Nova KBM
 

Pozabljeno geslo | NKBM

Dobra novica za vas! Ste si zaklenili vstop v spletno banko? Ali pozabili vaše geslo? Zdaj si preprosto sami odklenete vstop in si ponastavite vaše geslo.

NOVOST! ODKLEPANJE VSTOPA V SPLETNO BANKO

Ste pozabili vaše geslo ali uporabniško ime? Dobra novica za vas! Zdaj si preprosto sami odklenete vstop in ponastavite vaše geslo.


 ODKLEPANJE VSTOPA

 

NOVOST!


Brez klica.

Brez obiska poslovalnice.

Porabili boste le 2 minuti.
 

 


VARNO IN ENOSTAVNO


Ustrezna stopnja varnosti.

Potrebujete le mobilno številko in 

plačilno kartico naše banke.
 

 


BREZPLAČNO


za vse uporabnike

spletne in mobilne banke.

 
 

 

BANKA NIKOLI NE BO:

 
 od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.
 

 povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.


 
 

OGLEJTE SI VIDEO PREDSTAVITEV

 

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Katero plačilno kartico lahko uporabim za pristop k spletni banki? Vse?
Za pristop k spletni banki (registracijo) lahko uporabite vse plačilne kartice naše banke, pri katerih ste imetnik računa in razpolagate s PIN-om. Torej vse plačilne kartice, razen virtualne predplačniške Vise in Karante.
Kakšni so stroški odklepanja in ponastavljanja gesla?
Postopek je popolnoma brezplačen.
Nimam mobilnega telefona. Ali bo v prihodnosti omogočena uporaba spletne banke brez mobilnega telefona?
Žal ne. Uporaba spletne banke brez mobilnega telefona ni mogoča.
Ali lahko vpišem drugo mobilno številko v postopku ponastavitve gesla oziroma odklepanja?

Ne. Vpisana mobilna številka mora biti enaka mobilni številki, na katero prejemate SMS žetone.

Ali bom dobil čisto novo uporabniško ime? Ali se bodo spremenile samo zadnje številke (črke pa bodo ostale enake)? Ali si ga lahko sam spremenim nazaj na staro?
Prejeli boste svoje obstoječe uporabniško ime. Uporabniško ime se ne spreminja.
V kakšnem primeru se ne morem sam odkleniti?
V primeru, da nimate plačilne kartice, se boste za odklepanje uporabniškega računa in novo geslo morala obrniti na skrbnike Bank@Neta.