Nova KBM
 

Obvestilo o poskusih goljufij na bankomatih | NKBM

Obveščamo vas, da so bili v Sloveniji v preteklih dneh zaznani novi poskusi zlorab kartic in poskusov »skimminga« na nekaterih bankomatih, med katerimi je bil tudi bankomat naše banke v centru Maribora (nasproti mariborskega gradu, pri trgovini SPAR).

Obvestilo o poskusih goljufij na bankomatih

12 januar 2016
OBVESTILA
Obveščamo vas, da so bili v Sloveniji v preteklih dneh zaznani novi poskusi zlorab kartic in poskusov »skimminga« na nekaterih bankomatih, med katerimi je bil tudi bankomat naše banke v centru Maribora (nasproti mariborskega gradu, pri trgovini SPAR).
 
 Imetniki kartic,  ki so bile uporabljene na tem bankomatu:   
 
- že imajo omejeno poslovanje s kartico, ki jo bomo v najkrajšem možnem času tudi zamenjali, 
- bodo po pošti prejeli pisno obvestilo z novo kartico, 
- ne bodo finančno obremenjeni, če bi zaradi skimminga do zlorabe kartice vendarle prišlo.
 
Stranke, ki želijo dodatne informacije o poslovanju s svojo kartico na bankomatih, se lahko obrnejo neposredno na poslovalnico, v kateri imajo odprt račun. 
 
Kako v Novi KBM skrbimo za varnost bankomatov in plačilnih kartic?  

 

V Novi KBM je varovanje bankomatov  del celotnega koncepta varnostne politike banke. Vsi bankomati Nove KBM so varovani v skladu z veljavnimi predpisi in standardi varovanja, med drugim izpolnjujejo tudi priporočila SEPA. 
 
Na področju plačilnih kartic upoštevamo najvišje standarde zagotavljanja varnosti in imetnike kartic redno obveščamo o novostih in morebitnih nevarnostih glede njihove uporabe. Svojim komitentom že kar precej časa nudimo plačilne kartice zgolj z varnostnim čipom. Postopoma smo takšne kartice začeli izdajati že leta 2005, ko smo vse kartice nadomestili s karticami s čipom. Tako že precej let ponujamo kartice, opremljene s čipi in z upoštevanjem EMV-tehnologije, ki zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti. 
 
Kako lahko stranke same poskrbijo za večjo varnost? 
 
Komitentom za dodatno varnost priporočamo uporabo storitve varnostnih SMS-sporočil za vse plačilne kartice. Na tak način si stranke zagotovijo višjo raven poslovanja s plačilno kartico, prek SMS-sporočil pa so obveščene o transakcij, opravljeni na bankomatu, pri POS-terminalu, na spletu ali prek telefona v Sloveniji in v tujini. Tako so sproti obveščeni, kaj se dogaja z njihovo kartico, in lahko takoj ukrepajo v primeru njene nepooblaščene uporabe. V prejetem SMS-sporočilu je tudi telefonska številka servisnega centra, ki je dosegljiva 24 ur na dan. 

 

Za še večjo varnost pa lastnikom kartic priporočamo, da z njimi odgovorno ravnajo in da imajo nad karticami in njihovo uporabo stalen pregled. 
 
Več o varnem poslovanju s plačilnimi karticami.