Nova KBM

Bank@Net pomoč storitve| NKBM

Bank@Net pomoč storitve

Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

Nova KBM

Novosti v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net

 
 

Plačila in zahteve

Kako opravim plačilo (UPN, enostavno nakazilo, plačilo v tujino)?

Plačila so vam na voljo v zavihku 'Plačila'. Bank@Net in mBank@Net vam omogočata sledeča plačila:

  • Domače plačilo (UPN) - Najpogosteje uporabljeno za plačevanje položnic
  • Enostavno nakazilo - Uporabljeno za plačila fizičnim osebam (v plačilu ni naslova osebe in reference)
  • Prenos med računi - Uporabljeno za prenose med računi, ki jih imate odprte na Novi kreditni banki Maribor (Ne velja za prenos med fizičnim računom in računom samostojnega podjetnika)
  • Plačilo v tujino - Uporabljeno za plačila v tuje države

Kje najdem plačila, zahteve in njihove statuse?

Plačila in zahteve, ki ste jih shranili, potrdili ali pa preklicali, najdete v zavihku 'Zahteve'. Pri vsaki zahtevi bo prikazan tudi status, v katerem se zahteva nahaja (Za potrditev, v obdelavi, opravljeno)

Kako si uredim vzorce plačil?

Vzorci plačil se nahajajo v zavihku 'Plačila'. Namenjeni so hitrejšemu plačevanju, saj lahko plačilo shranite. Shranjene vzorce lahko brišete in pa urejate.

Kaj so 'Zaupanja vredni prejemniki' in kje jih lahko dodam?
Ob potrditvi plačila, vas bo obvestilo o oddani zahtevi vprašalo za dovoljenje, če lahko prejemnika plačila dodate na seznam zaupanja vrednih prejemnikov. To pomeni, bo naslednjem plačilu temu prejemniku, več ne boste potrebovali SMS žetona za potrditev plačila.

Zaupanja vredne prejemnike lahko dodajate in brišete v zavihku 'Zaupanja vredni prejemniki'. 


Kje najdem in kako plačam e-račune?
E-račune najdete v zavihku 'e-Dokumenti'. Zraven vseh prejetih e-dokumentov, se vam bodo prikazali tudi statusi (če je e-Račun že bil poravnan, če ste ga zavrnili itd.)

Računi

Kako si posodobim profil vlagatelja?
Če imate vzajemne sklade, vam je v mBank@Netu in Bank@Netu na voljo posodobitev poteklega profila tveganja ali sprememba obstoječega profila tveganja.

Posodobljen profil tveganja je pogoj za nakup, prodajo ali prenos vzajemnih skladov.



 
Kako vlagam in poslujem z vzajemnimi skladi?
Želite investirati? Kliknite na 'Dodaj nov sklad.' V Bank@Netu in mBank@Netu lahko pristopate k vzajemnim skladom Sava Infond, Raiffeisen Capital Management in Triglav Skladi.
  • Za sklade Sava Infond in Raiffeisen Capital Management lahko opravite nakup, prodajo in prenos premoženja.
  • Za Triglav Sklade sta zaenkrat na voljo vpogled in nakup obstoječih vzajemnih skladov.
Za poslovanje z vzajemnimi skladi potrebujte veljaven osebni dokument, urejen profil vlagatelja in pristopne izjave, ki jih lahko uredite v naših poslovalnicah ali pa v mBank@Netu.

Več o naložbah v vzajemne sklade najdete tukaj.

 
Kako si posodobim osebne podatke (sprememba na osebnem dokumentu)?
V kolikor vam je potekel osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica, potni list), ali pa ste zamenjali stalni naslov, lahko spremembo uredite kar digitalno.

Posodobitev osebnega dokumenta vam je na voljo v nastavitvah, kjer kliknete na 'Osebne nastavitve'. Za posodobitev osebnega dokumenta je potrebno slediti postopku, ki vam bo vzel 3 minutke,  kjer fotografirate sprednjo in zadnjo stran vašega osebnega dokumenta. 

 
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja?

Dnevno omejitev poslovanja nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na ikono svinčnika (edit) in spremenite znesek.




 

 
 
Kako si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?

Dovoljeno prekoračitev stanja (limit) na računu si nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na 'posodobi' pri rubriki 'Prekoračitev stanja'. Sledite korakom in vnesite želen znesek.


Plačilne kartice

Kako si razdelim nakup z Visa kartico z odloženim plačilom na obroke?
V kolikor plačila niste razdelili na obroke v 60 minutah od opravljenega nakupa (preko SMS-a), ga lahko razdelite na obroke vse do konca obračunskega obdobja kar v Bank@Netu in mBank@Netu.

Pogoj za razdelitev na obroke je vklopljena storitev Varnostni SMS.

*Posamezen obrok se obračuna v skladu z veljavnim cenikom nadomestil za potrošnike.


Kako si naročim novo kartico?
Naročilo nove kartice vam je na voljo v zavihku 'Kartice', kjer v polju 'Nova kartica' pritisnete na 'Skleni'. Sledite korakom, in si s tem zagotovite novo bančno kartico (Predplačniška kartica, Kartica z odloženim plačilom).

POMEMBNO: Naročilo oddajte le za novo kartico. Če vaši kartici kmalu poteče veljavnost, naročila ni potrebno oddati. Vaša kartica bo avtomatično obnovljena in jo boste prejeli po pošti. Številko PIN vaše kartice si boste prikazali na kartici.

Kako si prikažem številko kartice, CVV kodo in PIN kodo kartice?
Številka kartice, datum veljavnosti in CVV koda se vam prikažejo s klikom na ikonico 'oko'. Po prejemu in pravilnem vnosu SMS žetona, vam bodo podatki vaše kartice na voljo 60 sekund. 

PIN koda kartice, se vam prikaže s klikom na 'Prikaži PIN'.


Kako si začasno blokiram ali odblokiram kartico?
V kolikor ste založili ali izgubili kartico, jo lahko blokirate kar digitalno. Pritisnite na 'Možnosti' pri kartici, ki ste jo izgubili, nato pa pritisnite na 'Začasno blokiraj kartico'.

V kolikor kasneje kartico najdete, jo lahko po istem postopku odblokirate.


Kako vidim promet v obdelavi na kartici z odloženim plačilom?
Vsa plačila opravljena s kartico, ki jih banka še ni prejela (oz. niso bila avtorizirana) vidite v razdelku 'NEKNJIŽENO'.

To pomeni, da se vam je razpoložljivo stanje na kartici že zmanjšalo, transakcija pa še ni bila obdelana s strani banke.


Kje si nastavim limit po plačilni kartici?
V kolikor želite spremeniti limit plačevanja s kartico, pritisnite na 'Možnosti'. Nato izberite 'Limiti in nastavitve' in sledite korakom.

Kaj vam omogoča mobilna banka mBank@Net:

Kako nakažem denar telefonskim kontaktom?
V mBank@Netu lahko denar preprosto nakažete telefonskim kontaktom če:
  • je prejemnik plačila registriran Flik uporabnik
  • znesek plačila ne presega 5.000 EUR
Več o Fliku in kako postati uporabnik, si lahko preberete tukaj.




 
Kako uporabim funkcionalnost NAKAŽI MI?

Funkcionalnost 'Nakaži mi' je odlična za situacije, kjer ena oseba poravna račun, ostalim pa pošlje QR kodo / povezavo za plačilo.Funkcionalnost 'Nakaži mi' omogoča:

Deljenenje LINK-a -  Pošljite prijateljem povezavo preko SMS-a, Facebook messenger-ja, Whatsapp-a, Viber-ja itd.

Deljenje QR kode -  Pošljite ali pokažite prijateljem QR kodo. Prijatelji jo v tem primeru samo poskenirajo / uvozijo v svojo mobilno banko.

V obeh primerih plačnik samo potrdi plačilo - vsi drugi podatki so že pred-izpolnjeni.



                  
 

Kako plačam položnico s skeniranjem QR kode?
Ko boste plačevali položnico, pritisnite na gumb 'UVOZI'.
  • V kolikor imate položnico pred seboj, samo poskenirajte QR kodo na položnici. V kolikor se nahajte v temnejšem prostoru, si pomagajte s svetilko.
  • V kolikor pa ste položnico prejeli na email ali pa kam drugam, pa jo lahko uvozite kot sliko, ali pa kot PDF dokument.



 
Kako si nastavim mGeslo in s tem biometrično prijavo?

Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom).

mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'.

 

Kako napovem dvig gotovine?
V kolikor potrebujete gotovino, lahko dvig napoveste kar v mBank@Netu.
 
  1. Kliknite ne 'Napoved dviga'
  2. Izberite poslovalnico v kateri boste dvignili gotovino
  3. Izberite valuto in znesek, ki ga boste dvignili.
  4. Izberite datum dviga.


   
Nova KBM

Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 

Nova KBM
 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@nkbm.si.


V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.





 
 

Nova KBM
  BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.