Nova KBM
 

Mobilna banka mBank@Net | NKBM

Z mobilno banko mBank@Net omogočamo svojim komitentom najsodobnejše poslovanje z banko preko mobilnika, s katerim lahko kjerkoli in v vsakem trenutku spremljate svoje poslovanje in izvajate poenostavljena plačila.

PREPROSTO mBANK@NET

Preklopite na digitalno poslovanje. Prihranite čas in denar.
Aktivirajte mobilno banko in se pridružite več deset tisočim zadovoljnim uporabnikom!


POSTANITE UPORABNIK   


ENOSTAVNO



Brezplačna aplikacija.

Poenostavljena prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza.

Eno geslo za mobilno in spletno banko. Ponastavite si ga kar sami.

POZABLJENO GESLO
.

 
 


PRIROČNA 



Prenesite aplikacijo in jo aktivirajte v 1 minuti.

Skenirajte in plačajte.

Plačujte eRačune, kar preko telefona.


 

 


UGODNO



Za imetnike 
paketa Komplet in Premium 
brezplačna* uporaba mobilne banke 
in plačila brez nadomestila.

*Mesečno nadomestilo za spletno banko znaša 0,80 EUR.

POMOČ

 

 
 

KAJ VAM OMOGOČA MOBILNA BANKA?

Uporabniku prijazna nadzorna plošča
Prikazano je razpoložljivo stanje, vaši računi in
vaša dnevna omejitev poslovanja.

Možnost preprostega plačevanja 
Za domača plačila, plačila v tujino, prenos med računi.

E-računi
Preprost pregled in plačila e-računov.


Nakaži mi/Nakažem ti
Enostavnejši prenos denarja prijateljem preko QR kode, brez zamudnega prepisovanja podatkov.

Upravljanje nastavitev računov,
kartic (npr. limiti) in obveščanja.

Naročilo Varnostnega SMS sporočila
za uporabo plačil na obroke ter za varnejše poslovanje.
 
 
Nova KBM
 
Skeniraj in plačaj
Skenirajte QR kodo na vašem UPNu in ne zgubljajte časa
s prepisovanjem podatkov! Pazite le na datum izvedbe.

Hitra polnitev vaših računov
Varčevalnika, predplačniške kartice Visa in vaših drugih 
računov.


Iskalnik najbližjega bankomata in poslovalnic
skupaj s kontaktnimi podatki.

Enostavni pregled sporočil
V nabiralniku preglejte vsa prejeta sporočila in varno pošiljajte sporočila bančnemu svetovalcu (namesto e-pošte).

Enostavni pregled zahtev
V košarici poglejte vse svoje zahteve.
 
 
 

Najpogostejša vprašanja in odgovori pri uporabi mobilne banke:

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:

  1. Na kartici »Računi« se zraven številke računa nahaja siv krogec. Tapnete nanj.

    Nova KBM

  2. Nato izberete »Podatki o računu«.

    Nova KBM

  3. Tapnete na znesek na vrstici Dnevna omejitev poslovanja z računom in ga spremenite ter tapnete na »Shrani«.

    Nova KBM

  4. Potrdite zahtevo s SMS žetonom. 
  5. Zahteva je na čakanju, dokler sprememba ni urejena.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.
 

Zakaj je UPN, ki sem ga skeniral s QR kodo, še vedno na čakanju?

QR koda vsebuje datum plačila, tako da se nalog izvede točno na ta dan. Če želite, da se nalog izvrši pred ali po tem datumu, lahko datum spremenite sami pred potrditvijo zahteve.

Če je bil datum plačila potrjen in ga želite spremeniti, lahko to naredite preko Bank@Neta ali pa zadevo podvojite, spremenite datum in obstoječi UPN brišete iz čakalne vrste.

Kje vidim promet po kreditni kartici?
  1. Promet poslovanja po kreditni kartici najdete v zavihku Kartice.
  2. Izberete želeno kartico in tapnite na znesek.
  3. Izberete lahko obdobje, prilive ali odlive
  4. Prikaže se vam promet po kreditni kartici.

 

Kje lahko vidim limite plačilne kartice Nove KBM?
  1. Izberite zavihek Kartice.
  2. Tapnite na izbrano kartico, da se prikažejo limit in dnevni limiti (POS – plačilo v trgovini, BA – bankomat, internet).
Kje lahko vidim e-Dokumente?
E-dokumenti se nahajajo v plačilih.
  • Prvo pritisnete na   ikono na nadzorni plošči.
  • Kasneje izberite opcijo Plačila, kjer se vam bo prikazala spodnja slika.
  • Izberite E-dokumenti.

Nova KBM

E-dokumenti se od posodobitve dlje več NE nahajajo v nabiralniku.

Kako vstopite in kaj narediti, če pozabite prijavne podatke?

Kako si nastavim prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa (Face recognition ali Touch ID)?

Nastavitev biometrične prijave je odvisna od vaše naprave. Po vstopu v mBank@Net si najprej nastavite mGeslo s klikom na »Več« v spodnjem desnem kotu aplikacije. Izberite in tapnite na vrstico »Nastavitve mGesla« ter izberite ponujen način prijave:

  • prijava s TouchID ali
  • prijava s prepoznavo obraza
  • sledite korakom naprave.

Nasvet: Najprej si prijavo z omenjenim biometričnim načinom nastavite oziroma omogočite tudi na sami napravi, in sicer v Nastavitvah.

Zaklenjen uporabniški račun, pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

Če ste zaklenili svoj uporabniški račun, pozabili uporabniško ime ali geslo, lahko na vstopni strani v Bank@Net kliknete na povezavo pod gumbom VSTOPI    »Pozabljeno geslo (SMS žeton)« in sledite korakom.

Potrebovali boste davčno številko, telefonsko številko ter PIN številko vaše izbrane plačilne kartice.

Uporabniško ime ali pozabljeno geslo lahko uredite preko povezave s klikom tukaj.
 

Kako spremenite telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?

Spremembo telefonske številke lahko uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

VARNO POSLOVANJE


Za vas smo na enem mestu zbrali najpogostejše prevare ter nasvete, kako se prevaram izogniti. Da boste še bolje pripravljeni na jutri.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

KAKO DO MOBILNE BANKE?

Dostop si lahko uredite v manj kot 2 minutah. Brez obiska poslovalnice.