Nova KBM
 

Bank@Net pomoč storitve| NKBM

Bank@Net pomoč storitve

KAKO UPORABLJATI SPLETNO IN MOBILNO BANKO?

Preprosta, pregledna in uporabna spletna banka.

Preverite, kako enostavno je.

POMOČ STORITVE V SPLETNI BANKI    POMOČ PRIJAVA V SPLETNO BANKO
 



 
 

Pogosta vprašanja in odgovori o storitvah in funkcionalnostih v prenovljeni spletni banki:

Plačila in zahteve

Kako opraviti "Domače plačilo (UPN)"?

Za novo plačilo, izberite "Plačila" v levem meniju.

Na voljo imate štiri vrste plačil.

Nova KBM

Izbirate lahko med:

  1. domačim plačilom (UPN) za plačila položnic ali druga nakazila s sklicem v Sloveniji (za prenose med računi samostojni podjetniki uporabite to vrsto plačila)
  2. enostavnim nakazilom za nakazila prijateljem ali ostalim fizičnim osebam brez reference
  3. prenosom med računi za enostaven prenos denarja med pooblaščenimi računi v Bank@Netu, na varčevanja in polnjenje predplačniške kartice
  4. plačili v tujino za vsa nakazila zunaj Slovenije in znotraj Slovenije v tuji valuti.


Polja so pred izpolnjena. Po potrebi zamenjajte:

  • kodo namena (izberite med ponujenimi možnostmi)
  • referenčno številko
  • namen plačila

Za plačilo drugi osebi vnesite SI99.
Za plačila računov (UPN) se običajno uporablja SI12.
Če imate račun z drugačnimi podatki, prosimo, vnesite na njem navedeno referenčno kodo.

Nova KBM



Že opravljena plačila lahko tudi podvojite in pripravite za ponovno plačilo.

Kje najdem svoja pripravljena, izvedena plačila in zahteve?

Že pripravljena plačila in pregled vseh plačil/zahtev oziroma kreiranih zahtev so dostopni:

  1. na domači strani v košarici (ikona levo zgoraj na spodnji sliki) Nova KBM
  2. na domači strani pod prikazanimi Zahtevami.
1. Domača stran

Nova KBM


2. Zahteve
S klikom na ikono košarice  Nova KBM  v zgornjem levem kotu ali pod vsebino »Zadnje zahteve« -> »Vse zahteve« se vam bo odprlo pogovorno okno ZAHTEVE.

Nova KBM

»Za potrditev« – vaša zahteva čaka na potrditev z SMS žetonom. 
»Zavrnjeno« – zahteva je bila zavrnjena. Za podrobnosti in razlog zavrnitve kliknite na izbrano zahtevo.
»V obdelavi« – za zahteve, ki ste jih z SMS žetonom že potrdili in so se uvrstile na čakalno vrsto, kjer bodo opravljene v skladu z urniki plačilnega prometa.
»Opravljeno« – za dostop do pregleda že opravljenih zahtev (plačil, nakazil …).

Primer opravljene/izvršene zahteve: 

Nova KBM

Kje in kako lahko podvojim plačilo?

Plačila lahko podvojite:

1. možnost: pojdite na Plačila. Izberite Vsa plačila in kliknite na ikono PODVOJI. Nato v temu namenjenem okencu odkljukajte izbrane zahteve, ki jih želite označiti, in izberite dejanje za izbrano zahtevo. Izbirate lahko med: »Briši«, »Podvoji«, »Uredi«, »Potrdi«.


Nova KBM


2. možnost: kliknite na »Zahteve« (ikona s košarico). Znotraj zahtev izberete vsebino, pod katero se izbrana zahteva nahaja. 


Nova KBM

Kako si aktiviram obveščanje o izvršenih zahtevah?
S posodobitvijo sistema storitev obveščanja o opravljenih plačilih z SMS sporočilom ni več na voljo. Še naprej ostaja brezplačno obveščanje o opravljenih plačilih preko elektronske pošte.

S klikom na Uporabniški račun se vam prikažejo vaši kontaktni podatki - telefonska številka in e-naslov. Aktivirajte obveščanje, da boste obveščeni o opravljenih zahtevah.

 

Nova KBM

Nova KBM

Kje najdem in si uredim vzorce plačil?

Vzorce plačil najdete med vsebino "Plačila".

Nova KBM                   

Možnosti »Vzorci prejemnikov« v novem Bank@Netu ni več na voljo, na razpolago so vam le »Vzorci plačil«.
Plačila v tujino in BIC koda

Izpolnite vsa zahtevana polja vključno s podatki o bankiŽe opravljena plačila lahko tudi podvojite in pripravite za ponovno plačilo.

Pomembno: Pod nalogom se pojavi še polje "Podatki o banki". Podatki o banki se samodejno izpolnijo na podlagi vpisanega računa prejemnika v obliki IBAN. Če račun ni v IBAN obliki, boste morali podatke o banki (samo BIC) vpisati ročno. 

Pri plačevanju nalogov v tujino se vam BIC koda avtomatično predizpolni. V primeru, da račun ni v strukturi IBAN, se avtomatsko odpre zavihek Podatki banke in vas na to opozori, saj je podatke o banki treba vnesti ročno.

Nova KBM

 

Kje najdem periodična plačila?

Periodična plačila so vidna v Košarici zahtev (Nova KBM), na zavihku »V obdelavi«.

Če ste periodična plačila uporabljali pred septembrom 2019, so bila v septembru vaša aktivna periodična plačila prenesena v trajne naloge. V ponedeljek, 30. septembra 2019, so bili ti trajni nalogi ponovno spremenjeni v periodična plačila, trajni nalogi pa ukinjeni. Napačno obračunana nadomestila za periodična plačila, izvedena v septembru 2019, bo banka povrnila oziroma pravilno obračunala.

Nova KBM

Zakaj je bil nalog zavrnjen?
  1. Kliknite na Zahteve Nova KBM.
  2. Na zavihku Zavrnjeno med zahtevami poiščite transakcijo.
  3. Izberite in kliknite na zavrnjeno transakcijo.


Med podrobnostmi na koncu se pojavi opis napake:

Nova KBM

V opisu najdete razlog zavrnitve:

  • prekoračen dnevni limit
  • stanje na računu
  • blokada računa …

Pomembno – če imate nastavljen zamik plačila:

V tem primeru dobi nalog status »na čakanju« in ga najdete v zavihku Na čakanju.

Če ni zadostnega stanja na računu ali je presežen nastavljeni dnevni limit poslovanja z Bank@Netom, se bo nalog izvedel takoj, ko bo na računu dovolj sredstev, in to v času nastavljenih dni pri Zamiku plačila. Datum izvedbe naloga bo potem avtomatsko ažuriran na dejanski datum plačila.

Kako opraviti nakazilo iz s.p. in na račun s.p. med svojimi računi na BN?

Prenos med računi ni več možen. Za prenos med računoma 01 in 02 izberite Domače plačilo (UPN).

Nova KBM

Kje najdem svoje obstoječe e-račune in kje nove?

E-račune (plačane in neplačane), ki ste jih prejeli pred 2.9.2019, še zmeraj najdete v Nabiralniku. E-računi, prejeti po 2.9.2019, so vidni pod vsebino »e-Dokumenti«, v zavihku »Prejeto«.


Nova KBM


Nova KBM



 
Kako uvozim paket e-Računov in drugih e-Dokumentov?

Uvoz paketov e-Računov in drugih e-Dokumentov je omogočena le zasebnikom, ki so registrirani izdajatelji e-Računov.

Nova KBM

 

Uvožena datoteka se avtomatsko prenese v »Zahteve« (ikona s košarico), v zavihek »Za potrditev«

 

Ko stranka paket uvozi se najprej se izvede VALIDACIJA, kjer se preveri veljavnost podatkov v datoteki.

V obdelavo se posredujejo le paketi, ki ne vsebujejo napak oziroma vsebujejo le nekritične napake (npr. datumi v paketu so v preteklosti). Po potrditvi zahteve / paketa z SMS žetonom se posreduje paket v obdelavo.

 

V vsaki stopnji obdelave ima paket določen status, ki ga stranka vidi v pregledu »Zahteve« (Nova KBM), v podrobnem pregledu zahteve v polju Status.

 

Kje najdem SEPA direktne bremenitve?
Starejše SEPA direktne bremenitve so vam še naprej vidne v Nabiralniku. S posodobitvijo sistema so vam od sedaj naprej nove SEPA DB (op. direktne bremenitve) vidne pod vsebino »Račun« in možnostjo »SEPA DB«.

Nova KBM

Nova KBM

Obvestilo o prejemu nove SEPA DB trenutno še ni na voljo, vendar to funkcijo že razvijamo. Ko bo na voljo, boste obveščeni.



 
Kako natisniti potrdilo o plačilu?

Za tiskanje potrdila o plačilu kliknite na »Zahteve« - s klikom na ikono Košarica (Nova KBM).
Med opravljenimi zahtevami poiščite izbrano. Za ogled in dostop do podrobnosti o zahtevi (plačilu …) kliknite nanjo in izberite možnost »Natisni«. Potrdilo si lahko v obliki PDF tudi shranite na računalnik in ga natisnete kasneje.


Nova KBM

Nova KBM

Računi

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z Bank@net-om?

Nastavite si dnevno omejitev    tako, da izberete prikazan račun in kliknite na ikono "Podrobnosti računa", kot prikazano:

 

Nova KBM

 

Za spremembo opisa računa, zamik plačil ter dnevno omejitev (limit) poslovanja z Bank@Netom, kliknite na ikono svinčnika.
Nova KBM

Vnesite spremembe in kliknite SHRANI.

Nova KBM


Ko vnesemo želene spremembe, jih z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju   zavihek V čakanju.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.
 

Kje si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?

Nova KBM

 

Kje najdem izpiske po računu in si jih natisnem?

V levem meniju izberete Računi. S klikom na puščico pri posameznem računu se vam bo razprl meni. Nato izberete Izpiski.

Svoje izpiske lahko najdete tudi v nabiralniku.

Izberite želen izpisek ter ga natisnite s klikom na ikono.


Nova KBM

Kako si spremenite oziroma upravljate z gesli in kontaktnimi podatki?

Za dostop do ogleda in urejevanja kontaktnih podatkov za obveščanje kliknite na ikono osebe (zgornji desni kot) in izberite vsebino »Uporabniški račun«. S klikom na »Uporabniški račun« se vam prikažejo vaši kontaktni podatki (telefonska številka in vaš e-naslov).

Za spremembo mobilne številke in elektronskega naslova vas prosimo, da obiščete poslovalnico ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.


 

Nova KBM
Nova KBM

 

Plačilne kartice

Kako aktiviram mobilno številko za varnostni SMS in varne spletne nakupe?

V razdelku »Kartice« izberite -> Varnostne storitve. Na voljo imate aktivacijo dveh storitev:

Nova KBM

 

 

  • Omogoči varnostni SMS -> obveščeni boste o vseh transakcijah z vašo izbrano plačilno kartico.
  • Varno spletno poslovanje -> aktivirajte si storitev, da boste lahko varno plačevali tudi preko spleta.

 

Preverite prikazano mobilno številko -> Označite soglasje in ga potrdite s klikom na gumb POTRDI.

 

Nova KBM

 

Kje si nastavim limit po plačilni kartici?

V meniju ali na domači strani izberite Kartice in kliknite na piktogram (označeno) ob nazivu kartice. Imejte nadzor nad porabo ali limiti pri uporabi kartice.

Nova KBM

Nova KBM

Nakupujte varno preko spleta! Naročite in aktivirajte Varnostne storitve in bodite vedno obveščeni, ko bo vaša kartica uporabljena.

Nikomur ne zaupajte številke PIN.

Kje vidim promet po plačilni kartici?

Nova KBM
Kje vidim svoje dnevne limite poslovanja s plačilnimi karticami?

Trenutno je pri vseh plačilnih karticah prikazan samo dnevni limit za poslovanje s POS terminali. Razvoj prikaza limitov za vse kanale poslovanja (bankomati, POS ter splet) še teče. Ko bo storitev na voljo, boste o tem obveščeni po ustaljenih kanalih.

Kje najdem izpiske po plačilni kartici?
Izpiske po plačilni kartici najdete v Nabiralniku.

Kaj vam omogoča mobilna banka:

Kaj lahko naredim, če imam težave pri prijavi v mobilno banko mBank@Net?

Če naletite na težave pri uporabi mBank@Neta, prosimo, da najprej posodobite svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).

Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z računom?

Dnevno omejitev preko mobilne aplikacije lahko spremenite v zavihku Poslovanje z računom:

  • Na kartici Računi se zraven številke računa nahaja siv krogec. Tapnete nanj. Nato izberete Podatki o računu. Tapnete na znesek na vrstici Dnevna omejitev poslovanja z računom in ga spremenite ter tapnemo na Shrani.
  • Zahteva se pojavi v košarici med zahtevami za potrditev. Zahtevo označite in jo z SMS žetonom potrdite.
  • Zahteva je na čakanju, dokler ni sprememba urejena.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.

Zakaj je UPN, ki sem ga skeniral s QR kodo, še vedno na čakanju?

QR koda vsebuje datum plačila, tako da se nalog izvede točno na ta dan. Če želite, da se nalog izvrši pred ali po tem datumu, lahko datum spremenite sami pred potrditvijo zahteve.

Če je bil datum plačila potrjen in ga želite spremeniti, lahko to storite preko Bank@Neta ali pa zadevo podvojite, spremenite datume ter obstoječ UPN brišete iz čakalne vrste.

Kako spremenim telefonsko številko za prejemanje SMS žetonov

 

Spremembo telefonske številke uredite v katerikoli poslovalnici Nove KBM ali oddate zahtevek na Pošti Slovenije.

 

Kje dodam številko za varne spletne nakupe?

Mobilno številko za varne spletne nakupe dodate v spletni banki v zavihku Kartice:

  • Izberete želeno kartico ter dodate številko (zapis številke mora biti v mednarodni obliki – 00386 …).
  • Potrdite z SMS žetonom.
Kje lahko vidim limite plačilne kartice Nove KBM?
  • Izberete zavihek Kartice.
  • S klikom na izbrano kartico se prikažejo limit in dnevni limiti (POS – plačilo v trgovini, BA – bankomat, internet).
 

Za vas smo pripravili tudi pomoč o prijavi v spletno banko.


PREBERITE TUKAJ

 
 

Ne prezrite:

  POMEMBNO

 
Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na bankanet@nkbm.si

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.

 
 

   BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani Nove KBM so:
www.nkbm.si
bankanet.nkbm.si
online.nkbm.si/bankanet/odklepanje/
online.nkbm.si/bankanet/registracija/
bankanet.nkbm.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.
 
Nova KBM

MOBILNA BANKA mBANK@NET


Banka, ki je vedno pri roki! Za potrjevanje zahtev prejmete SMS žeton kar na vaš telefon.

VEČ O TEM
 
Nova KBM

VIDEO KOTIČEK


Za vas smo pripravili video kotiček.
Oglejte si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

VEČ O TEM
 
Nova KBM

BANKOMATI


Izkoristite priročnost bankomatov še za kaj več kot le dvig gotovine. 

VEČ O TEM