Nova KBM

Nova KBM zaznala ponovne poskuse spletne goljufije - phishinga | NKBM

Nova KBM sporoča, da je zaznala nove poskuse spletne goljufije – phishinga. Tokrat zavajajoča elektronska sporočila (e-pošta) obveščajo prejemnike o domnevni spremembi splošnih pogojev Nove KBM, o novem sporočilu v nabiralniku in podobno, obenem pa jih spet pozivajo k izbiri povezave, ki vodi na ponarejeno prijavo v lažno spletno banko Bank@Net. Namen takšnih sporočil je isti kot pri preteklih poskusih phishinga: prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki je namenjena nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ti pa goljufom omogočajo poskus zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.

Začnite tipkati, kar iščete

Nova KBM zaznala ponovne poskuse spletne goljufije - phishinga

3 februar 2015
OBVESTILA
Nova KBM sporoča, da je zaznala nove poskuse spletne goljufije – phishinga. Tokrat zavajajoča elektronska sporočila (e-pošta) obveščajo prejemnike o domnevni spremembi splošnih pogojev Nove KBM, o novem sporočilu v nabiralniku in podobno, obenem pa jih spet pozivajo k izbiri povezave, ki vodi na ponarejeno prijavo v lažno spletno banko Bank@Net. Namen takšnih sporočil je isti kot pri preteklih poskusih phishinga: prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki je namenjena nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ti pa goljufom omogočajo poskus zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.
 

Nova KBM o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča uporabnike spletne banke in jim ponovno svetuje, naj ne odpirajo povezave oz. se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko. Nova KBM nikoli, in tudi sedaj, ne pošilja nobenih tovrstnih sporočil. Če je po kliku na ponujeno povezavo zahtevana prijava v spletno banko, je to zanesljiv znak, da gre za prevaro. Banka tudi nikoli ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti niti jih na ta način svojim uporabnikom ne sporoča.


Uporabniki so varni, če se v spletno banko Bank@Net prijavljajo izključno prek spletne strani Nove KBM: www.nkbm.si


Če so se uporabniki Bank@Net-a kljub vsem opozorilom prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem nemudoma obvestijo Novo KBM na elektronski naslov: spletneprevare@nkbm.si.


Stranke naj pred potrjevanjem plačil vedno pozorno pregledajo spisek plačil, ki jih potrjujejo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena plačila. Ponarejena sporočila naj nemudoma izbrišejo.


Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na https://www.nkbm.si, po e-pošti: bankanet@nkbm.si, Skype: NovaKBM.Bankanet in po telefonu 02 229 27 60.