Nova KBM
 

10 zlatih pravil | NKBM

V Novi KBM smo prepričani, da se z upoštevanjem najpomembnejših zapovedi varnega spletnega nakupovanja zanesljivo izognemo goljufom in preprečimo njihove poskuse prevar.

10 ZLATIH PRAVIL

V Novi KBM smo prepričani, da se z upoštevanjem najpomembnejših zapovedi varnega spletnega nakupovanja zanesljivo izognemo goljufom in preprečimo njihove poskuse prevar.



 

 
 Nova KBM
1. Ne zaupajte ponudbam, ki so »preveč dobre, da bi bile resnične«.
Nova KBM
2. Če vam nekdo zatrjuje, da lahko obogatite na hitro, ne verjemite.
Nova KBM
3. Ne pristanite na ponudbe, za katere se morate odločiti zelo hitro. Vzemite si čas in dobro preverite, kaj vam obljubljajo.
Nova KBM
4. Nikoli ne nakazujte denarja preden ne preverite prejemnika – podjetje ali posameznika.
Nova KBM

5. Nikoli ne pošiljajte denarja nekomu, ki ga ne poznate ali plačujte preko plačilnih inštrumentov, ki so vam tuji.


 
 
 
 Nova KBM
6. Nikoli ne omogočite dostopa do svojega računalnika osebi, ki je ne poznate dobro.
Nova KBM
7. Ne zaupajte bančnih ali osebnih podatkov osebam, ki jih ne poznate zelo dobro.
Nova KBM
8. Ne dostopajte do internetnih strani preko linkov, ki jih dobite v e-pošti.
Nova KBM
9. Če zaznate prevaro ali če ste žrtev prevare, NE OKLEVAJTE in prevaro prijavite – lahko tudi na prevare@nkbm.si Nič sramotnega ni, če ste bili prevarani, saj so goljufi zelo zviti in ne pozabite, da gre najpogosteje za organiziran kriminal.
Nova KBM

10. Preden vložite svoj denar v posel, ki ga ne poznate zelo dobro, vprašajte za nasvet neodvisnega strokovnjaka.

 
 
 Nova KBM
KAJ NAREDITI. KO UGOTOVITE ALI SUMITE, DA STE ŽRTVE PREVARE?
 
  • Poiščite pomoč.
  • Takoj prekinite kontakt z goljufi.
  • Takoj prenehajte pošiljati denar.
  • Obvestite policijo.
  • Obvestite svojo banko, dosegljivi smo na prevare@nkbm.si in pričnite s postopkom reklamacije.
Dobro je vedeti, da če odreagirate dovolj hitro, lahko plačilo še zaustavimo oz. goljufom niste dali dovolj časa, da bi iz vašega računa dvignili denar.