Nova KBM
 

Najboljša spletna banka 2021 je Bank@Net | NKBM

Najboljša spletna banka 2021 je Bank@Net

Najboljša spletna banka 2021 je Bank@Net

20 september 2021
OBVESTILA
 

V neodvisni raziskavi spletnega bančništva v Sloveniji, ki jo vsako leto opravi podjetje E-laborat, je Bank@Net Nove KBM v skupni razvrstitvi dobila največ točk in s tem ponovno, že drugo leto zapored postala najboljša spletna banka v Sloveniji. V raziskavo so bile zajete spletne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, že tretje leto pa je vključena tudi spletna banka fintech ponudnika. Bank@Net v primerjavi z ostalimi spletnimi bankami najbolje zadovolji potrebe uporabnikov, sledi trendom poslovanja ter zagotavlja enostavne, hitre in pregledne postopke. V primerjavi z ostalimi spletnimi bankami na slovenskem trgu ponuja tudi več vsebin in funkcionalnosti od povprečja.

 

Najboljše digitalne rešitve prepoznali tudi na tekmovanju WEBSI, spletni prvaki

 

Naše digitalne rešitve so navdušile tudi na tekmovanju WEBSI, spletni prvaki, kjer je ocenjevalna komisija nagradila kar pet naših digitalnih projektov. Za mDenarnic@, ki je bila razglašena za najboljši digitalni projekt v kategoriji Finančni sektor, so ocenjevalci zapisali, da »je moderna rešitev, ki jo potrebuje vsaka moderna spletna banka s poudarkom na dobri uporabniški izkušnji«. V mobilni aplikaciji mDenarnic@, ki si jo stranke naložite na svoj pametni telefon in vanjo prenesete svoje plačilne kartice Visa Nove KBM, lahko opravljate potrditev spletnih nakupov, ki jih opravite s plačilnimi karticami, uporabniki informacijskega sistema Android pa lahko tudi brezstično plačujete na prodajnih mestih doma in v tujini ter dvigujete gotovino na bankomatih, ki omogočajo brezstično poslovanje. Na tak način mDenarnic@ popolnoma nadomesti klasično denarnico.

 

1. mesto smo zasedli tudi v kategoriji Mobilni projekt, z našo mobilno banko mBank@Net , pri čemer je bila izpostavljena možnost enostavne in hitre aktivacije mobilne banke kar na daljavo. Nagrade za tretje mesto pa smo prejeli za digitalne rešitve Kredit Naprej, pri čemer je bila opažena enostavna in hitra možnost sklepanja potrošniškega kredita prek spletne banke, Odpri račun digitalno kar s pametnim telefonom, za katerega je ocenjevalna komisija zapisala, da »gre za rešitev, s katero Nova KBM tudi naš trg spodbuja k sodobnemu in inovativnemu bančništvu«, ter Prikaz številke PIN, številke kartice in številke CVV v spletni banki, za katerega so ocenjevalci zapisali, da je »pregledna in uporabniku prijazna rešitev, ki spodbuja brezpapirnato urejanje storitev«.

 

Razvoj in implementacija vseh nagrajenih digitalnih rešitev sta plod uspešnega timskega dela ekip produktnega upravljanja, digitalnega bančništva, marketinga in informacijske tehnologije, prejete nagrade pa potrjujejo, da smo skupaj zares najmočnejši in uspešno uresničujemo našo vizijo biti najboljša banka.

 
 
Fotogalerija