Nova KBM
 

Bančni opravki od doma | NKBM

Za nemoteno in varno poslovanje v času širjenja koronavirusa. vse pomembne informacije na enem mestu

NAJBOLJŠE BANČNE STORITVE ŠE BOLJ PREPROSTO DOSTOPNE


Sedaj tudi brez obiska poslovalnice.



 ZANIMA ME


 
 

 


Spletna banka
Postanite uporabnik spletne banke manj kot v 1 minuti.

POSTANITE UPORABNIK
 

   


Mobilna banka

Prenesite si brezplačno aplikacijo v trgovini Google Play ali App Store.

 

 

 


Kontaktni center
080 17 70 
Vsak dan od 8. in 19.uro

 
 

BANČNE OPRAVKE UREDITE KAR DOMA

 
 

SKLEPANJE BANČNIH POSLOV ODSLEJ MOŽNO TUDI BREZ OBISKA POSLOVALNICE

Naši komitenti lahko:

• sklenete Paket Komplet,

• naročite kartico z odloženim plačilom,

• uredite limit na računu,

• sklenete kredit Naprej
 

Vse to, brez obiska poslovalnice, zgolj izpolnite obrazec ”zanima me” na naših spletnih straneh, oddajte svoje podatke in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

 
 
 
UPORABLJAJTE SPLETNO IN MOBILNO BANKO BANK@NET

Še niste uporabnik/-ica Bank@Neta ali mBank@Neta?  Preprosto si ju aktivirajte v le 1 minuti, kar od doma. Kliknite tukaj in pričnite. Potrebujete le vašo davčno številko, mobilni telefon ter PIN plačilne kartice, ki jo uporabljate.

Veliko bančnih poslov lahko opravite brez obiska poslovalnic, in sicer prek spletne ali mobilne banke, kjer lahko med drugim:
- Preverite promet in stanje na računih, karticah.
- Plačate položnice ali opravite plačila v tujino.
- Sklenete depozit.
- Opravite menjavo valut.
- Napolnite predplačniško kartico Visa.

Ste pozabili geslo? Pozabljeno uporabniško ime ali geslo ponastavite kar sami tukaj:

POZABLJENO GESLO

Kako enostavna pa je uporaba spletne in mobilne banke pa si oglejte tukaj.
 
 
  
 
Z VAMI TUDI PO TELEFONU ALI PREK E-POŠTE

Ne pozabite: od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro smo vam na voljo v kontaktnem centru na 080 17 70.

Ob ustrezni avtentikaciji lahko kadarkoli na isti številki preverite stanje in zadnjih pet transakcij na osebnem računu ter stanje kredita. Pišete pa nam lahko tudi na info@nkbm.si.
 
 
 
DELOVNI ČAS POSLOVALNIC
 

V Novi KBM pozorno spremljamo razmere, povezane s širjenjem koronavirusa. Ker želimo tudi v naši banki prispevati k preprečevanju okužb, smo sprejeli potrebne ukrepe, da zagotovimo čim varnejše poslovanje s strankami in delo naših zaposlenih.

Tukaj preverite spremenjene delovne čase poslovalnic.

 
 
 
POSLOVNI UPORABNIKI

V skladu s priporočili pristojnih organov smo v Novi KBM do preklica odpovedali nenujne osebne obiske, dogodke ali sestanke s strankami. Seveda pa so vam naši skrbniki še naprej na voljo po telefonu in prek e-pošte.

Se je vaše poslovanje zaradi spremenjenih razmer na trgu bistveno spremenilo? Imate zaradi tega težave? Svetujemo vam, da se po telefonu ali elektronski pošti čim prej obrnete na svojega skrbnika in skupaj boste preučili situacijo ter poiskali možne rešitve.

 
 
 
 
POMEMEBNO
 

ČE JE OBISK POSLOVALNICE NUJEN

Če osebnega obiska poslovalnice ni mogoče preložiti, vas prosimo, da ob obisku v poslovalnice vstopate posamično in pri tem ohranite varnostno razdaljo vsaj 2 metra. Ravnajte v skladu s priporočili pristojnih inštitucij za varovanje zdravja (npr. od doma greste le, če ste zdravi, pred opravljanjem bančnega posla in po njem si razkužite roke).

 

RAVNANJE Z GOTOVINO

Za dvig in polog gotovine ter vpogled v stanje na računu in ostale storitve vam je na voljo široka mreža bankomatov. Svetujemo uporabo brezstičnih plačilnih kartic, če pa brez gotovinskega poslovanje ne gre, ob vsaki uporabi gotovine (plačila, dvigi pri bankomatih ali v poslovalnicah …) svetujemo umivanje ali razkuževanje rok.
 
Preventivni ukrepi zaradi korona virusa
Nova KBM