Nova KBM
 

Bank@Net pomoč prijava | NKBM

Bank@Net pomoč prijava

KAKO SE PRIJAVITI V SPLETNO IN MOBILNO BANKO?

Najboljša spletna banka v Sloveniji v 2020!
Preprosta, pregledna in uporabna spletna banka. 
Preverite, kako enostavno je.



POMOČ STORITVE V SPLETNI BANKI    POMOČ PRIJAVA V SPLETNO BANKO



 
 



Še niste uporabnik? Postanite uporabnik (m)Bank@Neta v eni minuti
 

REGISTRIRAJTE SE
 


Preprosto! Potrebujete:

  1. davčno številko
  2. mobilno številko
  3. plačilno kartico naše banke.
Nova KBM

 
 

 


Ste si zaklenili uporabniški račun, pozabili geslo ali uporabniško ime?
 

ODKLEPANJE VSTOPA
 


Ne skrbite! Preprosto do uporabniškega imena in gesla. Odklenite svoj uporabniški račun kar sami. Potrebujete:

  1. davčno številko
  2. plačilno kartico naše banke.

Postopek je popolnoma brezplačen.
 

Nova KBM

 


Prijava v spletno banko z SMS žetonom



VSTOPITE
 


Vpišite svoje uporabniško ime in vaše osebno 6-mestno numerično geslo.

 Nova KBM

Po kliku na gumb VSTOPI boste prejeli SMS žeton, ki ga vpišete v ustrezno polje:               Nova KBM
 
 

NE PREZRITE!

 

Predvidoma od 15. avgusta naprej bo onemogočeno delovanje mBank@Neta na mobilnih napravah z verzijo Androida nižjo od 5.0 (Lollipop, API 21).

Prosimo, da si posodobite verzijo operacijskega sistema Android z verzijo 5.0 ali več, v nasprotnem primeru uporaba mobilne banke mBank@Net ne bo možna.

Na vseh napravah pa lahko uporabljate spletno banko Bank@Net.
 



Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato smo v sklopu nadgradnje spletne banke uvedli dodatne varnostne mehanizme, ki so podprti v novejših spletnih brskalnikih. Strankam svetujemo, naj za varno in sodobno delo uporabijo sodobne spletne brskalnike kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.  

Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).


 
 

Ste vedeli:

Kako in kdaj lahko postanem uporabnik?

Za registracijo preko spleta morate biti starejši od 18 let. Pristop k uporabi (m)Bank@Neta v starosti od 15 do 18 let, je možen le v prisotnosti starša oziroma skrbnika, ki se mora s tem strinjati tako, da sopodpiše vlogo za naročilo storitev. 

Pristop k spletni banki je za vse uporabnike brezplačen. Mesečno nadomestilo za spletno banko se zaračunava v skladu z veljavnim cenikom banke in je objavljeno tukaj.

Za imetnike Paketa Komplet in Premium je uporaba spletne in mobilne banke vključena v ceno paketa, opravijo pa lahko tudi vsa plačila (do 50.000 EUR) v spletni banki brez nadomestila.

Kako spremenim telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov?
Obiščite katerokoli poslovalnico Nove KBM ali oddajte zahtevek na Pošti Slovenije.
Kako si nastavim prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa (Face recognition ali Touch ID)?

Nastavitev biometrične prijave je odvisna od vaše naprave. Po vstopu v mBank@Net si najprej nastavite mGeslo s klikom na Več v spodnjem desnem kotu aplikacije. Izberite in tapnite na vrstico Nastavitve mGesla ter izberite način prijave:

- prijava s TouchID ali

- prijava s prepoznavo obraza

in sledite korakom naprave.

Nasvet: Najprej si prijavo z omenjenim biometričnim načinom nastavite oziroma omogočite tudi na sami napravi med Nastavitvami.

Kako si posodobim operacijski sistem (OS)?

Na mobilnih napravah Android se možnost posodobitve operacijskega sistema nahaja v Nastavitvah (na primer: Središče za posodobitve, Sistem in posodobitve, Posodobitve programske opreme…).

Nova KBM         Nova KBM

Nova KBM

Za vas smo pripravili tudi pomoč o storitvah v spletni banki.

PREBERITE TUKAJ
 

   BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni

Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.

 

 

  POMEMBNO

 

Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na bankanet@nkbm.si

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.





 
 
Nova KBM

MOBILNA BANKA mBANK@NET


Banka, ki je vedno pri roki! Za potrjevanje zahtev prejmete SMS žeton kar na vaš telefon.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

VIDEO KOTIČEK


Za vas smo pripravili video kotiček.
Oglejte si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

VEČ O TEM
 
Nova KBM

BANKOMATI


Izkoristite priročnost bankomatov še za kaj več kot le dvig gotovine. 

VEČ O TEM