Nova KBM
 

Lažna elektronska sporočila v imenu banke | NKBM

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

21 julij 2021
OBVESTILA
 

V Novi KBM smo zaznali, da so nekatere naše stranke prejele sumljivo elektronsko pošto, ki je na prvi pogled videti kot sporočilo banke, vendar so jo poslali spletni goljufi, kar je razvidno iz naslova pošiljatelja, ki se glasi rayhan.kabir@finance.uniongroup.com. Namen takih sporočil je prepričati prejemnika, da priponko odpre in s tem okuži svojo delovno postajo.

 

Primer sporočila

Nova KBM

 

Stranke obveščamo, da gre v tem primeru za lažna elektronska sporočila v imenu banke in da sporočila ni poslala Nova KBM. Ob prejemu takšnega ali podobnega sporočila strankam svetujemo, da:

  • ne klikajo na povezave ali priponke, kadar je pošiljatelj neznan, sumljiv oz. mu ne zaupajo.
  • na tovrstno pošto ne odgovarjajo.
  • če poznajo pošiljatelja, vendar je vsebina sporočila sumljiva ali nepričakovana, pred odpiranjem priponk oz. klikom na povezave preverijo pristnost pri pošiljatelju preko drugega kanala (npr. po telefonu).

 

Kako prepoznamo sumljivo elektronsko pošto?

  • Sumljiv je pošiljatelj in/ali vsebina sporočila.
  • Vsebina sporočila je zavajajoča in želi prejemnika prepričati, da bi kliknil na povezavo.
  • V sporočilu je mogoče najti slovnične napake.