Nova KBM
 

Posodabljamo za vas | NKBM

Za vas posodabljamo informacijski sistem.Posodobitve bomo izvajali od petka, 30. avgusta, od 17. ure do ponedeljka, 2. septembra 2019, do 8. ure.

POSODABLJAMO ZA VAS

NE PREZRITE!  Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato smo v sklopu nadgradnje spletne banke Bank@Net uvedli dodatne varnostne mehanizme, ki so podprti v novejših spletnih brskalnikih. Strankam svetujemo, da za varno in sodobno delo uporabijo sodobne spletne brskalnike, kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.

Več informacij najdete na spletni strani ali nam pišite na bankanet@nkbm.si.

POMOČ SPLETNA IN MOBILNA BANKA

          

 
Za vas smo pripravili najpogostejša vprašanja in odgovore o uporabi spletne in mobilne banke:

PRIJAVA  STORITVE
 
Nova KBM

POSLOVALNICE


Poslovalnice so odprte, kot običajno.

 


 
 
Nova KBM

BANKOMATI


Bankomati delujejo kot običajno.
 

 


 
 
Nova KBM

PLAČILNE KARTICE


Poslovanje s plačilnimi karticami (debetnimi in z odloženim plačilom) Nove KBM je nemoteno.

 


 
 
Nova KBM

BANK@NET IN mBANK@NET

Medtem ko večina komitentov lahko že nemoteno uporablja spletno in mobilno banko, so lahko pri nekaterih strankah še prisotne določene težave, ki jih rešujemo posamično.

Prosimo vas, da v primeru težav z mobilno banko mBank@Net najprej preverite, ali ste že posodobili svojo mobilno aplikacijo v trgovini Google Play (za uporabnike sistema Android) oz. v App Store (za uporabnike sistema iOS).

NE PREZRITE!
Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato smo v sklopu nadgradnje spletne banke Bank@Net uvedli dodatne varnostne mehanizme, ki so podprti v novejših spletnih brskalnikih. Strankam svetujemo, da za varno in sodobno delo uporabijo sodobne spletne brskalnike, kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.  


Za pomoč obiščite spletno stran o spletni in mobilni banki, nam pišite na bankanet@nkbm.si  ali pokličite naše svetovalce v kontaktnem centru na telefonsko številko: 080 17 70. 


 
 
Nova KBM

POSLOVNI BANK@NET

Medtem ko večina komitentov lahko že nemoteno uporablja poslovno spletno banko, so lahko pri nekaterih strankah še prisotne določene težave, ki jih rešujemo posamično.

 

NE PREZRITE!
Zagotavljanje varnosti je v naši banki največja prioriteta. Zato smo v sklopu nadgradnje spletne banke uvedli dodatne varnostne mehanizme, ki so podprti v novejših spletnih brskalnikih. Strankam svetujemo, naj za varno in sodobno delo uporabijo sodobne spletne brskalnike kot so Microsoft Edge, Firefox in Google Chrome.

Za pomoč nam pišite na bankanet@nkbm.si ali pokličite naše svetovalce v kontaktnem centru na telefonsko številko: 080 17 70.

 


 
Nova KBM

POŠTE

Na poštah lahko ponovno opravljate storitve kot običajno.
 

 


 
 
Nova KBM

KLICNI CENTER


Imate še kakšno vprašanje?

Pišete nam lahko na e-naslov info@nkbm.si ali nas pokličete na brezplačno številko 080 17 70
vsak delovnik od 8. do 19. ure

in v soboto, 7. septembra od 9. do 14. ure.


 

Za vas smo pripravili pogosta vprašanja in odgovore: