Nova KBM
 

Oddaja vloge za pravne osebe za odlog plačila obveznosti | NKBM

Oddaja vloge za pravne osebe za odlog plačila obveznosti

ODDAJA VLOGE ZA ODLOG PLAČILA OBVEZNOSTI ZA PRAVNE OSEBE

Kreditojemalci, katerih položaj se je zaradi spremenjenih gospodarskih razmer zaostril, lahko na podlagi Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK) zaprosijo za do 12-mesečni odlog plačila obveznosti iz kreditne pogodbe, tako imenovani moratorij.

ODDAJA VLOGE    POGOSTA VPRAŠANJA



 

POSTOPEK ODDAJE VLOGE ZA ODLOG PLAČILA ZA PRAVNE OSEBE

Prek spleta
 
Izpolnite vlogo za odlog plačila obveznosti po kreditni pogodbi..
 
Vlogo shranite na svoj računalnik ali mobilni telefon.
 
Vlogo podpišite (z elektronskim podpisom ali pa jo natisnite in podpisano skenirajte oz. slikajte z mobilnim telefonom).
 
Vlogo pošljite svojemu skrbniku po elektronski pošti ali jo naložite na predvideno mesto spodaj in proces zaključite s pritiskom na ZAKLJUČI.
 
Ko bo vaš skrbnik prejel vašo vlogo (ne glede na to, ali ste jo oddali neposredno njemu ali prek aplikacije), vam bo posredoval nadaljnja navodila in morebitne dodatne obrazce, ki jih boste glede na vaš status morali izpolniti.
 
VLOGA ZA ODLOG PLAČILA OBVEZNOSTI


Potrebujete pomoč?

Pri izpolnjevanju vloge so vam prek elektronske pošte na voljo vaši skrbniki.
 

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Po kriterijih interventnega zakona menimo, da podjetje ni upravičeno do odloga plačila posojila. A lahko vlogo kljub temu oddamo?
Svetujemo vam, da se prek telefona ali elektronske pošte obrnete na svojega skrbnika, ki vam bo pomagal pri odločitvi.
Za izpolnitev vloge podjetju manjkajo določeni podatki, ki jih vloga zahteva. Kaj svetujete?
Kontaktirajte svojega skrbnika in skupaj boste pregledali vlogo, svetoval pa vam bo tudi, kako najbolj učinkovito dopolniti vlogo.
Ne vemo, kdo je skrbnik našega podjetja. Kje lahko dobimo ta podatek?
V primeru, da niste prepričani, kdo je vaš skrbnik, se obrnite na naš kontaktni center, ki vam je na voljo vsak delovnik med 8. in 19. uro na telefonski številki 080 1770, kjer vam bomo na podlagi ustrezne avtentikacije posredovali podatek o vašem skrbniku.
Ali bomo, ko oddamo vlogo prek e-pošte, prejeli potrdilo o oddani vlogi?
Da. Prejeli boste obvestilo vašega skrbnika, s katerim bo potrdil prejem vaše vloge prek elektronske pošte.
Ali lahko podjetje, podjetnik ali zasebnik vlogo odda v poslovalnici banke?
Ker so nekatere poslovalnice do preklica zaprte, skrbniki delajo od doma. Vlogo je potrebno oddati skrbniku, zato vam svetujemo, da kot kanal posredovanja izpolnjene vloge in pripadajočih predpisanih izpolnjenih obrazcev uporabite elektronsko pošto.
Kako in kdaj boste podjetje obvestili o obravnavi/odločitvi banke glede vloge?
O vseh postopkih vas bo pravočasno obveščal vaš skrbnik.