Naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure.
Za uporabo avtomatskih storitev potrebujete le:
ali
spletno banko Bank@Net in 6-mestno geslo, ki ga uporabljate za prijavo v spletno banko Bank@Net.
Postopek avtentikacije je enostaven, skozenj vas vodi odzivnik. Po uspešni avtentikaciji se bo želena informacija avtomatsko predvajala. Geslo, ki si ga lahko ustvarite sami, si shranite in ga uporabljajte za vse naše storitve kontaktnega centra.
Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona.
Enostavno, varno in hitro – pravi trenutek za vse informacije brez obiska poslovalnice.
DELOVNI ČAS
vsak delovni dan med 8. in 19. uro
na številki 080 17 70
PREPOZNANA STRANKA, UPORABNIK BN | NEPREPOZNANA STRANKA, UPORABNIK BN | PREPOZNANA STRANKA, KI NI UPORABNIK BN | DODATNA POTRDITEV AVTENTIKACIJE |
Za uporabo avtomatskih storitev (stanje in zadnjih 5 transakcij na osebnem računu, stanje kredita) potrebujete mobilni telefon in geslo.
Vašo mobilno telefonsko številko ste morali predhodno sporočiti banki (v poslovalnici ob odprtju računa ali kadarkoli kasneje).
Uporabite lahko geslo, ki ga uporabljate za uporabo spletne banke Bank@Net ali pa si ustvarite novo geslo za telefonske storitve.
Za novo geslo potrebujete le vašo Visa debetno kartico.
Da, vaše geslo za telefonske storitve je trajno in ga lahko uporabite večkrat.
S pomočjo odzivnika si lahko ustvarite novo geslo, potrebujete le mobilni telefon in vašo Visa debetno kartico.
V tem primeru vam bo pri izvedbi storitev v delovnem času Kontaktnega centra pomagal naš svetovalec.
Lahko. Preklic kartice je na voljo tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra, 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za klice iz tujine pokličete na tel. št. +386 2 229 2760.
Naši svetovalci vam lahko pomagajo tudi pri prijavi in uporabi spletne banke Bank@Net.
V Kontaktnem centru za vas med delovnim časom opravljamo tudi naslednje storitve: