IZPOLNITE VLOGO IN JO ODDAJTE V POSLOVALNICI
 
 
Secured by thawte

Na voljo smo vsak delovnik od 7:00 do 20:00


T: (02) 229 2760

E:

skype: NovaKBM.Bankanet               

 
 
 
 
 
DomovPripomočki in nasvetiNasvetiVarnost spletnega poslovanja

Varnost spletnega poslovanja

 
 
 
Nasveti
 
Novosti
 
 
 
Kontakt

Skrbniki spletne banke smo vam na voljo vsak delavnik med 7. in 20. uro

 
 
 
 
Skrbnik spletne banke
 
  • T: 
  • 02 229 27 60


 
 
 
 
 
Odlična rešitev za vse, ki ste veliko na poti in potrebujete vpogled v poslovanje 24 ur na dan.
 
 
 

Prihranite čas in denar. Spremljajte svoje prihodke in izdatke s spletno banko nove generacije. Hitro, udobno in ugodno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vse, kar morate vedeti o spletni varnosti - na enem mestu!
 
 
 
Preberite nasvete o varnem spletnem bančništvu, nakupovanju in druge.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Varna spletna banka

 
Zavedamo se pomena varnosti, zato v elektronskem bančništvu uporabljamo najsodobnejše oblike varnega poslovanja preko spleta.
 
 
 
Varnost spletnega bančništva
 
 
 
 

Varnostni mehanizmi za preklop interneta na bančno infrastrukturo so izredno zanesljivi. Banka je dostop preko interneta zavarovala s kakovostnim požarnim zidom. Tako imajo uporabniki storitev dostop samo do strežnikov na zunanji strani požarnega zidu. Dostop od zunaj ni mogoč.

 

Za prenos podatkov sta v Bank@Netu izvedeni dve glavni varnostni storitvi, ki zagotavljata visoko stopnjo varnosti pri finančnem poslovanju preko spleta. To sta:

  • šifriranje za zaščito zaupnosti podatkov, ki se prenašajo preko interneta med uporabnikom in strežnikom Bank@Neta (z njim zagotavljamo, da je vse elektronsko poslovanje skrito očem nepooblaščenih oseb, tj. da lahko podatke bereta le elektronska poslovalnica in njen uporabnik;
  • overjanje (avtentikacija), pri katerem se spletna banka prepriča o identiteti tistega, ki hoče poslovati po internetu, uporabnik pa se prepriča, da si podatke zares izmenjuje s spletno banko Nove KBM.

 

 
 
 
 
 
Osnovna pravila varne rabe spletnega bančništva
 
 
 
 
  • Redno spremljajte transakcije na svojih računih, vključenih v poslovanje prek spletne banke.
     
  • Računalnik, na katerem uporabljate spletno banko, ugasnite, ko ga ne uporabljate (izven delovnega časa, v času dopusta …).
     
  • Nikoli nikomur ne pošiljajte občutljivih podatkov (uporabniškega imena, gesla, PIN-a) preko elektronske pošte, z banko pa komunicirajte prek sporočil v spletni banki.
     
  • Ne odpirajte elektronske pošte ali priponk neznanih pošiljateljev, previdnost pa svetujemo tudi pri odpiranju pošte in priponk, ki ste jih prejeli od znanih pošiljateljev, saj se virusi pogosto širijo tudi na ta način.
     
  • Na računalnik ne nameščajte programske opreme iz nepreverjenih virov.
     
  • Nikoli ne obiskujte spletnih strani preko povezave – linka, ki ste ga prejeli v elektronski pošti; vedno sami vtipkajte (znani) naslov v vaš brskalnik.
     
  • Izberite gesla, ki jih je težko uganiti, in nobenega gesla ne povejte nikomur. Gesla hranite na varnem mestu oz. si jih zapomnite in jih redno menjajte.
     
  • PIN kodo generatorja enkratnih gesel si zapomnite in je nikamor ne zapisujte.
  • V primeru, da prejmete elektronsko pošto, v kateri banka od vas zahteva občutljive podatke, tak zahtevek preverite preko telefona ali osebno.
     
  • Preverite vsako osebo, ki se vam predstavi kot oseba za podporo strankam, če je ne poznate oz. ni to kako drugače jasno dokazano.
     
  • Banka ne bo od vas nikoli zahtevala, da ji omogočite oddaljen dostop do vašega računalnika.
     
  • Poskrbite, da so na vaših računalnikih nameščeni zadnji varnostni popravki, požarna pregrada (ang. firewall) in ustrezni protivirusni programi, ki jih tudi redno uporabljajte.
     
  • Uporabljajte ustrezen brskalnik in operacijski sistem ter poskrbite za posodobitve.
     
  • Vsak sum zlorabe računalnika ali spletne banke takoj prijavite banki.


POMEMBNO:

 

Banke za izmenjavo zaupnih podatkov ter posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporabljajo navadne elektronske pošte, ampak uporabnikom spletne banke takšna obvestila posredujejo neposredno v spletni banki.

Za varno rabo spletne banke uporabnikom svetujemo, da z največjo skrbnostjo rokujejo z overitvenimi elementi spletne banke. V primeru izgube ali kraje generatorja enkratnih gesel oziroma izgube ali menjave telefona, na katerem je bil nameščen generator enkratnih gesel za mobilne naprave, mora uporabnik takoj obvestiti banko:

  • pisno na elektronski naslov oziroma
  • po telefonu skrbniku Bank@Neta. 
 
 
 
 
 
Kaj je močno overjanje uporabnika?
 
 
 
 

Močno overjanje uporabnika je postopek, ki temelji na uporabi dveh ali več naslednjih elementov – označeni so kot poznavanje, lastništvo in neločljiva povezava:

  1. nekaj, kar ve samo uporabnik, npr. statično geslo, koda, osebna identifikacijska številka;
  2. nekaj, kar je v izključni lasti uporabnika, npr. žeton, pametna kartica, mobilni telefon;
  3. nekaj, kar uporabnik je, npr. biometrična značilnost, kot je prstni odtis.

 

Poleg tega morajo biti izbrani elementi vzajemno neodvisni, tj. kršitev enega ne vpliva na drugega oziroma druge.

 
 
 
 
 
Kako se banka prepriča, da gre za pravega uporabnika?
 
 
 
 

Za overjanje uporabnikov v Bank@Netu uporabljamo dve vrsti overjanja, odvisni od bančnih storitev, ki so uporabniku na voljo:

  • Za uporabnike, ki preko Bank@Neta le pregledujejo svoje poslovanje z banko (npr. pregled prometa in stanja na računih), uporabljamo overjanje z uporabniškim imenom in osebnim geslom – uporabnik, ki hoče uporabljati Bank@Net, se mora bančnemu strežniku najprej ustrezno predstaviti in s skrivnim geslom potrditi svojo identiteto.

 

  • Za uporabnike, ki uporabljajo zahtevnejše načine spletnega poslovanja, kot so na primer prenosi med računi ali plačila, uporabljamo močno overjanje uporabnika z enkratnimi gesli, ki jih generira generator enkratnih gesel SecureID (v obliki ključka ali kot aplikacija na vaši mobilni napravi).
 
 
 
 
 
Kako se prepričam, da se res vpisujem v spletno banko Bank@Net?
 
 
 
 

Kot uporabnik Bank@Neta lahko v vsakem trenutku preverite, da res poslujete s pravo poslovalnico, in ne s kakšnim drugim strežnikom, ki bi se na internetu lahko izdajal za strežnik spletne banke Bank@Net. Identiteto bančnega strežnika Nove KBM zagotavlja overovljeni digitalni certifikat, katerega identiteto lahko preverite v nastavitvah svojega brskalnika, informacije o certifikatu pa se prikažejo tudi s klikom na ključavnico v brskalniku. Kako to naredite, si preberite v varnostnih navodilih.

 
 
 
 
 
Kako se prepričam, da je povezava varna?
 
 
 
 

Dostop do spletnega naslova se začne z nizom https://bankanet.nkbm.si. Če se prikazani spletni naslov kakorkoli razlikuje od navedenega, se v spletno banko nikakor ne prijavljajte, saj gre zanesljivo za poskus goljufije. O tem takoj obvestite banko.

V spletnem brskalniku varen način dela prikazuje v spodnjem levem kotu pregledovalnika prikazana sličica sklenjenega ključa ali ključavnice. Poleg overjanja strežnika elektronske banke sličici dokazujeta tudi, da deluje sistem šifriranja za zaščito zaupnosti podatkov, ki se prenašajo preko interneta med uporabnikom in strežnikom Poslovnega Bank@Neta. To pomeni, da je prenos podatkov med vami in bančnim strežnikom šifriran ter tako skrit pred očmi nepoklicanih v omrežju interneta. Če sklenjena ključavnica ni prikazana, je to znak, da gre za poskus goljufije, zato se v tem primeru v spletno banko nikakor ne prijavljajte, ampak o tem takoj obvestite banko.

 
 
 
 
 
Kaj je phishing in kako se zavarujemo pred njim?
 
 
 
 

Phishing je kraja podatkov, ki goljufu omogočijo dostop do naše spletne banke. Najpogosteje poteka tako, da nas goljuf z lažnim elektronskim sporočilom zvabi na lažno stran spletne banke, običajno pod pretvezo, da »moramo preveriti podatke«. Če na lažni strani vpišemo overitvene elemente za dostop do spletne banke, jih izročimo goljufu.

Kako se zavarujemo pred phishingom?

Kako prepoznamo phishing prevaro?

 
 
 
 
 
Kaj prinaša nova zakonodaja?
 
 
 
 

V februarju 2018 bo začel veljati spremenjen Zakon o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih (ZPlaSSIED), ki v slovenski pravni red prenaša evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PDS2 – Payment Services Directive).

 

Nova zakonodaja bo omogočala, da bo uporabnikom na enem mestu (portal, enotna spletna banka oziroma aplikacija) na voljo upravljanje računov, ki jih imajo pri bankah in hranilnicah. Tako bodo imeli uporabniki na enem mestu vpogled v vse svoje račune, lahko pa bodo tudi izvajali plačila. Prav tako bodo lahko pri določenih ponudnikih opravili plačilo direktno s svojega računa namesto s plačilno kartico, po povzetju ali z drugimi plačilnimi metodami.

 

Navedene storitve bodo lahko opravljali registrirani ponudniki, ki jim boste dali izrecno dovoljenje oziroma soglasje ter jim na tej podlagi posredovali svoje osebne varnostne elemente za spletno in mobilno banko (uporabniško ime, PIN, enkratno geslo SecurId, enkratno geslo (SMS) za dodatno potrjevanje zahtev).

 

Svetujemo vam, da ste pri morebitni uporabi novih storitev, ki bodo omogočene skladno z novo zakonodajo, posebej pozorni pri posredovanju svojih varnostnih elementov ponudniku plačilnih storitev, ki ni banka. Zelo pomembno je, da pred tem preverite, ali je ponudnik vpisan v register. Register registriranih ponudnikov plačilnih storitev bo objavljen na spletni strani Banke Slovenije (link na spletno stran Banke Slovenije: https://www.bsi.si/).

 

 
 
 
 
 
 
 
PRIJAVITE SE NA E-NOVICE
 
Spol:
M
Ž
POŠLJI
Nova KBM
Sveta Vladar
DinDin
12219
ŽELITE PONUDBO ZA KREDIT?
ŽELITE PONUDBO ZA KREDIT?
* obvezna polja
 
 
 
 
 
 
 
Zakaj po kredit na Novo KBM?
 
Izjemna ponudba:
  • Ročnost potrošniškega kredita do 12 let
  • Ročnost stanovanjskega kredita do 31 let
  • Možnost kredita z odlogom odplačila glavnice do 12 mesecev
  • Gotovina do 100% na osebni račun
 
PREBERITE VEČNEPREMIČNINE
 
 
 EUR    ali
 
 EUR
 
 mesecev
 
 Želim termin pri svetovalcu
 
POŠLJI POVPRAŠEVANJE
Tečajne liste
Tečajne liste
 
Obrestne mere
Obrestne mere
 
Cenik storitev
Cenik storitev
 
Kje nas najdete
Kje nas najdete
 
Izračuni
Izračuni
 
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja