Nova KBM
 

Lažna sporočila v imenu Nove KBM | NKBM

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

13 september 2022
OBVESTILA
Obveščamo vas, da v teh dneh zaznavamo povečano število poskusov prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti ali prek SMS-sporočil v imenu Nove KBM, pa tudi v povezavi s sistemom takojšnjih plačil Flik. V njih prejemnike obveščajo, da je zaradi domnevne zlorabe računa potrebno preverjanje identitete stranke ali zahtevajo obvezno potrditev oz. aktivacijo z vnosom osebnih in kartičnih podatkov.
 

Ponovno poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam elektronskih ali SMS-sporočil s povezavami, kamor bi prejemniki morali vnašati podatke o karticah, prijavna gesla za vstop v spletno ali mobilno banko ali druge občutljive podatke.

Svetujemo, da:

  • ne klikate na povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
  • ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave.

 

Sumljivo sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte.

 

Če pa ste povezavo že odprli in:

  • vnesli podatke za vstop v Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo v Bank@Netu;
  • vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

 

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.