Plačujte položnice, nakažite sredstva na račune odprte na drugih bankah, ali opravite prenos denarja med svojimi računi in tudi med osebnim računom in računom samostojnega podjetnika.
Polja so pred izpolnjena. Po potrebi zamenjajte:
Že opravljena plačila lahko tudi podvojite in pripravite za ponovno plačilo.
Že pripravljena plačila in pregled vseh plačil/zahtev oziroma kreiranih zahtev najdete tukaj:
Vzorce plačil najdete v razdelku 'Plačila'. Vzorce plačil si ustvarite v primeru, da plačila opravljate pogosto z akcijo »ustvari« oziroma pri plačilu s »Shrani vzorec«.
Tako jih ne bo potrebno ponovno izpolnjevati, lahko pa jih ustrezno spremenite in uporabite pri ponovnem plačilu.
Vsa nadaljnja plačila (npr. ki jih pogosto izvajate: mesečne položnice, …) opravite nato brez potrditve z SMS žetonom.
V meniju Zaupanja vredni prejemniki lahko odstranite prejemnika iz seznama zaupanja vrednih prejemnikov.
Periodična plačila so vidna v Košarici zahtev (), na zavihku »V obdelavi«.
Če ste periodična plačila uporabljali pred septembrom 2019, so bila v septembru vaša aktivna periodična plačila prenesena v trajne naloge. V ponedeljek, 30. septembra 2019, so bili ti trajni nalogi ponovno spremenjeni v periodična plačila, trajni nalogi pa ukinjeni. Napačno obračunana nadomestila za periodična plačila, izvedena v septembru 2019, bo banka povrnila oziroma pravilno obračunala.
Med podrobnostmi na koncu se pojavi opis napake:
V opisu najdete razlog zavrnitve:
Pomembno – če imate nastavljen zamik plačila:
V tem primeru dobi nalog status »na čakanju« in ga najdete v zavihku Na čakanju.
Če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen nastavljeni dnevni limit poslovanja z Bank@Netom, se bo nalog izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri Zamiku plačila. Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.
Prenos med računi ni več možen. Za prenos med računoma 01 in 02 izberite Domače plačilo (UPN).
Uvoz paketov e-Računov in drugih e-Dokumentov je omogočena le zasebnikom, ki so registrirani izdajatelji e-Računov.
Uvožena datoteka se avtomatsko prenese v »Zahteve« (ikona s košarico), v zavihek »Za potrditev«
Ko stranka paket uvozi se najprej se izvede VALIDACIJA, kjer se preveri veljavnost podatkov v datoteki.
V obdelavo se posredujejo le paketi, ki ne vsebujejo napak oziroma vsebujejo le nekritične napake (npr. datumi v paketu so v preteklosti). Po potrditvi zahteve / paketa z SMS žetonom se posreduje paket v obdelavo.
V vsaki stopnji obdelave ima paket določen status, ki ga stranka vidi v pregledu »Zahteve« (), v podrobnem pregledu zahteve v polju Status.
Nastavite si dnevno omejitev poslovanja tako, da izberete prikazan račun in kliknete na ikono Podrobnosti in omejitve, kot je prikazano:
Preprosto! V levem meniju izberite:
Plačila > Menjalnica
Izberite račun, iz katerega želite opraviti menjavo (konverzijo) in izbirajte med kar 8 valutami.
Račun v izbrani tuji valuti se vam bo avtomatično aktiviral takoj.
V levem meniju izberete Računi. S klikom na puščico pri posameznem računu se vam bo razprl meni. Nato izberete Izpiski.
Svoje izpiske lahko najdete tudi v nabiralniku.
Izberite želen izpisek ter ga natisnite s klikom na ikono.
NOVOST: Geslo za vstop si lahko spremenite s klikom na "Spremeni geslo" ob overitvenem elementu "Uporabniško ime in SMS žeton".
Za dostop do ogleda in urejevanja kontaktnih podatkov za obveščanje kliknite na ikono osebe (zgornji desni kot) in izberite vsebino »Uporabniški račun«. S klikom na »Uporabniški račun« se vam prikažejo vaši kontaktni podatki (telefonska številka in vaš e-naslov).
Za spremembo mobilne številke in elektronskega naslova vas prosimo, da obiščete poslovalnico ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.
V razdelku »Kartice« izberite -> Varnostne storitve. Na voljo imate aktivacijo dveh storitev:
Preverite prikazano mobilno številko -> Označite soglasje in ga potrdite s klikom na gumb POTRDI.
Dnevne limite pri plačilnih karticah lahko vidite na sledeč način:
V meniju ali na domači strani izberite Kartice in kliknite na piktogram (označeno) ob nazivu kartice. Imejte nadzor nad porabo ali limiti pri uporabi kartice.
Nakupujte varno preko spleta! Naročite in aktivirajte Varnostne storitve in bodite vedno obveščeni, ko bo vaša kartica uporabljena.
Nikomur ne zaupajte številke PIN.
Preprosto sledite korakom. Nato izberite način za delitev povezave.
Vnesite znesek in delite povezavo kar preko SMS, Viber, e-pošto, itd. Prejemniku se bo s klikom na povezavo takoj pripravilo plačilo. Brez dodatnega izpolnjevanja podatkov.
Izberite eno od prikazanih možnosti:
DELI POVEZAVO: Plačnik bo s klikom na prejeto povezavo ustvaril plačilo v svojem mBank@Netu.
DELI QR KODO: Plačnik bo s skeniranjem QR kode ustvaril plačilo v svoji/katerikoli mobilni banki.
Prejemnik povezave bo lahko brez dodatnega vnosa podatkov izvedel plačilo. Katerakoli mobilna banka bo lahko prepoznala poslano QR kodo, naš mBank@Net uporabnik pa tudi plačilno povezavo.
Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:
Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.
Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).
Spremembo telefonske številke uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.
m-Geslo si lahko nastavite s pomikom na meni "Več":
Od 15. avgusta 2020 naprej bo onemogočeno delovanje mBank@Neta na mobilnih napravah z verzijo Androida nižjo od 5.0 (Lollipop, API 21).
Prosimo, da si posodobite verzijo operacijskega sistema Android z verzijo 5.0 ali več, v nasprotnem primeru uporaba mobilne banke mBank@Net ne bo možna.
Na vseh napravah pa lahko uporabljate spletno banko Bank@Net.