IZPOLNITE VLOGO IN JO ODDAJTE V POSLOVALNICI
 
 
Secured by thawte

Na voljo smo vsak delovnik od 7:00 do 22:00


T: (02) 229 2760

E:

skype: NovaKBM.Bankanet               

 
 
 
 
 
DomovPoti do bankeSpletna banka Poslovni Bank@Net

Spletna banka Poslovni Bank@Net

 
 
 
 
Kontakt

Skrbniki spletne banke smo vam na voljo vsak delavnik med 7. in 22. uro

 
 
 
 
Skrbnik spletne banke
 
  • T: 
  • 02 229 27 60


 
 
 
 
 
Vse, kar morate vedeti o spletni varnosti - na enem mestu!
 
 
 
Preberite nasvete o varnem spletnem bančništvu, nakupovanju in druge.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komu je namenjen?

 
Vsem imetnikom poslovnega računa pri Novi KBM, ki želite z banko poslovati prek spleta – neodvisno od poslovnega časa banke.
 
 
 
Prednosti
 
 
 
 
VSTOP V  
POSLOVNI BANK@NET
Želite v vašem podjetju z banko poslovati preko spleta? Vstopite tukaj.
 
 
  • Zmanjšanje stroškov za obdelavo nalogov.
  • Najsodobnejši standardi avtentifikacije in zasebnost podatkov.
  • Prihranek časa.
  • Možnost izvoza vseh izpiskov za izbrano obdobje.
  • Prikaz »Razpoložljivega stanja« na izbranem računu.
  • Prikaz podatkov o izbranem računu, prijavah uporabnika in prikaz dodeljenih pravic za posameznega uporabnika.
  • Možnost obojestranskega komuniciranja z banko, s pomočjo kreiranja sporočil preko Poslovnega Bank@Neta. Omogočeno je tudi dodajanje različnih priponk h kreiranim sporočilom.
  • Natančen pregled nad dogajanjem na poslovnem računu.

 Preko Poslovnega Bank@Neta lahko opravljate naslednje storitve:


  • Domači in plačilni promet s tujino (dodane nove funkcionalnosti).
  • Pošiljanje in prejemanje SEPA direktnih bremenitev.
  • Pošiljanje množičnih plačil SEPA.
  • Pregled prometa in stanja na poslovnem računu (izvoz prometa v standardu ISO2022 in v Excelu).
  • Prejemanje in oddaja e-računov (kreiranje plačila, na osnovi prejetega e-Računa).
  • Prijava in odjava na prejemanje e-računov.
  • Zahteve za odpiranje in spremembo dokumentarnega akreditiva.
  • Komunikacijo z vašim skrbnikom preko zavihka »Sporočila«.
  • Pregled različnih obvestil glede na vrsto posla (krediti, depoziti, račun, vrednostni papirji, poslovne kartice, Moneta in druga obvestila).
  • Polnjenje in praznjenje Poslovne predplačniške VISA kartice.
  • Pregled poslovanja po vseh poslovnih karticah ter možnost vpogleda v izpiske prometa po posamezni in vseh poslovnih karticah.
 
 
 
 
 
Značilnosti
 
 
 
 
Značilnosti
  • Spletna banka Bank@Net je odlična rešitev za vse, ki ste veliko na poti in potrebujete vpogled v poslovanje 24 ur na dan. Opravljanje bančnih storitev preko spletne banke je enostavno, hitro, varno in ugodnejše kot v poslovalnicah.



 
 
STORITEV OMOGOČA:
Računi - vpoglede v stanje in promet na osebnih računih v evrih in tuji valuti,
- prenose sredstev med osebnimi računi v banki, plačila (položnic, plačilnih nalogov, UPN) v Sloveniji, plačilo v tujino,
- pošiljanje zahtevka za prekoračitev sredstev na TRR,
- napoved in preklic napovedi dviga gotovine,
- preklic ali naročilo prejemanja izpiskov prometa,
- naročilo in blokado čekovnih blanketov ter menjavo valut.
Kartice in Moneta - pregled stanja in porabe po plačilnih karticah z odloženim plačilom in Moneti pri Novi KBM,
- naročilo plačilnih kartic z odloženim plačilom, posojilne kartice Karanta in Monete.
Krediti - naročilo Kredita takoj in druge kreditne dokumentacije,
- spremljanje odplačevanja in stanje glavnice najetih kreditov.
Varčevanja - spremljanje stanja in prometa na VOR, rentnem varčevanju, stanovanjskem varčevalnem računu (SVR), depozitih in varčevanju v nacionalni varčevalni shemi (NSVS),
-sklepanje varčevalnega računa z odpovednim rokom (VOR), stanovanjskega varčevalnega računa (SVR), ZA-TO varčevanja in depozitov.
Prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje Moja naložba - vpogled v stanje na računu pri Moji naložbi,
- vpogled v pretekla vplačila na račun pri Moji naložbi
Vzajemni skladi KBM Infond - vpogled v stanje naložb v vzajemne sklade KBM Infond.
Vrednostni papirji - vpogled v stanje in promet na trgovalnem računu Nove KBM,
- vpogled v tečajnico Ljubljanske borze preteklega dne,
- spremljanje tečajev vrednostnih papirjev v portfelju.
 
 
 
 
Kako do Bank@Neta?
 
 
 
 
  1. Če želite postati uporabnik Bank@Neta, se oglasite v poslovalnici Nove KBM in izrazite željo za pristop k spletni banki. Na voljo sta vam dva načina uporabe spletne banke Bank@Net:​
 
  • vpogledni način, ki vam omogoča samo vpogled v stanje na računu in v ostale posle,
  • transakcijski način, ki vam omogoča tudi izvajanje plačil in sklepanje varčevanj, depozitov, kredita, naročilo kartic, limita itd. Za uporabo transakcijskega načina poslovanja, potrebujete generator enkratnih gesel. Na voljo vam je na mobilnih napravah npr. na telefonu ali v obliki prenosnega ključka.
 
 
  1. Od našega svetovalca boste ob podpisu vloge za pristop k Bank@Netu prejeli uporabniško ime in kuverto s prvim osebnim geslom, ki ju potrebujete za vstop v Bank@Net.
 
  1. Ob prvem vstopu v Bank@Net vas bo v Nabiralniku čakalo pismo dobrodošlice in povezava na Splošne pogoje za uporabo Bank@Neta.
 
  1. Uporabniki, ki se boste odločili za transakcijski način s pomočjo generatorja enkratnih gesel v obliki ključka, boste čez nekaj dni v Nabiralnik Bank@Neta prejeli obvestilo, da vas v poslovalnici čaka kuverta z generatorjem enkratnih gesel (overitvenim elementom) in PIN-om, ki ju potrebujete za izvajanje plačil in sklepanje poslov (npr. odpiranje varčevanj, depozitov, naročilo kartic itd.). V obvestilu bo tudi gumb »Prevzemi«, s katerim sami aktivirate možnost izvajanja plačil in sklepanja poslov. To storite po prevzemu kuverte z generatorjem gesel in PIN-om oziroma po aktivaciji generatorja enkratnih gesel na mobilni napravi.

Tisti uporabniki, ki se boste odločili za uporabo generatorja enkratnih gesel na mobilnih napravah – Soft Token, boste v Nabiralnik prejeli navodila za namestitev aplikacije na svojo mobilno napravo. V obvestilu boste s klikom na gumb Posreduj posredovali naročilo za posredovanje QR kode, ki bo omogočila delovanje generatorja gesel na mobilni napravi. Za namestitev tega generatorja enkratnih gesel na mobilnih napravah smo vam na voljo tudi v vseh poslovalnicah ali pa nas pokličite na 02 229 2760 ali pišite na e-naslov: 
 
 
 
 
 
 
Bank@Net po vaši meri
 
 
 
 

Posodobljena različica spletne banke vključuje novo funkcionalnost »Bank@Net po vaši meri«. Ta vam omogoča prilagoditev (personalizacijo) osnovne strani z gradniki glede na vaše potrebe in želje.


S klikom na gumb »Bank@Net po vaši meri«, ki ga najdete levo, pod navigacijskim menijem, se vam odpre nabor gradnikov (Računi, Krediti, Varčevanja, Moj denar, Nabiralnik…), ki jih lahko poljubno nameščate in odstranjujete na osrednjem in desnem delu osnovne strani. Vse gradnike je možno prikazovati v skrčeni ali razširjeni obliki, nekatere pa je možno še dodatno prilagoditi. Gradnik konfigurirate, odstranite, razširite oziroma skrčite tako, da se z miško pomaknete v naslovno vrstico.


Vse gradnike, razen gradnika Aktualno, si lahko po želji z osnovne strani tudi odstranite.

 
 
GRADNIK VSEBINA GRADNIKA
Varčevalnik - NOVOST Prikazuje vaš napredek pri posameznem varčevalnem cilju.
Računi Prikazuje seznam vseh lastnih in pooblaščenih računov (TRR). Prikazani so opis, številka računa in stanje na računu.
Plačilne kartice in Moneta Prikazuje seznam plačilnih kartic in Monete. Prikazani so opis, ime in priimek imetnika ter poraba v tekočem obračunskem obdobju.
Varčevalni računi in depoziti Prikazuje seznam varčevanj in depozitov. Prikazani so opis, številka pogodbe in stanje na računu.
Krediti Prikazuje seznam kreditov. Prikazani so opis, številka pogodbe in nezapadlo stanje.
Moj denar V obliki tortnega diagrama prikazuje vse transakcije v izbranem časovnem obdobju. Vsebino, ki jo gradnik prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Promet Prikazuje promet na izbranem računu. Vsebino, ki jo prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Opravljene zahteve Prikazuje opravljene zahteve. Vsebino, ki jo prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Zahteve za potrditev Prikazuje zahteve za potrditev. Vsebino, ki jo prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Zahteve na čakanju Prikazuje zahteve na čakanju. Vsebino, ki jo prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Zavrnjene zahteve Prikazuje zavrnjene zahteve. Vsebino, ki jo prikazuje, lahko prilagodite lastnim željam in potrebam.
Nabiralnik Prikazuje obvestila v Nabiralniku.
Aktualno Prikazuje zadnja tri obvestila in povezavo na arhiv vseh obvestil. Brisanje gradnika ni možno, uporabnik pa ga lahko minimizira. V primeru, da je gradnik minimiziran in se spremeni njegova vsebina, se ob naslednji prijavi uporabnika samodejno maksimizira.
Proračun Primerja povprečno porabo tekočega meseca (zadnjih 30 dni) za toliko zadnjih mesecev, kot jih izberete.
Graf stanja Prikazuje stanje na TRR v določenem časovnem obdobju.
Koledar Prikazuje finančne in druge dogodke za določeno časovno obdobje (e-računi, potrdilo o plačilu v tujino, potek SecurID ključka…).
 
 
 
 
Odgovori na najpogostejša vprašanja - aplikacija Poslovni Bank@Net
 
 
 
 
Za vas smo pripravili najpogostejša vprašanja in odgovore, ki si jih lahko ogledate tukaj
 
 
 
 
 
Kako postanem uporabnik?
 
 
 
 
1. Izpolnite pristopnico za opravljanje storitev preko Bank@Neta v najbližji bančni enoti.

2. Preden boste izpolnili pristopnico, se morate seznaniti s splošnimi pogoji poslovanja za uporabo Bank@Neta. V splošnih pogojih so razloženi termini, ki se pojavljajo v pristopnici.

​3. Splošni pogoji in pristopnica imajo značaj pogodbe.

4. Po podpisu pristopnice  boste prejeli uporabniško ime in geslo ter postali uporabnik Bank@Neta z vpoglednim načinom uporabe. V Nabiralnik spletne banke boste prejeli pismo dobrodošlice in splošne pogoje. V primeru, da  želite Bank@Net uporabljati na transakcijski način, boste v Nabiralnik prejeli povabilo, da se oglasite v enoti banke in prevzamete:
  • generator enkratnih gesel (identifikacijska kartica)
  • PIN

5. Lahko se odločite tudi za uporabo virtualnega generatorja gesel na mobilnih napravah – Soft Token. V Nabiralnik vam bodo posredovana navodila za namestitev aplikacije za generiranje enkratnih gesel. S klikom na gumb Posreduj v obvestilu boste sprožili naročilo za posredovanje QR kode, s katero boste aktivirali generator gesel na svoji mobilni napravi.
 

6. Po prevzemu PIN-a v poslovalnici boste v obvestilu spletne banke s klikom na gumb Spremeni vpogledni način spremenili v transakcijski način uporabe spletne banke Bank@Net. 
 
 
 
 
 
Navodila
 
 
 
 
Dokumenti
 
 
 
 
Splošni pogoji
 
 
 
 
DELNI CENIKI STORITEV
nadomestilo
 
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO – Poslovni Bank@Net
Pristopnina
a)
internetna različica (EPP web in/ali EPP mobile/ novi PBN)
 
21,80 EUR
 
b)
namestitvena različica (EPP)
 
54,25 EUR
 
Izdaja in zamenjava identifikacijske kartice Secur ID
Izdaja in zamenjava identifikacijske kartice Secur ID
prve tri kartice po 65,50 EUR, naslednje po 112,35 EUR
 
Zamenjava izgubljene ali poškodovane identifikacijske kartice SecurID
Zamenjava izgubljene ali poškodovane identifikacijske kartice SecurID
112,35 EUR
 
Ponovni pristop k uporabi Poslovnega Bank@Net-a in/ali novi PBN
V primeru ponovnega pristopa k uporabi Poslovnega Bank@Net-a in/ali novi PBN (v roku, ki je krajši od 6 mesecev)
prve tri kartice po 62,59 EUR, naslednje po 112,35 EUR
 
Mesečno nadomestilo
Mesečno nadomestilo
5,20 EUR
 
Pisno potrdilo o izvršitvi nakazila preko Poslovnega Bank@Net-a
Pisno potrdilo o izvršitvi nakazila preko Poslovnega Bank@Net-a
1,04 EUR
 
Zamenjava PIN kode in/ali gesla na željo uporabnika
Zamenjava PIN kode in/ali gesla na željo uporabnika
2,50 EUR
 
Sprememba imetnika ID kartice SecureID na željo uporabnika
Sprememba imetnika ID kartice SecureID na željo uporabnika
5,50 EUR
 
 
 
PRIJAVITE SE NA E-NOVICE
 
Spol:
M
Ž
POŠLJI
Nova KBM
Sveta Vladar
DinDin
12219
ŽELITE PONUDBO ZA KREDIT?
ŽELITE PONUDBO ZA KREDIT?
* obvezna polja
 
 
 
 
 
 
 
Zakaj po kredit na Novo KBM?
 
Izjemna ponudba do 31. maja ali porabe sredstev
  • Ročnost potrošniškega kredita do 12 let
  • Ročnost stanovanjskega kredita do 31 let
  • Možnost kredita z odlogom odplačila glavnice do 12 mesecev
  • Gotovina do 100% na osebni račun
 
PREBERITE VEČNEPREMIČNINE
 
 
 EUR    ali
 
 EUR
 
 mesecev
 
 Želim termin pri svetovalcu
 
POŠLJI POVPRAŠEVANJE
Tečajne liste
Tečajne liste
 
Obrestne mere
Obrestne mere
 
Cenik storitev
Cenik storitev
 
Kje nas najdete
Kje nas najdete
 
Izračuni
Izračuni
 
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja