Nova KBM
 

Mobilna banka mBank@Net | NKBM

Z mobilno banko mBank@Net omogočamo svojim komitentom najsodobnejše poslovanje z banko preko mobilnika, s katerim lahko kjerkoli in v vsakem trenutku spremljate svoje poslovanje in izvajate poenostavljena plačila.

MOBILNA BANKA mBANK@NET

Za vas smo pripravili najpogostejša vprašanja in odgovore o uporabi spletne in mobilne banke:
 
PRIJAVA      STORITVE


ENOSTAVNO


Brezplačna aplikacija.

Eno geslo za mobilno in spletno banko.

Poenostavljena prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza.
 


DOSTOPNO


Kjerkoli in kadarkoli.

Sklenite gotovinski kredit* kar preko telefona.


*Za zahteve potrjene na delovni dan med 8:00 in 19:00.

 


UGODNO


Za imetnike 
paketa Komplet in Premium 
brezplačna* uporaba spletne banke 
in plačila brez nadomestila.

*Mesečno nadomestilo za spletno banko znaša 0,80 EUR.
 

Kako vstopite in kaj narediti, če pozabite prijavne podatke?

Kako si nastavim prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa (Face recognition ali Touch ID)?

Nastavitev biometrične prijave je odvisna od vaše naprave. Po vstopu v mBank@Net si najprej nastavite mGeslo s klikom na »Več« v spodnjem desnem kotu aplikacije. Izberite in tapnite na vrstico »Nastavitve mGesla« ter izberite ponujen način prijave:

  • prijava s TouchID ali
  • prijava s prepoznavo obraza
  • sledite korakom naprave.

Nasvet: Najprej si prijavo z omenjenim biometričnim načinom nastavite oziroma omogočite tudi na sami napravi, in sicer v Nastavitvah.

Zaklenjen uporabniški račun, pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

Če ste zaklenili svoj uporabniški račun, pozabili uporabniško ime ali geslo, lahko na vstopni strani v Bank@Net kliknete na povezavo pod gumbom VSTOPI    »Pozabljeno geslo (SMS žeton)« in sledite korakom.

Potrebovali boste davčno številko ter PIN številko vaše izbrane plačilne kartice.

Uporabniško ime ali pozabljeno geslo lahko uredite preko povezave s klikom tukaj.
 

Kako spremenite telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?

Spremembo telefonske številke lahko uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Najpogostejša vprašanja in odgovori pri uporabi mobilne banke:

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:

  1. Na kartici »Računi« se zraven številke računa nahaja siv krogec. Tapnete nanj. Nato izberete »Podatki o računu«. Tapnete na znesek na vrstici Dnevna omejitev poslovanja z računom in ga spremenite ter tapnete na »Shrani«.
  2. Zahteva se pojavi v košarici med »Zahtevami za potrditev«. Zahtevo označite in jo z SMS žetonom potrdite.
  3. Zahteva je na čakanju, dokler sprememba ni urejena.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.

Zakaj je UPN, ki sem ga skeniral s QR kodo, še vedno na čakanju?

QR koda vsebuje datum plačila, tako da se nalog izvede točno na ta dan. Če želite, da se nalog izvrši pred ali po tem datumu, lahko datum spremenite sami pred potrditvijo zahteve.

Če je bil datum plačila potrjen in ga želite spremeniti, lahko to naredite preko Bank@Neta ali pa zadevo podvojite, spremenite datum in obstoječi UPN brišete iz čakalne vrste.

Kje vidim promet po kreditni kartici?
  1. Promet poslovanja po kreditni kartici najdete v zavihku Kartice.
  2. Izberete želeno kartico in tapnite na znesek.
  3. Izberete lahko obdobje, prilive ali odlive
  4. Prikaže se vam promet po kreditni kartici.

 

Kje lahko vidim limite plačilne kartice Nove KBM?
  1. Izberite zavihek Kartice.
  2. Tapnite na izbrano kartico, da se prikažejo limit in dnevni limiti (POS – plačilo v trgovini, BA – bankomat, internet).

KAJ VAM OMOGOČA MOBILNA BANKA?

Potrebujete denar?
Naročite kredit preko mobilne spletne banke.


Nakaži mi/Nakažem ti
Enostavnejši prenos denarja prijateljem preko QR kode, brez zamudnega prepisovanja podatkov.

Hitra polnitev
Varčevalnika in predplačniške kartice Visa.

Upravljanje nastavitev računov,
kartic (npr. limiti) in obveščanja.

Sklenitev Varnostnega SMS sporočila
za uporabo plačil na obroke ter za varnejše poslovanje.
 
Nova KBM
 
Oblikujte si svojo kartico
kar s fotografijo, ki ste jo ujeli z vašim telefonom.

Skeniraj in plačaj
Hitro plačevanje položnic preprosto tako, da jih skenirate in vam ni potrebno prepisovati podatkov.

Iskalnik najbližjega bankomata in poslovalnice
skupaj s kontaktnimi podatki.

Nabiralnik z enostavnim pregledom
prejetih sporočil in možnost varnega pošiljanja sporočil bančnemu svetovalcu (namesto e-pošte).
 
 

VARNO POSLOVANJE


Za vas smo na enem mestu zbrali najpogostejše prevare ter nasvete, kako se prevaram izogniti. Da boste še bolje pripravljeni na jutri.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

KAKO DO MOBILNE BANKE?

Dostop si lahko uredite v manj kot 2 minutah. Brez obiska poslovalnice.