Nova KBM
 

Varno poslovanje s karticami | NKBM

Plačilna kartica ima enako vrednost kot denar, zato je treba z njo varno ravnati. Preberite si torej nekaj najosnovnejših pravil, kako ravnati, da bo poslovanje s kartico varno.

VARNO POSLOVANJE S KARTICAMI

Plačilna kartica ima enako vrednost kot denar, zato je treba z njo varno ravnati.

Preberite si torej nekaj najosnovnejših pravil, kako ravnati, da bo poslovanje s kartico varno.
 

NASVETI ZA VARNO UPORABO PLAČILNIH KARTIC




Zapišite si telefonsko številko klicnega centra (00 386 1 583 41 83 ali brezplačno številko 080 27 67), na katero lahko 24 ur na dan pokličete in prijavite izgubo ali krajo kartice. Če se vam to tudi zgodi, prijavo nemudoma opravite. Le tako bo izdajatelj ali banka lahko vašo kartico blokiral in s tem onemogočil morebitno zlorabo.
 
 



S kartico ravnajte skrbno, imejte jo vedno pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi… Tudi ob plačevanju z njo je nikoli ne izpustite iz vidnega polja.
 
 



Osebna številka kartice (PIN) je namenjena dvigovanju gotovine na bankomatih in potrjevanju plačil v trgovinah (pred vnosom vedno preverite znesek na zaslonu). PIN si takoj po prejemu zapomnite in ovojnico s kodo PIN uničite. Za uporabo virtualne predplačniške kartice PIN ni potreben.
 
 



Če nakupujete preko spleta, vam svetujemo, da izberete varne spletne trgovine, ki jih prepoznate po oznaki MasterCard SecurCode ali Verified by Visa. Več o varnem spletnem nakupovanju preberite v nadaljevanju.
 
 



Če na bankomatu v Sloveniji ali tujini zaznate kakršnekoli drugačnosti (npr. kartico težje vložite v avtomat), vzemite kartico in zapustite avtomat ter uporabite drugega. Vljudno vas prosimo, da v Sloveniji o takšnem dogodku obvestite banko na telefonsko številko, ki je navedena na hrbtni strani kartice, in/ali pokličete na številko 113.
 
 



Uporabljajte varnostna SMS sporočila, ki vam omogočajo takojšnje ukrepanje v primeru poskusa zlorabe kartice. Ob vsaki opravljeni transakciji na bankomatu, v trgovini, preko telefona ali spleta v Sloveniji in v tujini prejmete na svoj mobilnik SMS sporočilo.
 
 



Izkoristite možnost zavarovanja plačilnih kartic in osebnih predmetov. Zavarujete lahko vse plačilne kartice, izdane pri naši banki, in osebne predmete ter s tem omilite posledice morebitne izgube ali kraje denarnice s plačilnimi karticami, osebnimi dokumenti in ključi stanovanja ali avtomobila.
 
 

POSTOPEK PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI

Pred pričetkom opravljanja spletnih nakupov je potrebno plačilno kartico najprej aktivirati. Postopek po aktivaciji kartice in ob vsakem naslednjem nakupu s to kartico v varnih spletnih trgovinah opravite v le nekaj korakih.

 

Najprej se vam prikaže zaslon z obvestilom, da bo enkratno geslo preko SMS sporočila posredovano na vašo mobilno številko (oblika 0038641xxx456).


Po kliku na gumb Nadaljuj prejmete SMS sporočilo z naslednjo vsebino (primer): Enkratno geslo: 12345678 za spletni nakup 25.03.2015 11:17, kartica xxxx xxxx xxxx 1234, znesek 17,32 EUR.


Prikaže se nov zaslon s podatki o trgovcu, znesku, datumu nakupa, prikriti številki vaše kartice ter vašim osebnim sporočilom. Na tem zaslonu vnesete enkratno geslo, ki ste ga prejeli v obliki SMS sporočila na svoj mobilni telefon.


Prikaže se nov zaslon s podatki o trgovcu, znesku, datumu nakupa, prikriti številki vaše kartice ter vašim osebnim sporočilom. Na tem zaslonu vnesete enkratno geslo, ki ste ga prejeli v obliki SMS sporočila na svoj mobilni telefon.



 Za namene nemotenega izvajanja spletnih nakupov (pri trgovcih z oznako Verified by Visa ali MasterCard SecureCode) potrebujemo vašo številko mobilnega telefona, ki nam jo lahko sporočite preko spletne banke Bank@Net ali osebno, z obiskom v poslovalnici.
 

VEČ NAPOTKOV ZA VARNO UPORABO KARTIC


Preberite tudi podrobnejše informacije o nakupih v spletnih trgovinah z oznako Verified by Visa in MasterCard SecureCode.
 
  Pomoč Verified by Visa
 
  Pomoč MasterCard SecureCode
 
  Zbirka praktičnih napotkov za varno uporabo kartic - Združenje bank Slovenije
 

PREBERITE TUDI

varni-na-internetu-manjsa.png

VARNOST SPLETNEGA POSLOVANJA


Zavedamo se pomena varnosti, zato v elektronskem bančništvu uporabljamo najsodobnejše oblike varnega poslovanja preko spleta.


PREBERITE VEČ
 
varni-na-internetu-manjsa.png
prijava-suma-nedovoljenega-760x380.png

ŽELITE PRIJAVITI SUM NEDOVOLJENEGA RAVNANJA?


Banka vse večjo pozornost namenja prepoznavanju in preprečevanju nedovoljenih ravnanj. Da bi upravičili zaupanje strank, poslovnih partnerjev in zaposlenih, sta najpomembnejši poštenost in transparentnost poslovanja.


ODDAJTE PRIJAVO   PREBERITE VEČ
 
prijava-suma-nedovoljenega-760x380.png
varni-na-spletu-760x380.png

VARNI NA INTERNETU


Vse, kar morate vedeti o spletni varnosti - na enem mestu! Preberite nasvete o varnem spletnem bančništvu, nakupovanju in druge.


PREBERITE VEČ
 
varni-na-spletu-760x380.png
Ste izgubili svojo kartico? Ali so vam jo ukradli?
 
Takoj pokličite klicni center in prijavite izgubo ali krajo kartice.
Klicni center je na voljo 24 ur na dan!

VARNA UPORABA PLAČILNIH KARTIC


ZAVAROVANJE KARTIC
 

Klicni center 24/7

01 583 41 83

ALI

080 27 67