Nova KBM
 

Bank@Net pomoč storitve| NKBM

Bank@Net pomoč storitve

KAKO UPORABLJATI SPLETNO IN MOBILNO BANKO?

Poenostavljamo za vas! Seznanite se z novostmi ter preverite, kako preprosta je uporaba spletne in mobilne banke. Odgovore na najpogostejša vprašanja najdete s klikom na gumb:

POMOČ STORITVE V SPLETNI BANKI    POMOČ PRIJAVA V SPLETNO BANKO



 
 
 


NOVOSTI v
spletni banki Bank@Net: 

 
  • Sklenite kredit NAPREJ do zneska 30.000 EUR in dobo odplačila do 84 mesecev.
  • Pri kreditih smo vam omogočili prikaz dodatnih informacij o kreditu.
  • Omogočeno iskanje transakcij po znesku.
  • Vsi prenosi na Varčevalnik brez potrditve z SMS žetonom.
  • Po prijavi potrdite svoj e-naslov in si aktivirajte obveščanje o plačilih in zahtevah.
  • Omogočen je vklop in izklop prikaza vaših naložb.
 
 


NOVOSTI v
mobilni banki mBank@Net: 

 
  • Sklenite kredit NAPREJ do zneska 30.000 EUR in dobo odplačila do 84 mesecev.
  • Prenovljen pregled stanj in transakcij na naložbah. 
  • Pri kreditih smo vam omogočili prikaz dodatnih informacij o kreditu.
  • Dodana je možnost prenosa potrdila o plačilu v pdf obliki.
  • Enostavna uporaba funkcije Nakaži mi, saj smo dodali možnost pošiljanja QR kode ali povezave za plačilo.
  • Sami lahko določite poljuben vrstni red vaših računov na prvi strani in nastavite privzet računa za plačila. 
 

Plačila in zahteve

Kako opraviti "Domače plačilo (UPN)"?

Plačujte položnice, nakažite sredstva na račune odprte na drugih bankah, ali opravite prenos denarja med svojimi računi in tudi med osebnim računom in računom samostojnega podjetnika.

Polja so pred izpolnjena. Po potrebi zamenjajte:

  • kodo namena, ki je vedno napisana na plačilnem nalogu. V kolikor ni, uporabite kodo namena OTHR (Drug namen plačila). Pomembno : Kombinacija nekaterih kod namena in referenčnih številk ni dovoljena (Primer : Referenca SI19/SI21 in koda namena OTHR). V takšnem primeru bo nalog zavrnjen,
  • Referenčno številko, ki sta vedno napisana na plačilnem nalogu. V kolikor referenčne številke nimate, uporabite sklic SI99 (brez referenčne številke) ali sklic SI00 in vpišite minimalno tri številke (Primer : Najpogosteje je uporabljen datum brez ločil v formatu dfd.mm.yyyy. PRIMER : SI0030012020),
  • Namen plačila (Primer : Plačilo predračuna).


Nova KBM



Že opravljena plačila lahko tudi podvojite in pripravite za ponovno plačilo.

Kako opraviti Enostavno nakazilo?
Pri izbiri tega načina ne potrebujete kode namena, sklica ali referenčne številke. Uporabite ga za prenos denarja ali plačila računov v domačem plačilnem prometu. Praviloma ga lahko uporabite za nakazila prijateljem, znancem, drugim fizičnim osebam ali na svoj s.p. račun.



Nova KBM
Kako opraviti Prenos med računi?

Denar si lahko prenesete med svojimi računi (razen iz računa samostojnega podjetnika), med pooblaščenimi računi drugih ali na varčevalnik, varčevanja in predplačniško kartico Visa. Račune lahko spreminjamo ob kliku na 'Prenos z' ali 'Prenos na'. 

NOVOST: Za prenose med računi, prenose na predplačniško kartico Visa in prenose na varčevalnike ni potrebno potrditi zahteve z SMS žetonom!

Nova KBM

Kako opraviti plačilo v tujino?
Uporabite to možnost kadar nakazujete na račune, ki so odprti zunaj Slovenije. Plačilo je možno v vseh valutah, ki jih imamo na voljo v menjalnici Nove KBM.


Nova KBM
Izpolnite podatke kot prikazano ( Prejemnik, Koda namena, Način plačila stroškov, Namen ) ter podatkeo banki prejemnika (BIC, naslov, država), ki se nahaja spodaj na plačilnem nalogu:


Nova KBM

 
Kje najdem svoja pripravljena, izvedena plačila in zahteve?

Že pripravljena plačila in pregled vseh plačil/zahtev oziroma kreiranih zahtev so dostopni:

  1. na domači strani v košarici (ikona levo zgoraj na spodnji sliki) Nova KBM
  2. na domači strani pod prikazanimi Zahtevami.
1. Domača stran

Nova KBM


2. Zahteve
S klikom na ikono košarice  Nova KBM  v zgornjem levem kotu ali pod vsebino »Zadnje zahteve« -> »Vse zahteve« se vam bo odprlo pogovorno okno ZAHTEVE.

Nova KBM

»Za potrditev« – vaša zahteva čaka na potrditev z SMS žetonom. 
»Zavrnjeno« – zahteva je bila zavrnjena. Za podrobnosti in razlog zavrnitve kliknite na izbrano zahtevo.
»V obdelavi« – za zahteve, ki ste jih z SMS žetonom že potrdili in so se uvrstile na čakalno vrsto, kjer bodo opravljene v skladu z urniki plačilnega prometa.
»Opravljeno« – za dostop do pregleda že opravljenih zahtev (plačil, nakazil …).

Primer opravljene/izvršene zahteve: 

Nova KBM

Kje in kako lahko podvojim plačilo?

Plačila lahko podvojite:

1. možnost: pojdite na Plačila. Izberite Vsa plačila in kliknite na ikono PODVOJI. Nato v temu namenjenem okencu odkljukajte izbrane zahteve, ki jih želite označiti, in izberite dejanje za izbrano zahtevo. Izbirate lahko med: »Briši«, »Podvoji«, »Uredi«, »Potrdi«.


Nova KBM


2. možnost: kliknite na »Zahteve« (ikona s košarico). Znotraj zahtev izberete vsebino, pod katero se izbrana zahteva nahaja. 


Nova KBM

Kako si aktiviram obveščanje o izvršenih zahtevah?
S posodobitvijo sistema storitev obveščanja o opravljenih plačilih z SMS sporočilom ni več na voljo. Še naprej ostaja brezplačno obveščanje o opravljenih plačilih preko elektronske pošte.

S klikom na Uporabniški račun se vam prikažejo vaši kontaktni podatki - telefonska številka in e-naslov. Aktivirajte obveščanje, da boste obveščeni o opravljenih zahtevah.

 

Nova KBM

Nova KBM

Kje najdem in si uredim vzorce plačil?

Vzorce plačil najdete v razdelku 'Plačila'. Vzorce plačil si ustvarite v primeru, da plačila opravljate pogosto z akcijo »ustvari« oziroma pri plačilu s »Shrani vzorec«.

Tako jih ne bo potrebno ponovno izpolnjevati, lahko pa jih ustrezno spremenite in uporabite pri ponovnem plačilu.

Nova KBM
Kje najdem periodična plačila?

Periodična plačila so vidna v Košarici zahtev (Nova KBM), na zavihku »V obdelavi«.

Če ste periodična plačila uporabljali pred septembrom 2019, so bila v septembru vaša aktivna periodična plačila prenesena v trajne naloge. V ponedeljek, 30. septembra 2019, so bili ti trajni nalogi ponovno spremenjeni v periodična plačila, trajni nalogi pa ukinjeni. Napačno obračunana nadomestila za periodična plačila, izvedena v septembru 2019, bo banka povrnila oziroma pravilno obračunala.

Nova KBM

Zakaj je bil nalog zavrnjen?
  1. Kliknite na Zahteve Nova KBM.
  2. Na zavihku Zavrnjeno med zahtevami poiščite transakcijo.
  3. Izberite in kliknite na zavrnjeno transakcijo.


Med podrobnostmi na koncu se pojavi opis napake:

Nova KBM

V opisu najdete razlog zavrnitve:

  • prekoračen dnevni limit
  • stanje na računu
  • blokada računa …

Pomembno – če imate nastavljen zamik plačila:

V tem primeru dobi nalog status »na čakanju« in ga najdete v zavihku Na čakanju.

Če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen nastavljeni dnevni limit poslovanja z Bank@Netom, se bo nalog izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri Zamiku plačila. Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.

Kako opraviti nakazilo iz s.p. in na račun s.p. med svojimi računi na BN?

Prenos med računi ni več možen. Za prenos med računoma 01 in 02 izberite Domače plačilo (UPN).

Nova KBM

Kje najdem svoje obstoječe e-račune in kje nove?

E-račune (plačane in neplačane), ki ste jih prejeli pred 2.9.2019, še zmeraj najdete v Nabiralniku. E-računi, prejeti po 2.9.2019, so vidni pod vsebino »e-Dokumenti«, v zavihku »Prejeto«.


Nova KBM


Nova KBM



 
Kako uvozim paket e-Računov in drugih e-Dokumentov?

Uvoz paketov e-Računov in drugih e-Dokumentov je omogočena le zasebnikom, ki so registrirani izdajatelji e-Računov.

Nova KBM

 

Uvožena datoteka se avtomatsko prenese v »Zahteve« (ikona s košarico), v zavihek »Za potrditev«

 

Ko stranka paket uvozi se najprej se izvede VALIDACIJA, kjer se preveri veljavnost podatkov v datoteki.

V obdelavo se posredujejo le paketi, ki ne vsebujejo napak oziroma vsebujejo le nekritične napake (npr. datumi v paketu so v preteklosti). Po potrditvi zahteve / paketa z SMS žetonom se posreduje paket v obdelavo.

 

V vsaki stopnji obdelave ima paket določen status, ki ga stranka vidi v pregledu »Zahteve« (Nova KBM), v podrobnem pregledu zahteve v polju Status.

 

Kje najdem trajne naloge in SEPA direktne bremenitve?
Trajne naloge in SEPA direktne bremenitve najdete pod rubriko Računi



Nova KBM
 

 



 
Kako natisniti potrdilo o plačilu?

Kliknite na »Zahteve« - s klikom na ikono Košarica ali izberite razdelek Plačila, kjer pod Univerzalnim plačilnim nalogom najdete 'Vsa plačila'.

Med opravljenimi zahtevami ali plačili poiščite želeno. Za ogled in dostop do podrobnosti o zahtevi (plačilu …) kliknite nanjo in izberite možnost »Natisni«. Če želite potrdilo o plačilu shraniti v formatu PDF, spremenite cilj v prikazanem pogovornem oknu iz 'Natisni' v 'Shrani kot PDF'(ali iz »Print« v »Cute PDF writter«, če uporabljate EN verzijo).

Nova KBM

Nova KBM

Računi

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z Bank@net-om?

Nastavite si dnevno omejitev  poslovanja tako, da izberete prikazan račun in kliknite na ikono "Podrobnosti računa", kot prikazano:

 

Nova KBM

 

Za spremembo opisa računa, zamik plačil ter dnevno omejitev (limit) poslovanja z Bank@Netom, kliknite na ikono svinčnika.
Nova KBM

Vnesite spremembe in kliknite SHRANI.

Nova KBM


Ko vnesemo želene spremembe, jih z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju   zavihek V čakanju.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.
 

Kje si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?

Nova KBM

 

Kje najdem izpiske po računu in si jih natisnem?

V levem meniju izberete Računi. S klikom na puščico pri posameznem računu se vam bo razprl meni. Nato izberete Izpiski.

Svoje izpiske lahko najdete tudi v nabiralniku.

Izberite želen izpisek ter ga natisnite s klikom na ikono.


Nova KBM

Kako si spremenite oziroma upravljate z gesli in kontaktnimi podatki?

NOVOST: Geslo za vstop si lahko spremenite s klikom na "Spremeni geslo" ob overitvenem elementu "Uporabniško ime in SMS žeton".

Za dostop do ogleda in urejevanja kontaktnih podatkov za obveščanje kliknite na ikono osebe (zgornji desni kot) in izberite vsebino »Uporabniški račun«. S klikom na »Uporabniški račun« se vam prikažejo vaši kontaktni podatki (telefonska številka in vaš e-naslov).

Za spremembo mobilne številke in elektronskega naslova vas prosimo, da obiščete poslovalnico ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Nova KBM

Nova KBM

 

Plačilne kartice

Kako aktiviram mobilno številko za varnostni SMS in varne spletne nakupe?

V razdelku »Kartice« izberite -> Varnostne storitve. Na voljo imate aktivacijo dveh storitev:

Nova KBM

 

 

  • Omogoči varnostni SMS -> obveščeni boste o vseh transakcijah z vašo izbrano plačilno kartico.
  • Varno spletno poslovanje -> aktivirajte si storitev, da boste lahko varno plačevali tudi preko spleta.

 

Preverite prikazano mobilno številko -> Označite soglasje in ga potrdite s klikom na gumb POTRDI.

 

Nova KBM

 

Kje si nastavim limit po plačilni kartici?

V meniju ali na domači strani izberite Kartice in kliknite na piktogram (označeno) ob nazivu kartice. Imejte nadzor nad porabo ali limiti pri uporabi kartice.

Nova KBM

Nova KBM

Nakupujte varno preko spleta! Naročite in aktivirajte Varnostne storitve in bodite vedno obveščeni, ko bo vaša kartica uporabljena.

Nikomur ne zaupajte številke PIN.

Kje vidim promet po plačilni kartici?

Nova KBM
Kje vidim svoje dnevne limite poslovanja s plačilnimi karticami?

Dnevne limite pri plačilnih karticah lahko vidite na sledeč način:

  • Kliknite na zavihek "Kartice".
  • Pri izbrani kartici v meniju izberite "Podrobnosti kartice".
Nova KBMNova KBM
Kje najdem izpiske po plačilni kartici?
Izpiske za plačilno kartico najdete pod rubriko Kartice in 'Izpiski kartice'.

Nova KBM

Kaj vam omogoča mobilna banka:

Kaj lahko naredim, če imam težave pri prijavi v mobilno banko mBank@Net?

Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev poslovanja lahko spremenite v zavihku Računi:

  • Tapnite na ikono - kolešček zraven računa.
  • V meniju, ki se je prikazal, izberete "Podatki o računu".
  • Med podatki boste našli dnevno omejitev poslovanja z računom.

Nova KBM Nova KBM Nova KBM

Zakaj je UPN, ki sem ga skeniral s QR kodo, še vedno na čakanju?

QR koda vsebuje datum plačila, tako da se nalog izvede točno na ta dan. Če želite, da se nalog izvrši pred ali po tem datumu, lahko datum spremenite sami pred potrditvijo zahteve.

Če je bil datum plačila potrjen in ga želite spremeniti, lahko to storite preko Bank@Neta ali pa zadevo podvojite, spremenite datume ter obstoječ UPN brišete iz čakalne vrste.

Kako si nastavim m-Geslo?

m-Geslo si lahko nastavite s pomikom na meni "Več":

  • Izberite "Nastavitve mGesla"
  • Postopek pričnite s klikom na gumb "NASTAVI MGESLO".

Nova KBM Nova KBM

Kako si uredim prikaz računov?
Prikaz računov si lahko spremenite s pomikom na meni "Več":
  • Izberite "Personalizacija"
Nova KBM Nova KBM
Kako spremenim telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov

Spremembo telefonske številke uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

Kje lahko vidim in si nastavim limite plačilne kartice?
Limite na karticah si lahko nastavite in ogledate na zavihku Kartice:
  • Pri izbrani kartici se vam s klikom na "kolešček" prikaže več možnosti.
  • Izberite "Podatki o kartici".
  • Pomaknite se na konec, kjer so vidni limiti na vaši kartici.
  • Limite lahko naročate/spreminjate.
Nova KBM Nova KBM Nova KBM
Kje najdem e-račune?
Najdete jih na dnu zaslona, s klikom na bližnjico " + ".
  • Izberite "PLAČILA".
  • Izberite "e-Dokumenti".
Nova KBM Nova KBM
Kje najdem menjalnico?
Na dnu zaslona s klikom na bližnjico " + ":
  • Izberite "PLAČILA",
  • Izberite "Menjalnica".
Nova KBM Nova KBM
 

Za vas smo pripravili tudi pomoč o prijavi v spletno banko.


PREBERITE TUKAJ

 
 

Ne prezrite:

  POMEMBNO

 
Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na bankanet@nkbm.si

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.

 
 

   BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.
 
Nova KBM

MOBILNA BANKA mBANK@NET


Banka, ki je vedno pri roki! Za potrjevanje zahtev prejmete SMS žeton kar na vaš telefon.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

VIDEO KOTIČEK


Za vas smo pripravili video kotiček.
Oglejte si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

VEČ O TEM
 
Nova KBM

BANKOMATI


Izkoristite priročnost bankomatov še za kaj več kot le dvig gotovine. 

VEČ O TEM