
SPLETNI KVIZ
Za vas smo pripravili kviz, s katerim preverite, kako vešči ste prepoznavanja spletnih prevar in kako dobro poznate pasti, ki jih nastavljajo spletni prevaranti.

Porast uporabe digitalnih kanalov komuniciranja odpira novo polje izpostavljenosti uporabnikov, ki ga s pridom izkoriščajo predvsem spletni goljufi. Z izrazom spletne prevare razumemo kakršno koli shemo goljufij, kjer se uporabljajo e-pošta, spletna mesta, klepetalnice. V Novi KBM si prizadevamo, da stranke na spletu poslujejo varno, zato v nadaljevanju predstavljamo najpogostejše prevare in ustrezno ravnanje, v kolikor sami postanete žrtev prevare.
SPLETNI KVIZ
Za vas smo pripravili kviz, s katerim preverite, kako vešči ste prepoznavanja spletnih prevar in kako dobro poznate pasti, ki jih nastavljajo spletni prevaranti.
10 ZLATIH PRAVIL
Z upoštevanjem najpomembnejših zapovedi varnega spletnega nakupovanja se zanesljivo izognemo goljufom in preprečimo njihove poskuse prevar.
Zavedamo se pomena varnosti na spletu, zato smo na enem mestu združili najpogostejše prevare.
1. | Poiščite pomoč. |
2. | Takoj prekinite kontakt z goljufi. |
3. | Takoj prenehajte pošiljati denar. |
4. | Obvestite policijo. |
5. | Kontaktirajte svojo banko. Strankam Nove KBM smo dosegljivi na prevare@nkbm.si. |
6. | V svoji banki pričnite postopek reklamacije. Če odreagirate dovolj hitro, se plačilo lahko še zaustavi ali če boste imeli srečo, goljufi morda denarja še niso dvignili iz računa. |
Če mislite, da ste žrtev prevare, se obrnite na nas in pomagali vam bomo po najboljših močeh.
Na voljo smo vam na:
klicnem centru Nove KBM: 080 17 70
ali
e-naslovu: prevare@nkbm.si ali info@nkbm.si.
Varnostno SMS sporočilo prejmete ob plačilu doma, v tujini, na spletu ali dvigu na bankomatu.
V sporočilu so zapisane ključne informacije ter telefonska številka, kamor pokličete v primeru suma zlorabe vaše kartice.
Sumljivo e-pošto neznega pošiljatelja ne odprajte in ga izbrišite. Ne sledite povezavam v e-sporočilu in ne odpirajte priponk v takem sporočilu.