Plačila so vam na voljo v zavihku 'Plačila'. Bank@Net in mBank@Net vam omogočata sledeča plačila:
Plačila in zahteve, ki ste jih shranili, potrdili ali pa preklicali, najdete v zavihku 'Zahteve'. Pri vsaki zahtevi bo prikazan tudi status, v katerem se zahteva nahaja (Za potrditev, v obdelavi, opravljeno)
Vzorci plačil se nahajajo v zavihku 'Plačila'. Namenjeni so hitrejšemu plačevanju, saj lahko plačilo shranite. Shranjene vzorce lahko brišete in pa urejate.
Dnevno omejitev poslovanja nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.
Za spremembo dnevnega limita pritisnite na ikono svinčnika (edit) in spremenite znesek.
Dovoljeno prekoračitev stanja (limit) na računu si nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.
Za spremembo dnevnega limita pritisnite na 'posodobi' pri rubriki 'Prekoračitev stanja'. Sledite korakom in vnesite želen znesek.
Funkcionalnost 'Nakaži mi' je odlična za situacije, kjer ena oseba poravna račun, ostalim pa pošlje QR kodo / povezavo za plačilo.Funkcionalnost 'Nakaži mi' omogoča:
Deljenenje LINK-a - Pošljite prijateljem povezavo preko SMS-a, Facebook messenger-ja, Whatsapp-a, Viber-ja itd.
Deljenje QR kode - Pošljite ali pokažite prijateljem QR kodo. Prijatelji jo v tem primeru samo poskenirajo / uvozijo v svojo mobilno banko.
V obeh primerih plačnik samo potrdi plačilo - vsi drugi podatki so že pred-izpolnjeni.
Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom).
mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'.
Od 15. avgusta 2020 naprej bo onemogočeno delovanje mBank@Neta na mobilnih napravah z verzijo Androida nižjo od 5.0 (Lollipop, API 21).
Prosimo, da si posodobite verzijo operacijskega sistema Android z verzijo 5.0 ali več, v nasprotnem primeru uporaba mobilne banke mBank@Net ne bo možna.
Na vseh napravah pa lahko uporabljate spletno banko Bank@Net.