Nova KBM
 

Bank@Net pomoč prijava | NKBM

Bank@Net pomoč prijava

KAKO SE PRIJAVITI V SPLETNO IN MOBILNO BANKO?

Preprosta, pregledna in uporabna spletna banka.
Preverite, kako enostavno je.



POMOČ STORITVE V SPLETNI BANKI    POMOČ PRIJAVA V SPLETNO BANKO
 



 
 

NE PREZRITE!

Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato smo v sklopu nadgradnje spletne banke uvedli dodatne varnostne mehanizme, ki so podprti v novejših spletnih brskalnikih. Strankam svetujemo, naj za varno in sodobno delo uporabijo sodobne spletne brskalnike kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.  

Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).
 
 



Še niste uporabnik? Postanite uporabnik (m)Bank@Neta v eni minuti
 

REGISTRIRAJTE SE
 

 


Preprosto! Potrebujete:

  1. davčno številko
  2. mobilno številko
  3. plačilno kartico naše banke.
Nova KBM

 

 

 


Ste si zaklenili uporabniški račun, pozabili geslo ali uporabniško ime?
 

ODKLEPANJE VSTOPA
 


Ne skrbite! Preprosto do uporabniškega imena in gesla. Odklenite svoj uporabniški račun kar sami. Potrebujete:

  1. davčno številko
  2. plačilno kartico naše banke.

Postopek je popolnoma brezplačen.
 

Nova KBM

 

Prijava v spletno banko z SMS žetonom


VSTOPITE
 


Vpišite svoje uporabniško ime in vaše osebno 6-mestno numerično geslo.


 Nova KBM


Po kliku na gumb VSTOPI boste prejeli SMS žeton, ki ga vpišete v ustrezno polje:

                Nova KBM                 
 

Ste vedeli:

Kdaj lahko postanem uporabnik?

Za registracijo preko spleta morate biti starejši od 18 let. Pristop k uporabi (m)Bank@Neta v starosti od 15 do 18 let, je možen le v prisotnosti starša oziroma skrbnika, ki se mora s tem strinjati tako, da sopodpiše vlogo za naročilo storitev. 

Pristop k spletni banki je za vse uporabnike brezplačen. Mesečno nadomestilo za spletno banko se zaračunava v skladu z veljavnim cenikom banke in je objavljeno tukaj.

Za imetnike Paketa Komplet in Premium je uporaba spletne in mobilne banke vključena v ceno paketa, opravijo pa lahko tudi vsa plačila (do 50.000 EUR) v spletni banki brez nadomestila.

Zamenjava obstoječega varnostnega elementa z SMS žetonom
  1. Prijavite se z obstoječim varnostnim elementom – generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID  in sledite korakom v aplikaciji.
                                              Nova KBM
2. Prikaže se zaslon z informacijami o SMS žetonu. Kliknite na gumb NADALJUJ.
 
3. Izberite ali vpišite mobilno številko, na katero želite prejemati SMS žetone.
4. Nastavite 6-mestno numerično geslo in si ga zapomnite. Uporabljali ga boste pri nadaljnjih prijavah v spletno in mobilno banko.

5. Nato boste preusmerjeni na prijavno stran. Za vstop vpišite novo geslo, ki ste si ga nastavili v prejšnjem koraku. Nato boste prejeli SMS žeton, ki ga vnesite v za to namenjeno polje.

6. Z novo ustvarjenim geslom ponovno vstopite v spletno banko.

 
Če geslo pozabite, si ga lahko vedno ponastavite s klikom na gumb Pozabljeno geslo!
Kako spremenim telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?
Obiščite katerokoli poslovalnico Nove KBM ali oddajte zahtevek na Pošti Slovenije.
Kako si nastavim prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa (Face recognition ali Touch ID)?

Nastavitev biometrične prijave je odvisna od vaše naprave. Po vstopu v mBank@Net si najprej nastavite mGeslo s klikom na Več v spodnjem desnem kotu aplikacije. Izberite in tapnite na vrstico Nastavitve mGesla ter izberite način prijave:

- prijava s TouchID ali

- prijava s prepoznavo obraza

in sledite korakom naprave.

Nasvet: Najprej si prijavo z omenjenim biometričnim načinom nastavite oziroma omogočite tudi na sami napravi med Nastavitvami.

Ste bili Vpogledni uporabnik ali ste uporabljali RSA ključek?
Ne skrbite! V eni minuti se lahko ponovno registirate na spletno in mobilno banko. Z novim inovativnim dizajnom še bolj preprosta za uporabo! Brez dodatnih stroškov. 

REGISTRIRAJTE SE
Ali se lahko prijavim z eGeslom?
Ne. Prijava v prenovljeno spletno banko ni več mogoča z eGeslom.
 

Za vas smo pripravili tudi pomoč o storitvah v spletni banki.


PREBERITE TUKAJ

 
 

   BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni

Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.

 

 

  POMEMBNO

 
Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na bankanet@nkbm.si

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.

 
 
Nova KBM

MOBILNA BANKA mBANK@NET


Banka, ki je vedno pri roki! Za potrjevanje zahtev prejmete SMS žeton kar na vaš telefon.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

VIDEO KOTIČEK


Za vas smo pripravili video kotiček.
Oglejte si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

VEČ O TEM
 
Nova KBM

BANKOMATI


Izkoristite priročnost bankomatov še za kaj več kot le dvig gotovine. 

VEČ O TEM