Na tem mestu najdete aktualne informacije
o posodobitvah naših storitev.
V naši banki si nenehno prizadevamo za zagotavljanje
kakovostnih storitev po meri naših strank in čim boljšo
uporabniško izkušnjo.
Tukaj preverite spremenjene delovne čase poslovalnic.
Spletna in mobilna banka delujeta nemoteno.
Obvestila o novostih in nadgradnjah najdete v nabiralniku spletne/mobilne banke.
Prosimo, da ob morebitnih težavah z mobilno banko mBank@Net najprej preverite, ali ste že posodobili svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).
NE PREZRITE: Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato strankam svetujemo, da za varno in sodobno delo uporabijo posodobljene spletne brskalnike, kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.
Za pomoč obiščite spletno stran o spletni in mobilni banki ali nam pišite na bankanet@nkbm.si.
Poslovna spletna banka deluje nemoteno.
Obvestila o novostih in nadgradnjah najdete na vstopni strani ali v zavihku »Sporočila«.
NE PREZRITE: Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato strankam svetujemo, da za varno in sodobno delo uporabijo posodobljene spletne brskalnike, kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.
Za pomoč nam pišite na bankanet@nkbm.si .
Poslovanje s plačilnimi karticami (debetnimi in z odloženim plačilom) Nove KBM je nemoteno.
Gotovino lahko dvignete pri katerem koli bankomatu Nove KBM ali SKB z debetno kartico VISA (brez provizije) ali pri bankomatih drugih bank (s provizijo).
Imate vprašanje?
Pišete nam lahko na e-naslov info@nkbm.si ali nas pokličete na 080 17 70
vsak delovnik od 8. do 19. ure.
Ste vedeli, da so vam s klicem na 080 17 70 na voljo tudi nekatere avtomatske storitve 24 ur na dan, vse dni v tednu?
VEČ O TEM