila?
Kako skeniram in shranim več položnic hkrati?
Kako opravim plačila v tujino?
Zakaj je UPN, ki sem ga skeniral s QR kodo, še vedno na čakanju?

QR koda vsebuje datum plačila, tako da se nalog izvede točno na ta dan. Če želite, da se nalog izvrši pred ali po tem datumu, lahko datum spremenite sami pred potrditvijo zahteve.

Če je bil datum plačila potrjen in ga želite spremeniti, lahko to naredite preko Bank@Neta ali pa zadevo podvojite, spremenite datum in obstoječi UPN brišete iz čakalne vrste.

Kako dodam prejemnika med zaupanja vredne prejemnike?
Kje najdem potrdilo o plačilu?
Kje lahko vidim e-Dokumente?
E-dokumenti se nahajajo v plačilih.
  • Prvo pritisnete na   ikono na nadzorni plošči.
  • Kasneje izberite opcijo Plačila, kjer se vam bo prikazala spodnja slika.
  • Izberite E-dokumenti.

Nova KBM

E-dokumenti se od posodobitve dlje več NE nahajajo v nabiralniku.
Kje vidim promet po kreditni kartici?
  1. Promet poslovanja po kreditni kartici najdete v zavihku Kartice.
  2. Izberete želeno kartico in tapnite na znesek.
  3. Izberete lahko obdobje, prilive ali odlive
  4. Prikaže se vam promet po kreditni kartici.

 

Kje lahko vidim limite plačilne kartice Nove KBM?
  1. Izberite zavihek Kartice.
  2. Tapnite na izbrano kartico, da se prikažejo limit in dnevni limiti (POS – plačilo v trgovini, BA – bankomat, internet).
Kako deluje Nakaži Mi?
Kje najdem menjalnico in kako zamenjam valute?

Preprosto! V levem meniju izberite:

Plačila > Menjalnica

Izberite račun, iz katerega želite opraviti menjavo (konverzijo) in izbirajte med kar 8 valutami. Račun v izbrani tuji valuti se vam bo avtomatično aktiviral takoj.

 


 

 
Kje vidim svoje naložbe in kako lahko opravim vplačilo?
Kako opravim plačilo anituete pri kreditu?

Kako vstopite in kaj narediti, če pozabite prijavne podatke?

Kako si nastavim prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa (Face recognition ali Touch ID)?

Nastavitev biometrične prijave je odvisna od vaše naprave. Po vstopu v mBank@Net si najprej nastavite mGeslo s klikom na »Več« v spodnjem desnem kotu aplikacije. Izberite in tapnite na vrstico »Nastavitve mGesla« ter izberite ponujen način prijave:

  • prijava s TouchID ali
  • prijava s prepoznavo obraza
  • sledite korakom naprave.

Nasvet: Najprej si prijavo z omenjenim biometričnim načinom nastavite oziroma omogočite tudi na sami napravi, in sicer v Nastavitvah.

Zaklenjen uporabniški račun, pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

Če ste zaklenili svoj uporabniški račun, pozabili uporabniško ime ali geslo, lahko na vstopni strani v Bank@Net kliknete na povezavo pod gumbom VSTOPI    »Pozabljeno geslo (SMS žeton)« in sledite korakom.

Potrebovali boste davčno številko, telefonsko številko ter PIN številko vaše izbrane plačilne kartice.

Uporabniško ime ali pozabljeno geslo lahko uredite preko povezave s klikom tukaj.
 

Kako spremenite telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?

Spremembo telefonske številke lahko uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Star sem 15 let. Ali lahko uporabljam mobilno oziroma spletno banko?
Seveda. Če si dopolnil 15 let se lahko na uporabo spletne ali mobilne banke registriraš kar prek spleta. Preprosto potrebuješ le davčno številko, mobilno številko in PIN svoje plačilne kartice.

POSTANI UPORABNIK

Ne pozabi si še prenesti aplikacije mBank@Net iz spletnih trgovin in prični uporabljati naboljšo mobilno banko v Sloveniji!

KAKO DO MOBILNE BANKE?

Aktivirajte si Bank@Net v le 1 minuti s klikom na:

POSTANITE UPORABNIK

Prenesite si aplikacijo na vašo mobilno napravo:

Nova KBMNova KBM
huawei

 

 

VARNO POSLOVANJE


Za vas smo na enem mestu zbrali najpogostejše prevare ter nasvete, kako se prevaram izogniti. Da boste še bolje pripravljeni na jutri.

VEČ O TEM
 
Nova KBM