Nova KBM
 

Nova KBM ima poleg spletne tudi najboljšo mobilno banko v Sloveniji | NKBM

Nova KBM ima poleg spletne tudi najboljšo mobilno banko v Sloveniji

Nova KBM ima poleg spletne tudi najboljšo mobilno banko v Sloveniji

6 avgust 2020
OBVESTILA
Potem ko je bila v začetku julija v raziskavi spletnega bančništva v Sloveniji spletna banka Nove KBM Bank@Net ocenjena najbolje in je prejela naziv najboljša spletna banka 2020, se je tudi v raziskavi mobilnega bančništva v Sloveniji mobilna banka Nove KBM mBank@Net po vsebinskem in uporabniškem vidiku uvrstila prav na vrh. Prejela je naziv najboljša mobilna banka 2020.
 

V raziskavo je podjetje E-laborat zajelo mobilne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, že drugo leto pa presojajo tudi mobilne banke štirih fintech ponudnikov. Pri ocenjevanju je bil pomemben tako vsebinski kot uporabnostni vidik, rezultati pa kažejo, da največ vsebin in funkcionalnosti ponuja prav mobilna banka Nove KBM.

 

»Na digitalne platforme Nove KBM prihaja rekordno število strank. Ljudje, ki so bili navajeni obiskovati poslovalnice, danes bolj kot kadar koli uporabljajo digitalne bančne storitve. To spodbujamo, saj je digitalizacija že dalj časa del naše strategije. Ponosni smo, da tudi v trgovinah z aplikacijami, kjer se ocenjuje uporabniška izkušnja, dosegamo odlične ocene. Zadovoljstvo naših strank tako potrjujeta oba prejeta naziva, najboljša spletna in mobilna banka,« je povedal vodja oddelka digitalnega marketinga Rifat Tolga Yurteri.

 

V Novi KBM širijo nabor storitev, ki jih lahko stranke opravijo brez obiska poslovalnic. Stranke si lahko najboljšo mobilno banko v državi aktivirajo kar na daljavo, s prenosom brezplačne aplikacije na svoj pametni telefon. Enostavna je tudi prijava v mobilno banko mBank@Net, saj je možna s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza. Za nove uporabnike mBank@Neta pa so v banki pripravili dodatno ugodnost, saj ponujajo uporabo mobilne banke eno leto brezplačno, torej brez plačila mesečnega nadomestila.

 

Nova KBM z nazivom najboljše spletne in mobilne banke v Sloveniji uspešno uresničuje svojo ambiciozno vizijo postati najboljša banka. Potem ko je po neodvisnem in strokovnem izboru uredništva revije Moje fi­nance v letu 2019 postala najugodnejša banka, ki strankam ponuja najugodnejšo košarico desetih najpogosteje uporabljanih bančnih storitev, je bila letos prepoznana kot blagovna znamka, ki je edinstvena, jo potrošniki poznajo, ji zaupajo in se z njo poistovetijo. Uvrstila se je namreč med 1 % slovenskih podjetij, ki so ponosni dobitniki naziva Superbrands Slovenia 2020.

 

 
 
Morda vas zanima tudi...
1 sep OBVESTILA Največja združitev bank pri nas: Nova KBM in Abanka skupaj do vrha Po pridobitvi dovoljenja bančnih regulatorjev sta se Abanka d.d. in Nova KBM d.d. s 1. septembrom 2020 uradno združili. Doslej največja združitev v bančnem sektorju pri nas prinaša močno banko s trdnimi temelji in celovito ponudbo sodobnih in kakovostnih finančnih storitev po meri strank. Bilančna vsota združene banke bo znašala več kot 8,5 milijarde €, strankam pa bo na voljo prek 960 bančnih točk. To je še en korak, s katerim Nova KBM uresničuje strategijo biti najboljša banka in meri prav na vrh slovenskega bančnega trga. 7 jul OBVESTILA Nova KBM ima najboljšo spletno banko v Sloveniji V raziskavi spletnega bančništva v Sloveniji, v katero so bile zajete vse slovenske banke in hranilnice ter spletna banka fintech podjetja, je Nova KBM v skupni razvrstitvi dobila največ točk in s tem postala najboljša spletna banka v Sloveniji v 2020. 1 jun OBVESTILA Širimo nabor bančnih storitev, dostopnih brez obiska poslovalnice Digitalizacija je prednostno razvojno področje v Novi KBM. V zadnjih dveh letih se je število uporabnikov digitalnih storitev povišalo za kar 60 odstotkov, število aktivnih uporabnikov, ki spletno banko uporabljajo vsaj enkrat na mesec, pa je zraslo za 78 odstotkov. Tudi to je dokaz, da se bančništvo spreminja, prav tako načini, kako ljudje opravljamo bančne storitve. Zato v Novi KBM širimo nabor sodobnih tehnoloških rešitev, s katerimi si nenehno prizadevamo omogočati čim boljšo uporabniško izkušnjo za naše stranke.