Nova KBM
 

Plačilne kartice oddaja reklamacije | NKBM

Plačilne kartice oddaja reklamacije

PLAČILNE KARTICE ODDAJA REKLAMACIJE

Ste zaznali neodobrene transakcije s plačilno kartico ali druge nepravilnosti, povezane s poslovanjem s kartico? Če so sporne transakcije že vključene na izpisek, lahko reklamacijo oddate z izpolnitvijo spodnjega obrazca.  Če skupni znesek spornih transakcij presega 1.000 EUR, oddaja obrazca preko spleta ni možna.

ODDAJA OBRAZCA    NAVODILA



 

POSTOPEK ODDAJE OBRAZCA

Preko spleta
Pomembno! Če skupni znesek spornih transakcij presega 1.000 EUR, oddaja obrazca preko spleta ni možna.
 
Izpolnite Obrazec.
 
Obrazec shranite na svoj računalnik ali mobilni telefon.
 
V spodnjo formo vnestite svoje podatke in priložite (naložite) izpolnjen obrazec.
 
Za potrditev vloge vas bomo poklicali iz našega kontaktnega centra. Vloge, oddane vsak delovnik do 16. ure, bodo potrjene še isti dan.

Za potrditev potrebujete le:
  • pravilno mobilno številko v našem registru komitentov ter
  • geslo za dostop do spletne banke ali geslo za uporabo naših telefonskih storitev.
 
OBRAZEC       NAVODILA
 
S klicem v kontaktni center
Potrebujete pomoč pri izpolnjevanju obrazca? Pokličite nas na 080 17 70. Na voljo smo vam vsak delovnik med 8. in 19. uro.

Potrebujete le:
 
pravilno mobilno številko v našem registru komitentov in
 
geslo za dostop do spletne banke ali geslo za uporabo naših telefonskih storitev.