Nova KBM
 

VARNO POSLOVANJE| NKBM

Svetujemo vam tako o varnem poslovanju na spletu ali s karticami, kot ponujamo številne uporabne nasvete za uporavljanje z osebnimi ali poslovnimi financami.

VARNO POSLOVANJE

 

Porast uporabe digitalnih kanalov komuniciranja odpira novo polje izpostavljenosti uporabnikov, ki ga s pridom izkoriščajo predvsem spletni goljufi. Z izrazom spletne prevare razumemo kakršno koli shemo goljufij, kjer se uporabljajo e-pošta, spletna mesta, klepetalnice. V Novi KBM si prizadevamo, da stranke na spletu poslujejo varno, zato v nadaljevanju predstavljamo najpogostejše prevare in ustrezno ravnanje, v kolikor sami postanete žrtev prevare.

 

 
SLIKA_NASLOVNA_KVIZ_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e

SPLETNI KVIZ

Za vas smo pripravili kviz, s katerim preverite, kako vešči ste prepoznavanja spletnih prevar in kako dobro poznate pasti, ki jih nastavljajo spletni prevaranti.
 

 
 
SLIKA_NASLOVNA_KVIZ_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e
SLIKA_NASLOVNA_PRIROCNIK_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e
PRIROČNIK VARNEGA POSLOVANJA

Za vas smo pripravili priročnik, v katerem hitro najdete vse najpomembnejše informacije, povezane z najpogostejšimi prevarami, ki jih zaznavamo v Sloveniji.
 
 
SLIKA_NASLOVNA_PRIROCNIK_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e
SLIKA_NASLOVNA_PRAVILA_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e

10 ZLATIH PRAVIL

Z upoštevanjem najpomembnejših zapovedi varnega spletnega nakupovanja se zanesljivo izognemo goljufom in preprečimo njihove poskuse prevar.

 
SLIKA_NASLOVNA_PRAVILA_760x380px.jpg?master=451d4179f54741b491bedb25771a399e

PREPOZNAJTE PREVARE:

KAKO PREPOZNATI NAJPOGOSTEJŠE PREVARE?



Zavedamo se pomena varnosti na spletu, zato smo na enem mestu združili najpogostejše prevare.


 
ZAŠČITITE SVOJE PODJETJE PRED PREVARAMI


Spoznajte najpogostejše podjetniške prevare in nasvete, kako se lahko zaščitite.

 
VARNO SPLETNO BANČNIŠTVO  

 
V naši spletni in mobilni banki uporabljamo najsodobnejše standarde varnega poslovanja.  

 
VARNO POSLOVANJE S KARTICAMI 


Plačilna kartica ima enako vrednost kot denar, zato je treba z njo varno ravnati.

 

KAJ STORITI, ČE STE ŽRTEV PREVARE ALI SE VAM ZDI, DA STE ŽRTEV?

 

NA KOGA SE LAHKO OBRNETE?

Nova KBM
Če mislite, da ste žrtev prevare, se obrnite na nas in pomagali vam bomo po najboljših močeh.

Na voljo smo vam na:


klicnem centru Nove KBM: 080 17 70

ali

e-naslovu:  prevare@nkbm.si  ali  info@nkbm.si.

 

HITRI NAMIGI:

Nova KBM

Poskrbite za dodatno varnost z Varnostnim SMS sporočilom!

Varnostno SMS sporočilo prejmete ob plačilu doma, v tujini, na spletu ali dvigu na bankomatu.
V sporočilu so zapisane ključne informacije ter telefonska številka, kamor pokličete v primeru suma zlorabe vaše kartice.

 
Nova KBM

Zaščitite svoje osebne podatke!

Skrbno varujte (v sefu) in po prejmu obvezno uničite ovojnice, ki vsebujejo PIN številke, gesla za dostop do spletne in mobilne banke ali druge občutljive podatke.

 
 
Nova KBM

Banka nikoli ne bo:

od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke. 

ali povpraševala o podatkih o kartici: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani.
 
Nova KBM

Prezrite neželeno e-pošto!

Sumljivo e-pošto neznega pošiljatelja ne odprajte in ga izbrišite. Ne sledite povezavam v e-sporočilu in ne odpirajte priponk v takem sporočilu.

 


 

 
Nova KBM

Bodite pozorni pri uporabi brezplačnih WI-FI povezav!

Ne pošiljajte osebnih in občutljivih podatkov, kadar ste povezani z javnim Wi-Fi omrežjem razen, če uporabljate varno spletno stran. Če želite biti še varnejši, uporabljajte le znane ponudnike dostopnih točk.

 
 
Nova KBM

Kako se prepričate, da gre za varno povezavo in spletno stran banke?