Nova KBM
 

Debetne kartice | NKBM

Debetne kartice

 

DEBETNE KARTICE IN LIMITI

 

Stranke nekdanje Abanke in njihovi pooblaščeni ste prejeli nove VISA debete in predplačniške kartice Nove KBM.

  • Če vas nismo obvestili drugače, vaša koda PIN za novo kartico ostaja ista kot za obstoječo kartico (podrobnosti glede PIN številke so navedene na dopisu, ki ste ga prejeli skupaj s kartico).
  • Če kartice niste prejeli, se čim prej oglasite v matični poslovalnici.
  • Svetujemo vam, da o novi številki transakcijskega računa čim prej obvestite svojega delodajalca in ostale plačnike (številka novega računa je navedena na dopisu, ki ste ga prejeli skupaj s kartico ali v ločenem dopisu, v kolikor kartice ne prejmete).
  • Banka je o novi številki računa pri Novi KBM obvestila Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje (ZPIZ) in Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve. Prejemnikom teh prejemkov o spremembi številke računa zato ni treba obveščati.
  • V kolikor niste bili obveščeni drugače, vaš PIN na novi kartici ostaja isti kot je bil na vaši predhodni kartici (podrobnosti o PIN kodi si lahko preberete v pismu, ki ste ga prejeli z novo kartico).
 

Stranke nekdanje Abanke, ki so med julijem in 31. decembrom 2020 zamenjale Abančno debetno Maestro in/ali Visa kartico, ker je bodisi:

  • veljavnost stare kartice potekla,
  • ali so kartico izgubile,
  • jim je bila ukradena
  • ali pa so stranke same spremenile PIN za kartico,
obveščamo, da smo ohranili PIN številko, ki je za kartico veljala pred julijem 2020 (torej na predhodni kartici).
 


Če se stranka ne spomni PIN-a, svetujemo, da pokliče v kontaktni center na telefonsko številko 080 17 70 ali obišče katero koli poslovalnico. Brezplačno bomo naročili PIN, ki ga bo stranka prejela v najkrajšem možnem času. Dvig gotovine je mogoč v vseh poslovalnicah in tudi na poštah po Sloveniji.

Na novi debetni ali predplačniški kartici so limiti poslovanja ostali isti kot doslej, prav tako je aktivno SMS-obveščanje o transakcijah, če ste imeli to aktivirano na Abančni kartici.

Stranke nekdanje Abanke so pred migracijo uporabljale drugačne debetne kartice, kot jih stranke Nove KBM, zaradi česar smo strankam nekdanje Abanke tudi izdali nove. Limiti kartic Maestro so bili preneseni v Visa debetne kartice Nove KBM, limiti Vise Electron pa na Visa predplačniško kartico. Nekatere stranke nekdanje Abanke pa so uporabljale dve kartici, ki smo ju sedaj z enakimi funkcionalnostmi združili v eno, kar je tudi bolj priročno. Te stranke prosimo, da si v spletni banki same nastavijo limit, ki jim ustreza.

Zaradi preprečevanja morebitnih zlorab je z vsemi debetnimi karticami Visa omejeno dvigovanje gotovine na bankomatih, ki niso skladni s standardi EMV. Če želite svojo novo debetno kartico Visa uporabljati na tovrstnih bankomatih, vas prosimo, da si uredite aktivacijo v eni od poslovalnic banke oz. prek kontaktnega centra. Z SMS-sporočilom boste z novo kartico Visa obveščeni o vsaki transakciji, ne glede na znesek transakcije.

Uporabniki Abasms še naprej prejemate SMS-sporočila za opravljene transakcije s plačilnimi karticami. Za sporočila ne plačujete skupnega nadomestila. Več informacij o nadomestilih za posamezno vrsto obveščanja najdete v novem Ceniku nadomestil za posle s potrošniki.

Z vašo novo kartico Visa lahko izkoristite številne ugodnosti, ki so na voljo le komitentom Nove KBM. Za več informacij obiščite spletno povezavo
 

Tako vi kot vaše pooblaščene osebe še naprej uporabljate obstoječe plačilne kartice Visa in MasterCard (z odloženim plačilom in obročne kartice).

 
Tukaj najdete najpogostejša vprašanja in odgovore.