Nova KBM
 

Nova KBM združuje nekatere bančne poslovalnice, tudi v Oplotnici | NKBM

Nova KBM združuje nekatere bančne poslovalnice, med njimi je tudi poslovalnica v Oplotnici, ki se bo združila s poslovanico v Slovenski Bistrici.

Nova KBM združuje nekatere bančne poslovalnice, tudi v Oplotnici

12 januar 2018
OBVESTILA
V Novi KBM so skladu s strategijo banke, ki zajema odličnost v poslovanju s strankami, racionalizacijo poslovne mreže ter doseganje večje učinkovitosti sprejela odločitev o združitvi nekaterih poslovalnic. Med temi je tudi poslovalnica Oplotnica. Poslovanje strank bo z 22. januarjem preneseno oziroma združeno s Poslovalnico Titova, Ljubljanska cesta 11 v Slovenski Bistrici. Osnovne bančne storitve bodo lahko stranke še naprej opravljale na bližnji pošti, ki je od sedanje poslovalnice oddaljena približno 100 metrov, zahtevnejše pa na posebnem bančnem okencu Nove KBM v Pošti Slovenske Konjice na Mestnem trgu 3a.
 
Nova KBM bo po združitvi poslovalnic poslovanje strank brezplačno prenesla na nove, pri čemer strankam ni potrebno storiti ničesar. Pri prenosu poslovanja ostanejo vse številke računov, kartic in direktnih bremenitev nespremenjene. Prav tako na istem mestu ostaja bankomat.

Kljub spremembam ima Nova KBM ima najbolj razširjeno mrežo z osnovnimi bančnimi storitvami, saj:
  • lahko stranke osnovne bančne storitve (dvig in polog gotovine, vpogled v stanje na računu) brez nadomestila opravijo pri vseh okencih z oznako Nova KBM na skoraj 500 poštah in pogodbenih poštah po vsej Sloveniji.
  • eden prednostnih projektov je tudi odpiranje posebnih bančnih okenc na poštah, kjer  lahko stranke opravljajo še številne druge zahtevnejše posle, podobno kot na banki: brezgotovinske storitve, odprle račun, uredijo različne vrste kreditiranj in druge oblike storitev ter varčevanj oziroma storitev sodobnih bančnih poti. 
  • Poleg tega lahko vsi imetniki računa pri Novi KBM, 24 ur na dan in ne glede na delovni čas poslovalnic, poslujejo prek sodobne elektronske banke Bank@Net in mobilne banke mBank@Net.  Za pomoč pri poslovanju preko teh kanalov se lahko stranke vedno obrnejo na naše svetovalce.
Zaposleni v poslovalnici bodo premeščeni na druga ustrezna delovna mesta. Nova KBM  o združevanju poslovalnic preko direktne pošte in ostalih kanalov banke obvešča stranke, prav tako o spremembah seznanja župane občin, v katerih se poslovalnice nahajajo.

Reorganizacijo in optimizacijo poslovne mreže so v Novi KBM napovedali že v preteklosti. Združevanje poslovalnic je zlasti posledica sinergij, ki so bile ustvarjene s pridružitvijo PBS in KBS ter spremembe poslovnih modelov in procesov v bančnem sektorju, vključno z digitalizacijo. Nova KBM si bo še naprej prizadevala, da svojim strankam zagotavlja dostopne in kakovostne storitve, tako v poslovalnicah, na poštah kot tudi prek sodobnih prodajnih poti.