Nova KBM
 

Dobrodošli pri nas | NKBM

Želite zamenjati banko? Postopek zamenjave banke, ki velja za vse banke v Sloveniji, je enostaven in brezplačen. Menjava banke je lahko tako enostavna. Pridružite se nam.

DOBRODOŠLI PRI NAS


Pravi trenutek za nov začetek?
Še nimate kompletno urejenih bančnih storitev?
Preverite našo zanimivo ponudbo paketov.
Izberite paket po svoji meri in se nam pridružite tudi vi.

ZANIMA ME

 

Nova KBM

PAKET KOMPLET

Povežite najpomembnejše bančne storitve za odlično ceno.

Paket Komplet lahko sklenete digitalno kar iz udobja lastnega doma.

Nove stranke ob sklenitvi paketa prek mBank@Neta prejmete 9 mesecev brezplačno vodenje.

 

VEČ O PAKETU
 
 

Nova KBM

PAKET PREMIUM
Izberite paket, ki združuje naše najboljše storitve za udobno, varno in enostavno finančno poslovanje.

Poslujte s pomočjo osebnega bančnika v ločenih poslovnih prostorih ali na daljavo.

6 mesecev brezplačno vodenje paketa za nove imetnike.

VEČ O PAKETU

 
 

Nova KBM

PAKET SMART BUSINESS
Izberite paket za samostojne podjetnike in mikro podjetja, s katerim bo vaše delo učinkovito, preprosto in pregledno.

Ste vedeli, da vam je v paketu Smart Business na voljo vaš skrbnik poslovnega računa?

6 mesecev brezplačno vodenje paketa za nove stranke.

VEČ O PAKETU

 
 
Vas zanima, kako zamenjate banko in postanete stranka Nove KBM?
 
Kako poteka odprtje osebnega računa?

Želite skleniti poslovno razmerje z Novo KBM? 

Za odprtje osebnega računa potrebujete:

  • veljaven osebni dokument s sliko (osebno izkaznico, potni list, slovensko vozniško dovoljenje, drug slovenski identifikacijski dokument*),
  • slovensko davčno številko.

* Izkaznica prosilca za mednarodno zaščito, Dovoljenje za prebivanje,...

Dodatna dokumentacija za odprtje osebnega računa za osebe s tujimi indikatorji:
 
Tuji državljani, ki živijo in delajo/so upokojeni/se šolajo/so upokojeni v Sloveniji/so upravičeni do prejemkov pravic iz javnih sredstev morajo predložiti naslednje dokumente:

Slovenski ali tuji državljani, ki živijo v Sloveniji, se šolajo/delajo/so upokojeni pa v tujini morajo predložiti naslednje dokumente:

Slovenski ali tuji državljani, ki živijo zunaj Slovenije, delajo/prejemajo pokojnino/se šolajo v Sloveniji/imajo v Sloveniji nepremičnino:

Posamezniki s posebnim statusom (kot na primer begunci, migranti, prosilci za subsidiarno zaščito):

Kako poteka zamenjava banke?
Obiščite našo izbrano poslovalnico in odprite osebni račun. Bančni svetovalec vas bo seznanil:

  Izpolnili boste dve pooblastili. S tem boste dovolili uslužbencu Nove KBM, da v vašem imenu izvede vse aktivnosti za zamenjavo banke, ki jih določite v pooblastilu:

  Nova KBM najkasneje v dveh delovnih dneh (D+2) po prejemu vašega pooblastila od stare banke zahteva, da izvede naloge, ki ste jih določili v pooblastilu.

  Stara banka v petih delovnih dneh (D+5) od prejema poziva od Nove KBM posreduje informacije skladno z zahtevami stranke, ki so izražena v pooblastilu.

  Nova KBM v petih delovnih dneh (D+5) po prejemu informacij stare banke izvede naloge kot so določene v pooblastilu.

Opomba: Postopek zamenjave banke mora biti končan najpozneje v dvanajstih delovnih dneh, če so izpolnjeni vsi pogoji za zaprtje računa v skladu s splošnimi pogoji poslovanja stare banke.


Kaj potrebujete za odprtje poslovnega računa s Paketom Smart Business?
  • izpis iz Poslovnega registra Republike Slovenije
  • izpis iz registra dejanskih lastnikov (potrdila ni potrebno pridobiti, če odpira račun samostojni podjetnik ali če gre za enoosebno družbo, kjer je zakoniti zastopnik in dejanski lastnik ista oseba)
  • v primeru samostojnih podjetnikov potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (potrdilo ni potrebno, če je ustanovitev dejavnosti v roku enega meseca)
  • podatek o dejanskih lastnikih in povezanih osebah

 

Za zakonitega zastopnika pravne osebe ali pooblaščenca zakonitega zastopnika banka zahteva:

  • veljaven osebni dokument za zakonitega zastopnika in pooblaščene osebe
  • osebno davčno številko zakonitega zastopnika in oseb, pooblaščenih za razpolaganje s sredstvi na transakcijskem računu, elektronski banki, poslovnih debetnih karticah

 

Dodatna dokumentacija za odprtje poslovnega računa s Paketom Smart Business za pravne osebe, ki niso registrirane v Poslovnem registru Republike Slovenije:
 

A) FIZIČNA PRISOTNOST V SLOVENIJI

  • Banka lahko vzpostavi poslovno razmerje s pravno osebo, ki ni registrirana v AJPES-u, če ima ta v Sloveniji fizično prisotnost, na primer če ima v Sloveniji skladišče -prodajalno in izvaja/opravlja dejavnost v Sloveniji za slovenske stranke/kupce, ima v Sloveniji pisarno, kjer izvaja storitve za slovenske stranke, ipd.
  • V tem primeru se poslovno razmerje lahko vzpostavi po izvedenih dodatnih dokazilih, ki so:
  1. dokazila o fizični prisotnosti v Sloveniji (kopija najemne pogodbe ali dokazilo o lastništvu nepremičnine)
  2. dokazila o slovenskih kupcih/strankah (kopija sklenjenih pogodb, kopija računov, kopija pogodb o sodelovanju ali udeležbi na projektih, lahko z izpiski pri drugi banki dokaže, da ima slovenske kupce/stranke, ter smiselno podobno).
 

B) BREZ FIZIČNE PRISOTNOSTI V SLOVENIJI

V primeru, ko želi pravna oseba BREZ fizične prisotnosti v Sloveniji vzpostaviti poslovno razmerje z banko, je to mogoče ob izvedbi dodatnih ukrepov:

  • podati mora podroben pisni opis, zakaj potrebuje račun v Sloveniji, in predložiti dokazila za to (na primer: kupci v Sloveniji – dokazila o kupcih (kopije računov ali pogodb), lastniške povezave s slovenskimi fizičnimi ali pravnimi osebami (izpis iz AJPES-a) ali drugo).