Nova KBM

Bank@Net pomoč storitve| NKBM

Bank@Net pomoč storitve

Začnite tipkati, kar iščete

KAKO UPORABLJATI SPLETNO IN MOBILNO BANKO?


Najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji v 2020, 2021 in 2022! 

Seznanite se z novostmi ter preverite, kako preprosta je uporaba spletne in mobilne banke s pomočjo najpogostejših vprašanj in odgovorov. 

POMOČ MBANK@NET
  POMOČ BANK@NET  POMOČ - PRIJAVA



 
 
Nova KBM

Novosti v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net

 
 

Plačila in zahteve

Kako opraviti "Domače plačilo (UPN)"?

Plačujte položnice, nakažite sredstva na račune odprte na drugih bankah, ali opravite prenos denarja med svojimi računi in tudi med osebnim računom in računom samostojnega podjetnika.

Polja so pred izpolnjena. Po potrebi zamenjajte:

  • kodo namena, ki je vedno napisana na plačilnem nalogu. V kolikor ni, uporabite kodo namena OTHR (Drug namen plačila). Pomembno : Kombinacija nekaterih kod namena in referenčnih številk ni dovoljena (Primer : Referenca SI19/SI21 in koda namena OTHR). V takšnem primeru bo nalog zavrnjen,
  • Referenčno številko, ki sta vedno napisana na plačilnem nalogu. V kolikor referenčne številke nimate, uporabite sklic SI99 (brez referenčne številke) ali sklic SI00 in vpišite minimalno tri številke (Primer : Najpogosteje je uporabljen datum brez ločil v formatu dfd.mm.yyyy. PRIMER : SI0030012020),
  • Namen plačila (Primer : Plačilo predračuna).


Nova KBM



Že opravljena plačila lahko tudi podvojite in pripravite za ponovno plačilo.

Kako opravim nakazilo osebi?
Nakazilo osebi smo poenostavili. Sedaj ga lahko opravite brez vpisovanja reference in naslova prejemnika!


Nova KBM  
Kako opraviti plačilo v tujino?
Uporabite to možnost kadar nakazujete na račune, ki so odprti zunaj Slovenije. Plačilo je možno v vseh valutah, ki jih imamo na voljo v menjalnici Nove KBM.


Nova KBM
Izpolnite podatke kot prikazano ( Prejemnik, Koda namena, Način plačila stroškov, Namen ) ter podatke o banki prejemnika (BIC, naslov, država), ki se nahaja spodaj na plačilnem nalogu:


 
Kje najdem svoja pripravljena, izvedena plačila in zahteve?

Že pripravljena plačila in pregled vseh plačil/zahtev oziroma kreiranih zahtev najdete tukaj:

Nova KBM

 

Kje in kako lahko podvojim plačilo?


Nova KBM





 

Kako si aktiviram obveščanje o izvršenih zahtevah?
S posodobitvijo sistema storitev obveščanja o opravljenih plačilih z SMS sporočilom ni več na voljo. Še naprej ostaja brezplačno obveščanje o opravljenih plačilih preko elektronske pošte.

S klikom na Uporabniški račun se vam prikažejo vaši kontaktni podatki - telefonska številka in e-naslov. Aktivirajte obveščanje, da boste obveščeni o opravljenih zahtevah.

Nova KBM
 
Kje najdem in si uredim vzorce plačil?

Vzorce plačil najdete v razdelku 'Plačila'. Vzorce plačil si ustvarite v primeru, da plačila opravljate pogosto z akcijo »ustvari« oziroma pri plačilu s »Shrani vzorec«.

Tako jih ne bo potrebno ponovno izpolnjevati, lahko pa jih ustrezno spremenite in uporabite pri ponovnem plačilu.

Nova KBM
Kako dodam prejemnika med Zaupanja vredne prejemnike?
Po potrditvi plačila izberite možnost »Dodaj« in dodajte prejemnike na seznam Zaupanja vredni prejemniki.

Vsa nadaljnja plačila (npr. ki jih pogosto izvajate: mesečne položnice, …) opravite nato brez potrditve z SMS žetonom.

Nova KBM

V meniju Zaupanja vredni prejemniki lahko odstranite prejemnika iz seznama zaupanja vrednih prejemnikov.

Nova KBM
 

Kje najdem periodična plačila?

Periodična plačila so vidna v Košarici zahtev (Nova KBM), na zavihku »V obdelavi«.

Če ste periodična plačila uporabljali pred septembrom 2019, so bila v septembru vaša aktivna periodična plačila prenesena v trajne naloge. V ponedeljek, 30. septembra 2019, so bili ti trajni nalogi ponovno spremenjeni v periodična plačila, trajni nalogi pa ukinjeni. Napačno obračunana nadomestila za periodična plačila, izvedena v septembru 2019, bo banka povrnila oziroma pravilno obračunala.

Nova KBM

Zakaj je bil nalog zavrnjen?
  1. Kliknite na Zahteve Nova KBM.
  2. Na zavihku Zavrnjeno med zahtevami poiščite transakcijo.
  3. Izberite in kliknite na zavrnjeno transakcijo.


Med podrobnostmi na koncu se pojavi opis napake:

Nova KBM

V opisu najdete razlog zavrnitve:

  • prekoračen dnevni limit
  • stanje na računu
  • blokada računa …

Pomembno – če imate nastavljen zamik plačila:

V tem primeru dobi nalog status »na čakanju« in ga najdete v zavihku Na čakanju.

Če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen nastavljeni dnevni limit poslovanja z Bank@Netom, se bo nalog izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri Zamiku plačila. Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.

Kako opraviti nakazilo iz s.p. in na račun s.p. med svojimi računi na BN?

Prenos med računi ni več možen. Za prenos med računoma 01 in 02 izberite Domače plačilo (UPN).

Nova KBM

Kje najdem svoje obstoječe e-račune in kje nove?
Nova KBM
Kako uvozim paket e-Računov in drugih e-Dokumentov?

Uvoz paketov e-Računov in drugih e-Dokumentov je omogočena le zasebnikom, ki so registrirani izdajatelji e-Računov.

Nova KBM

 

Uvožena datoteka se avtomatsko prenese v »Zahteve« (ikona s košarico), v zavihek »Za potrditev«

 

Ko stranka paket uvozi se najprej se izvede VALIDACIJA, kjer se preveri veljavnost podatkov v datoteki.

V obdelavo se posredujejo le paketi, ki ne vsebujejo napak oziroma vsebujejo le nekritične napake (npr. datumi v paketu so v preteklosti). Po potrditvi zahteve / paketa z SMS žetonom se posreduje paket v obdelavo.

 

V vsaki stopnji obdelave ima paket določen status, ki ga stranka vidi v pregledu »Zahteve« (Nova KBM), v podrobnem pregledu zahteve v polju Status.

 

Računi

NOVO - Kako si posodobim profil vlagatelja?
Če imate vzajemne sklade, vam je od sedaj naprej v mBank@Netu in Bank@Netu na voljo posodobitev poteklega profila tveganja ali sprememba obstoječega profila tveganja.

Posodobljen profil tveganja je pogoj za nakup, prodajo ali prenos vzajemnih skladov.

 
NOVO - Kako vlagam in poslujem z vzajemnimi skladi?
Nova KBM
 
Želite investirati? Kliknite na 'Dodaj nov sklad.' V Bank@Netu in mBank@Netu lahko pristopate k vzajemnim skladom Sava Infond, Raiffeisen Capital Management in Triglav Skladi.
  • Za sklade Sava Infond in Raiffeisen Capital Management lahko opravite nakup, prodajo in prenos premoženja.
  • Za Triglav Sklade sta zaenkrat na voljo vpogled in nakup obstoječih vzajemnih skladov.
Za poslovanje z vzajemnimi skladi potrebujte veljaven osebni dokument, urejen profil vlagatelja in pristopne izjave, ki jih lahko uredite v naših poslovalnicah ali pa v mBank@Netu.

Več o naložbah v vzajemne sklade najdete tukaj.
Kako napovem dvig gotovine?
V kolikor potrebujete gotovino, lahko dvig napoveste kar v mBank@Netu.
 
  1. Kliknite ne 'Napoved dviga'
  2. Izberite poslovalnico v kateri boste dvignili gotovino
  3. Izberite valuto in znesek, ki ga boste dvignili.
  4. Izberite datum dviga.

Nova KBM
   
Kako si posodobim osebne podatke?
Nova KBM

Posodobitev osebnih podatkov je možna le v kolikor uporabljate osebno izkaznico ali vozniško dovoljenje.
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z Bank@net-om?

Nastavite si dnevno omejitev  poslovanja tako, da izberete prikazan račun in kliknete na ikono Podrobnosti in omejitve, kot je prikazano:

Nova KBM

 

 
 
Kje najdem menjalnico in kako zamenjam valute?

Preprosto! V levem meniju izberite:

Plačila > Menjalnica
 

Izberite račun, iz katerega želite opraviti menjavo (konverzijo) in izbirajte med kar 8 valutami.

Račun v izbrani tuji valuti se vam bo avtomatično aktiviral takoj.

Nova KBM

Kje si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?
Nova KBM
Kje najdem izpiske po računu in si jih natisnem?

V levem meniju izberete Računi. S klikom na puščico pri posameznem računu se vam bo razprl meni. Nato izberete Izpiski.

Svoje izpiske lahko najdete tudi v nabiralniku.

Izberite želen izpisek ter ga natisnite s klikom na ikono.


Nova KBM

Nova KBM

Kako si spremenite oziroma upravljate z gesli in kontaktnimi podatki?

NOVOST: Geslo za vstop si lahko spremenite s klikom na "Spremeni geslo" ob overitvenem elementu "Uporabniško ime in SMS žeton".

Za dostop do ogleda in urejevanja kontaktnih podatkov za obveščanje kliknite na ikono osebe (zgornji desni kot) in izberite vsebino »Uporabniški račun«. S klikom na »Uporabniški račun« se vam prikažejo vaši kontaktni podatki (telefonska številka in vaš e-naslov).

Za spremembo mobilne številke in elektronskega naslova vas prosimo, da obiščete poslovalnico ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Nova KBM

Nova KBM

 

Plačilne kartice

Kako si razdelim nakup z Visa kartico z odloženim plačilom na obroke?
Po opravljenem nakupu (za plačila med 50 EUR in 5.000 EUR) prejmete SMS-sporočilo, na katero odgovorite v roku 60 minut in vanj zapišete želeno število obrokov.

NOVO: Če plačila niste razdelili na obroke v 60 minutah od opravljenega nakupa, ga lahko po novem razdelite na obroke vse do konca obračunskega obdobja - kar v Bank@Netu in mBank@Netu.

Pogoj za razdelitev na obroke je vklopljena storitev Varnostni SMS.

*Posamezen obrok se obračuna v skladu z veljavnim cenikom nadomestil za potrošnike.

Nova KBM
Kako si naročim novo kartico?
POMEMBNO: Naročilo oddajte le za novo kartico. Če vaši kartici kmalu poteče veljavnost, naročila ni potrebno oddati. Vaša kartica bo avtomatično obnovljena in jo boste prejeli po pošti. Številko PIN vaše kartice si boste prikazali na kartici. Nova KBM
Kako si prikažem številko kartice in CVV kodo?
Kako si prikažem PIN kodo?
Kako si aktiviram storitev Varnostni SMS in Varni spletni nakupi?

V razdelku »Kartice« izberite -> Varnostne storitve. Na voljo imate aktivacijo dveh storitev:

Nova KBM

 

 

  • Omogoči varnostni SMS -> obveščeni boste o vseh transakcijah z vašo izbrano plačilno kartico.
  • Varno spletno poslovanje -> aktivirajte si storitev, da boste lahko varno plačevali tudi preko spleta.

 

Preverite prikazano mobilno številko -> Označite soglasje in ga potrdite s klikom na gumb POTRDI.

 

Nova KBM

 

NOVO - Kako si začasno blokiram / odblokiram kartico?
Nova KBM
Nova KBM

Ob kliku na »Začasno blokiraj« se bo blokada na kartici poznala v nekaj sekundah. Ko je kartica blokirana, vas možnost »Odblokiraj« čaka na enakem mestu kot prej začasna blokada.
Kako vidim promet v obdelavi na kartici z odloženim plačilom?
Nova KBM

Vsa plačila opravljena s kartico, ki jih banka še ni prejela (oz. niso bila avtorizirana) vidite v razdelku 'NEKNJIŽENO'.

To pomeni, da se vam je razpoložljivo stanje na kartici že zmanjšalo, transakcija pa še ni bila obdelana s strani banke.
Kje vidim svoje dnevne limite poslovanja s plačilnimi karticami?

Dnevne limite pri plačilnih karticah lahko vidite na sledeč način:

  • Kliknite na zavihek "Kartice".
  • Pri izbrani kartici v meniju izberite "Podrobnosti kartice".
Nova KBMNova KBM
Kje najdem izpiske po plačilni kartici?
Izpiske za plačilno kartico najdete pod rubriko Kartice in 'Izpiski kartice'.

Nova KBM
Kje si nastavim limit po plačilni kartici?

V meniju ali na domači strani izberite Kartice in kliknite na piktogram (označeno) ob nazivu kartice. Imejte nadzor nad porabo ali limiti pri uporabi kartice.

Nova KBM

Nova KBM

Nakupujte varno preko spleta! Naročite in aktivirajte Varnostne storitve in bodite vedno obveščeni, ko bo vaša kartica uporabljena.

Nikomur ne zaupajte številke PIN.

Kaj vam omogoča mobilna banka mBank@Net:

NOVO - Kako nakažem denar telefonskim kontaktom?
V mBank@Netu lahko denar preprosto nakažete telefonskim kontaktom če:
  • je prejemnik plačila registriran Flik uporabnik
  • znesek plačila ne presega 5.000 EUR
Več o Fliku in kako postati uporabnik, si lahko preberete tukaj.

Nova KBM

 
Kako uporabim funkcionalnost NAKAŽI MI?

Preprosto sledite korakom. Nato izberite način za delitev povezave.


Nova KBM        Nova KBM          Nova KBM


Vnesite znesek in delite povezavo kar preko SMS, Viber, e-pošto, itd. Prejemniku se bo s klikom na povezavo takoj pripravilo plačilo. Brez dodatnega izpolnjevanja podatkov.


Izberite eno od prikazanih možnosti:


DELI POVEZAVO: Plačnik bo s klikom na prejeto povezavo ustvaril plačilo v svojem mBank@Netu.

DELI QR KODO: Plačnik bo s skeniranjem QR kode ustvaril plačilo v svoji/katerikoli mobilni banki.


Prejemnik povezave bo lahko brez dodatnega vnosa podatkov izvedel plačilo. Katerakoli mobilna banka bo lahko prepoznala poslano QR kodo, naš mBank@Net uporabnik pa tudi plačilno povezavo.

Kako uporabim menjalnico?
Na dnu zaslona s klikom na bližnjico "+":
  • izberite "PLAČILA"
  • izberite "MENJALNICA".
Izberite račun, iz katerega želite opraviti menjavo (konverzijo) in izbirajte med kar 8 valutami. Račun v izbrani tuji valuti se vam bo avtomatično aktiviral takoj.

Nova KBM Nova KBM  Nova KBM
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:

  • Na kartici »Računi« se zraven številke računa nahaja siv krogec. Tapnete nanj.
  • Nato izberete »Podrobnosti in omejitve«.
  • Tapnete na znesek na vrstici Dnevna omejitev poslovanja z računom in ga spremenite ter tapnete na »Shrani«.
  • Potrdite zahtevo s SMS žetonom. 
  • Zahteva je na čakanju, dokler sprememba ni urejena.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.

 

Kje najdem e-račune?
Najdete jih na dnu zaslona, s klikom na bližnjico " + ".
  • Izberite "PLAČILA".
  • Izberite "e-Dokumenti".
Nova KBM Nova KBM   Nova KBM
Kaj lahko naredim, če imam težave pri prijavi v mobilno banko mBank@Net?

Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).

Kako spremenim telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov

Spremembo telefonske številke uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Kako si nastavim m-Geslo?

m-Geslo si lahko nastavite s pomikom na meni "Več":

  • Izberite "Nastavitve mGesla"
  • Postopek pričnite s klikom na gumb "NASTAVI MGESLO".

Nova KBM   Nova KBM

Kako si uredim prikaz računov?
Prikaz računov si lahko spremenite s pomikom na meni "Več":
  • Izberite "Personalizacija"
Nova KBM           Nova KBM
Kje lahko vidim in si nastavim limite plačilne kartice?
Limite na karticah si lahko nastavite in ogledate na zavihku Kartice:
  • Pri izbrani kartici se vam s klikom na "kolešček" prikaže več možnosti.
  • Izberite "Podatki o kartici".
  • Pomaknite se na konec, kjer so vidni limiti na vaši kartici.
  • Limite lahko naročate/spreminjate.
Nova KBM Nova KBM 
Nova KBM

Za vas smo pripravili tudi pomoč o prijavi v spletno banko.

PREBERITE TUKAJ
 

Nova KBM
 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@nkbm.si.


V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.





 
 

Nova KBM
  BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.