Nova KBM
 

Obvestilo o poskusih goljufij na bankomatih | NKBM

Obveščamo vas, da so bili v preteklih dneh zaznani novi poskusi zlorab kartic in »skimminga« na nekaterih bankomatih.

Obvestilo o poskusih goljufij na bankomatih

22 junij 2016
OBVESTILA
Obveščamo vas, da so bili v preteklih dneh zaznani novi poskusi zlorab kartic in »skimminga« na nekaterih bankomatih.
 
Poskuse zlorab smo zaznali na naslednjih bankomatih:
  • bankomat Nove KBM, Koroška 116, Market Koroška vrata, Maribor
  • bankomat Nove KBM, Trg revolucije 9, Soča Medico, Maribor
  • bankomat SKB, Ljubljanska 9b, enota banke, Maribor
  • bankomat Nove KBM, Radvanjska 84, Market Lovec, Maribor
  • bankomat Nove KBM, Poslovalnica Ljubljanska, Ljubljanska 3a, Maribor
 
Vse imetnike kartic, ki ste uporabili plačilne kartice na teh bankomatih, obveščamo, da:  
  • že imate omejeno poslovanje s kartico,
  • kartico vam bomo v najkrajšem možnem času tudi zamenjali,
  • po pošti boste prejeli pisno obvestilo z novo kartico, 
  • ne boste finančno obremenjeni, če bi zaradi skimminga prišlo do morebitne zlorabe kartice.


Stranke, ki želite dodatne informacije o poslovanju s svojo kartico na bankomatih, se lahko obrnete neposredno na poslovalnici, v kateri imate odprt račun. 
 
 
Kako v Novi KBM skrbimo za varnost bankomatov in plačilnih kartic?
 
V Novi KBM je varovanje bankomatov del celotnega koncepta varnostne politike banke. Vsi bankomati Nove KBM so varovani v skladu z veljavnimi predpisi in standardi varovanja, med drugim izpolnjujejo tudi priporočila SEPA. 
 
Na področju plačilnih kartic upoštevamo najvišje standarde zagotavljanja varnosti in imetnike kartic redno obveščamo o novostih in morebitnih nevarnostih glede njihove uporabe. Svojim komitentom že kar precej časa nudimo plačilne kartice zgolj z varnostnim čipom. Postopoma smo takšne kartice začeli izdajati že leta 2005, ko smo vse kartice nadomestili s karticami s čipom. Tako že precej let ponujamo kartice, opremljene s čipi in z upoštevanjem tehnologije EMV, ki zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti. 
 
Kako lahko stranke same poskrbijo za večjo varnost? 
 
Komitentom za dodatno varnost priporočamo uporabo storitve varnostnih SMS-sporočil za vse plačilne kartice. Na tak način si stranke zagotovijo višjo raven poslovanja s plačilno kartico, prek SMS-sporočil pa so obveščene o transakcij, opravljeni na bankomatu, pri POS-terminalu, na spletu ali prek telefona v Sloveniji in v tujini. Tako so sproti obveščeni, kaj se dogaja z njihovo kartico, in lahko takoj ukrepajo v primeru njene nepooblaščene uporabe. V prejetem SMS-sporočilu je tudi telefonska številka servisnega centra, ki je dosegljiv 24 ur na dan. 
 
Za še večjo varnost pa lastnikom kartic priporočamo, da z njimi odgovorno ravnajo in da imajo nad karticami in njihovo uporabo stalen pregled.