Predstavlja identifikacijsko kartico računa in jo prejme imetnik poslovnega računa ter zaposleni, ki so pooblaščeni za poslovanje z računom.
Kartica lahko prejme vsak imetniki poslovnega računa z določenim prilivom sredstev ter ostali pooblaščenci po računu. |
Za izdajo kartice se plača enkratno nadomestilo. |
S kartico lahko plačujete na vseh prodajnih mestih označenih z oznako VISA. |
Plačila se poravnajo takoj iz poslovnega računa. |
Poslovanje kartice je odvisno od razpoložljivega stanja na računu in tudi limitov, ki si jih posameznik nastavi na kartici. |
Kartica omogoča BREZSTIČNO PLAČEVANJE, kjer za poravnavo računa svojo kartico samo približate POS terminalu, ne da bi jo vstavili v režo in vnesli osebno številko kartice (PIN)*. * Za nakupe v Sloveniji to velja le za zneske do 50 EUR. |
Novo PIN številko za svojo obstoječo ali novo naročeno plačilno kartico lahko prevzamete preko SMS-sporočila.
Naslednji dan po naročilu na številko +386 30 400 405 enostavno pošljete SMS-sporočilo z naslednjim besedilom:
NKBMPIN davčna številka stranke zadnje 4 številke kartice (npr. NKBMPIN 12345678 1234).
Na svoj telefon boste takoj prejeli svojo novo PIN številko.
Če ste za obstoječo kartico naročili nov PIN, ga morate pred prvo uporabo obvezno aktivirati tako, da na najbližjem bankomatu Nove KBM izberete možnost »Upravljanje z osebno številko/PIN«, nato pa »Zamenjava osebne številke/PIN«.
V postopku menjave najprej uporabite novo PIN številko, ki jo nato lahko spremenite po svoji izbiri ali ohranite tisto, ki ste jo prejeli. S tem je nova PIN številka aktivirana in jo lahko takoj začnete uporabljati, stara pa ne deluje več.
Če ste uporabnik spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net, lahko podatke o kartici, vključno s PIN številko, kadarkoli pridobite preko teh aplikacij.