Nova KBM
 

Kontaktni center | NKBM

Kontaktni center, kontaktirajte nas, Contact us

KAJ VAM PONUJA KONTAKTNI CENTER?

Hitro in enostavno do informacij, tudi 24 ur na dan.
 
  
 
Avtomatske storitve 24 ur na dan, vse dni v tednu

  stanje na osebnem računu,

  zadnjih 5 transakcijah na osebnem računu,

  stanje kredita.

 

Za uporabo avtomatskih storitev potrebujete le:

mobilno številko, ki ste jo sporočili banki, in vašo Visa debetno kartico, s katerima boste ustvarili vaše novo geslo za telefonske storitve

ali

6 mestno geslo, ki ga uporabljate za prijavo v spletno banko Bank@Net.

Postopek avtentikacije je enostaven, skozenj vas vodi odzivnik. Po uspešni avtentikaciji se bo želena informacija avtomatsko predvajala. Geslo, ki si ga lahko ustvarite sami, si shranite in ga uporabljajte za vse naše storitve kontaktnega centra.
 
  

Ostale storitve
 
 sprememba limita na Visa debetni kartici,

  uvrstitev kartice na črno listo ali umik s črne liste,

 blokada izgubljene ali ukradene kartice,

  naročilo izpiska za transakcijski račun,

  sprememba naslova za izpiske,

 blokada spletne banke Bank@Net.

  informacije o delovnem času poslovalnic in

  informacije o menjalnih tečajih.

Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona.

Enostavno, varno in hitro – pravi trenutek za vse informacije brez obiska poslovalnice.

 

DELOVNI ČAS

vsak delovni dan med 8. in 19. uro


na številki 080 17 70

ali +386 2 229 2760 (za klice iz tujine).
 

Pogosta vprašanja in odgovori:

Kdaj je na voljo Kontaktni center Nove KBM?
  • avtomatske storitve so vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v tednu
  • naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure.
Kako uporabljam avtomatske storitve?

Za uporabo avtomatskih storitev (stanje in zadnjih 5 transakcij na osebnem računu, stanje kredita) potrebujete mobilni telefon in geslo.

Vašo mobilno telefonsko številko ste morali predhodno sporočiti banki (v poslovalnici ob odprtju računa ali kadarkoli kasneje).

Uporabite lahko geslo, ki ga uporabljate za uporabo spletne banke Bank@Net ali pa si ustvarite novo geslo za telefonske storitve.

Za novo geslo potrebujete le vašo Visa debetno kartico.

Ali lahko geslo za uporabo telefonskih storitev uporabim večkrat?

Da, vaše geslo za telefonske storitve je trajno in ga lahko uporabite večkrat.

Kaj storim, če pozabim geslo za telefonske storitve?

S pomočjo odzivnika si lahko ustvarite novo geslo, potrebujete le mobilni telefon in vašo Visa debetno kartico.

Kaj se zgodi, če narobe vnesem geslo za telefonske storitve?

V tem primeru vam bo pri izvedbi storitev v delovnem času Kontaktnega centra pomagal naš svetovalec.

Ali lahko prekličem kartico tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra?

Lahko. Preklic kartice je na voljo tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra, 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za klice iz tujine pokličete na tel. št. +386 2 229 2760.

Ali mi lahko pomagate pri uporabi spletne banke?

Naši svetovalci vam lahko pomagajo tudi pri prijavi in uporabi spletne banke Bank@Net.

Katere bančne storitve še lahko opravim preko kontaktnega centra, poleg avtomatskih?

V Kontaktnem centru za vas med delovnim časom opravljamo tudi naslednje storitve:

  • sprememba limita na Visa debetni kartici,
  • uvrstitev kartice na črno listo ali umik s črne liste,
  • blokada izgubljene ali ukradene kartice,
  • naročilo izpiska za transakcijski račun,
  • sprememba naslova za izpiske,
  • blokada spletne banke Bank@Net,
  • informacije o delovnem času poslovalnic in
  • informacije o menjalnih tečajih.
Nova KBM

KAKO UPORABLJATI
SPLETNO IN MOBILNO BANKO?


Preberite si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

VEČ O TEM
 
Nova KBM

PAKET KOMPLET 


Vse, kar potrebujete za ugodno in brezskrbno bančno poslovanje.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

POZABLJENO GESLO ZA SPLETNO BANKO?


Pozabljeno uporabniško ime ali geslo si lahko ponastavite kar sami tukaj:


ODKLEPANJE