Nova KBM
 

Nova KBM odprla deseto specializirano bančno okence, tokrat na pošti v Velenju | NKBM

Nova KBM odprla deseto specializirano bančno okence, tokrat na pošti v Velenju

Nova KBM odprla deseto specializirano bančno okence, tokrat na pošti v Velenju

20 november 2018
OBVESTILA
Nova KBM in Pošta Slovenije sta odprli specializirano bančno okence tudi na pošti 3320 Velenje, Kidričeva cesta 2 A.
 

Pri specializiranih okencih, ki so opremljena v skladu s celostno grafično podobo Nove KBM, lahko stranke opravljajo vse brezgotovinske storitve banke, kot so najem kreditov, odprtje računov, odobritev limitov, vezava depozitov, sklepanje varčevanj, dobijo pa lahko tudi informacije o ostalih storitvah banke in oddajo potrebno dokumentacijo zanje.

Nova KBM s tem povečuje število specializiranih bančnih okenc na izbranih poštah, kjer lahko stranke z bančnim strokovnjakom in na enem mestu opravijo bančne storitve. Pri tem sta jim na voljo tudi večja mera zasebnosti in celovita obravnava.

Delovni čas specializiranih bančnih okenc je od ponedeljka do petka od 8.30 do 12. ure in od 13. do 17. ure. Za več informacij lahko stranke pišejo tudi na e-naslov sbovelenje@nkbm.si

Nova KBM in Pošta Slovenije bosta specializirana bančna okenca odpirali tudi v prihodnje na drugih poštah v Sloveniji glede na povpraševanje strank. Nova KBM je tudi sodelovanjem s Pošto Slovenije najbolj dostopna banka v Sloveniji. Svojim komitentom omogoča dostop do bančnih storitev na več kot 800 lokacijah v Sloveniji.

 

John Denhof, predsednik uprave Nove KBM: »Vesel sem, da s Pošto Slovenije, ki je za banko strateško pomemben poslovni partner, nadaljujemo s konstruktivnim sodelovanjem in se skupaj približujemo potrebam strank, da te lahko na enem mestu opravijo bančne in poštne storitve. Uvedba specializiranih bančnih okenc je nadgradnja sodelovanja na področju poslovanja s fizičnimi osebami in izkoriščanja enakomerno razvejane mreže poštnih enot za prodajo bančnih storitev komitentom in nekomitentom banke v lokalnih okoljih. Sodelovanje Nove KBM in Pošte Slovenije je pri strankah dobro sprejeto zato bomo s tem tudi nadaljevali.«

 

Mag. Boris Novak, generalni direktor Pošte Slovenije: »V Pošti Slovenije z novimi sodobnimi storitvami in novimi kanali, kot so paketomati, samopostrežne pošte, samopostrežne enote in podobno, prihajamo do strank. Z Novo KBM nadaljujemo sodelovanje v konstruktivnem duhu in ga nenehno nadgrajujemo. Verjamem, da bodo stranke s specializiranimi bančnimi okenci zadovoljne in da bo Nova KBM nabor specializiranih bančnih okenc v prihodnje po državi še razširila. Seveda pa bomo tudi v prihodnje stremeli k iskanju sinergij na vseh področjih poslovanja.«