Nova KBM
 

Varnost spletnega poslovanja | NKBM

Zavedamo se pomena varnosti, zato v elektronskem bančništvu uporabljamo najsodobnejše oblike varnega poslovanja preko spleta.

VARNOST SPLETNEGA POSLOVANJA

Zavedamo se pomena varnosti, zato v spletnem bančništvu uporabljamo najsodobnejše oblike varnega poslovanja preko spleta. 
 

Naša spletna banka Bank@Net je sodobna in varna ter vam omogoča udobno kakor tudi brezskrbno opravljanje bančnih storitev kar iz domačega naslonjača.
 
Zagotavlja vam visoko stopnjo varnosti pri bančnem poslovanju preko spleta, z varnostnima elementoma:
 
 

šifriranje za zaščito zaupnosti podatkov, ki se prenašajo preko spleta med uporabnikom in strežnikom Bank@Neta (z njim zagotavljamo, da je vse spletno poslovanje skrito očem nepooblaščenih oseb, tj. da lahko podatke bereta le spletna banka in njen uporabnik.

 
 

overjanje (avtentikacija), pri katerem se spletna banka prepriča o identiteti tistega, ki hoče poslovati na spletu, uporabnik pa se prepriča, da si podatke zares izmenjuje s spletno banko Nove KBM.


  VARNOSTNO NAVODILO ZA UPORABNIKE SPLETNE BANKE
 

  POMEMBNO

 
V primeru suma zlorabe spletne banke vas prosimo, da pokličete skrbnike spletne in mobilne banke, ki so vam na voljo vsak delovni dan od 7. do 20. ure na telefonski številki 02 229 2760, enaslovu bankanet@nkbm.si ali preko Skypa: NovaKBM.Bankanet.

V primeru izgube ali kraje generatorja enkratnih gesel SecureID oziroma izgube ali menjave telefona, na katerem je bil nameščen SecureID, vas prosimo, da nas pokličete v klicni center na 080 27 67, ki vam je na voljo 24 ur na dan.
 
 
 

Kako se banka prepriča, da gre za pravega uporabnika?

Za overjanje uporabnikov uporabljamo dve vrsti overjanja:

Za uporabnike, ki preko Bank@Neta le pregledujete svoje poslovanje (na primer pregled prometa in stanja na računih), uporabljamo overjanje z uporabniškim imenom in osebnim geslom.
Nova KBM
Za uporabnike, ki uporabljate vse funkcionalnosti spletne banke (na primer plačila in prenosi med računi), se uporablja močno overjanje z enkratnimi gesli z generatorja enkratnih gesel SecureID (v obliki ključka ali kot aplikacija na vaši mobilni napravi).

V primeru izgube varnostnega elementa, generatorja enkratnih gesel SecureID, vas prosimo, da nas pokličete v klicni center na 080 27 67, ki vam je na voljo 24 ur na dan.
 
 

Kaj je močno overjanje uporabnika?

Močno overjanje uporabnika je postopek, ki temelji na uporabi dveh ali več naslednjih elementov:

  1. nekaj, kar ve samo uporabnik, na primer: statično geslo, koda, osebna identifikacijska številka;
  2. nekaj, kar je v izključni lasti uporabnika, na primer: pametna kartica, mobilni telefon;
  3. nekaj, kar uporabnik je, na primer: biometrična značilnost, kot je prstni odtis.

Izbrani elementi morajo biti vzajemno neodvisni, kar pomeni, da kršitev enega ne vpliva na preostale elemente.

 

Kako se prepričate, da se res prijavljate v našo spletno banko Bank@Net?

Identiteto bančnega strežnika Nove KBM zagotavlja overovljeni digitalni certifikat, katerega identiteto lahko preverite:

1. v nastavitvah spletnega brskalnika ali

2. informacije o certifikatu se vam prikažejo tudi s klikom na ključavnico v brskalniku.

 

KAKO SE PREPRIČATE, DA JE POVEZAVA VARNA?

 
 

Dostop do spletnega naslova se začne z nizom https://bankanet.nkbm.si.

Da se nahajate na varni povezavi nakazuje tudi Green bar SSL zaščita.

V spletnem brskalniku (Internet Explorer, Chrome) se vam varen način dela prikazuje v spodnjem levem kotu pregledovalnika – prikazana je slika sklenjenega ključa ali ključavnice.

Nova KBM
 
 

Če se prikazani spletni naslov kakorkoli razlikuje od navedenega, se v spletno banko ne prijavljajte, saj gre zanesljivo za poskus goljufije. V primeru suma zlorabe vas prosimo, da pokličete skrbnike spletne in mobilne banke, ki so vam na voljo vsak delovni dan od 7. do 20.ure na telefonski številki 02 229 2760, e-naslovu bankanet@nkbm.si ali preko Skypa: NovaKBM.Bankanet.

 
 

Poleg overjanja strežnika spletne banke to pomeni, da deluje sistem šifriranja za zaščito zaupnosti podatkov, ki se prenašajo preko spleta med uporabnikom in strežnikom spletne banke.
To pomeni, da je prenos podatkov med vami in bančnim strežnikom šifriran ter tako skrit pred nepooblaščenimi osebami v spletnem omrežju. Če sklenjena ključavnica ni prikazana, je to znak, da lahko gre za poskus goljufije.


  ​​​
 
Osnovna pravila za varno uporabo spletne banke

Osnovna pravila za varno uporabo spletne banke

Splošna pravila

  • Računalnik, na katerem uporabljate spletno banko, ugasnite, ko ga ne uporabljate (izven delovnega časa, v času dopusta …).
  • Ne odpirajte epošte ali priponk neznanih pošiljateljev, previdnost pa svetujemo tudi pri odpiranju e-pošte in priponk, ki ste jih prejeli od znanih pošiljateljev, saj se virusi pogosto širijo tudi na ta način.
  • Na računalnik ne nameščajte programske opreme iz nepreverjenih virov.
  • Nikoli ne obiskujte spletnih strani preko povezave – linka, ki ste ga prejeli v epošti. Vedno sami vtipkajte (znani) naslov v vaš brskalnik.
  • Izberite gesla, ki jih je težko uganiti, in nobenega gesla ne povejte nikomur, gesla hranite na varnem mestu oziroma si jih zapomnite in jih redno menjujte.
  • Poskrbite, da so na vaših računalnikih nameščeni zadnji varnostni popravki, požarni zid (angl. firewall) in ustrezni protivirusni programi, ki jih tudi redno uporabljajte.
  • Uporabljajte ustrezen brskalnik in operacijski sistem ter poskrbite za posodobitve.

Pravila spletnega bančništva:
 

  • Preverite vsako osebo, ki se vam predstavi kot oseba za podporo strankam, če je ne poznate ali ni to kako drugače jasno dokazano.
  • Banka ne bo od vas nikoli zahtevala, da ji omogočite oddaljen dostop do svojega računalnika.
  • Nikoli nikomur ne pošiljajte občutljivih podatkov (uporabniškega imena, gesla, PINa) preko elektronske pošte.
  • Z banko komunicirajte prek sporočil v spletni banki.
  • Redno spremljajte transakcije na svojih računih.
  • PIN kodo generatorja enkratnih gesel si zapomnite in je nikamor ne zapisujte.
  • V primeru, da prejmete epošto, v kateri banka od vas zahteva občutljive podatke, tak zahtevek preverite preko telefona ali osebno.

 

Nova KBM

PREBERITE TUDI

KAKO VARNO NAKUPOVATI S PLAČILNIMI KARTICAMI NA SPLETU?


Plačilna kartica ima enako vrednost kot denar, zato je treba z njo varno ravnati.


PREBERITE VEČ
 

ŽELITE PRIJAVITI SUM NEDOVOLJENEGA RAVNANJA?


Banka vse večjo pozornost namenja prepoznavanju in preprečevanju nedovoljenih ravnanj. Da bi upravičili zaupanje strank, poslovnih partnerjev in zaposlenih, sta najpomembnejši poštenost in transparentnost poslovanja.


ODDAJTE PRIJAVO   PREBERITE VEČ
 

VARNI NA INTERNETU


Vse, kar morate vedeti o spletni varnosti - na enem mestu! Preberite nasvete o varnem spletnem bančništvu, nakupovanju in druge.

PREBERITE VEČ