Z dolgoletno tradicijo delovanja in vpetosti v širše družbeno okolje aktivno uresničujemo strategijo trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti. Ustvarjamo najboljše zglede in gradimo na dolgoročnih učinkih.
TRAJNOSTNO POROČILO
V Novi KBM vsako leto poleg Letnega poročila izdamo tudi Poročilo o trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti, kjer razkrivamo, kaj smo na področju trajnostne rasti dosegli in kam se usmerjamo. Oblikujemo banko z jasno smerjo in učinkovitim korporativnim upravljanjem, ki v središče svoje pozornosti postavlja stranke in zaposlene ter trajnostno skrb za njihovo dobro.
V Novi KBM se zavedamo, da je finančna pismenost ljudi zelo pomembna pri sprejemanju mnogih pomembnih življenjskih odločitev. V naši banki smo zavezani k transparentnemu in popolnemu razkrivanju ključnih informacij, ki jih stranke potrebujejo ob izbiri finančnih rešitev v različnih življenjskih obdobjih in situacijah.
Med strateškimi deležniki smo prepoznali tudi naravno okolje. Ker želimo kot storitvena družba tudi na tem področju ravnati trajnostno in družbeno odgovorno, spremljamo naše vplive na naravno okolje. Med temi so energija, raba virov in zeleni bančni produkti, s katerimi lahko spodbudimo odgovorno ravnanje z naravnim okoljem drugih subjektov na trgu.