Nova KBM
 

Kartice z odloženim plačilom | NKBM

Kartica Visa z odloženim plačilom vam omogoča, da se vam cel mesec nakupov in plačil širom sveta na računu pozna le enkrat na mesec.

KARTICA Z ODLOŽENIM PLAČILOM

Kartica Visa z odloženim plačilom vam omogoča, da se vam cel mesec nakupov in plačil širom sveta na računu pozna le enkrat na mesec.

Poleg priročnosti vam plačevanje s kartico Visa Nove KBM prinaša tudi številne ugodnosti. 

ZANIMA ME     VISA UGODNOSTI

Nova KBM


Enostavno plačevanje doma, v tujini in na spletu.

Obveznosti poravnate 1x mesečno (8., 18. ali 28. v mesecu).

Preverite ostale ugodnosti plačilnih kartic.






 
 

Nova KBM


  Ista kartica vam omogoča tudi nakup na obroke.
 
 Plačilo lahko razdelite na 2 do 12 obrokov.
 
Potrebujete le kartico in storitev Varnostni SMS.

Mesečni limit porabe prilagodimo vašim zmožnostim in potrebam.




 
 

Nova KBM


Nakup* na obroke opravite tako enostavno:

Po opravljenem nakupu prejmete varnostno SMS sporočilo.
Na sporočilo odgovorite v roku 1 ure. V sporočilo zapišete želeno število obrokov.


Nakup lahko na obroke razdelite tudi pozneje v Bank@Netu ali mBank@Netu – in to vse do konca obračunskega obdobja za kartico.

 
 

* Nakup je definiran kot nakup blaga in/ali storitev. Sem ne sodijo gotovinske in navidezno gotovinske transakcije t.i. »quasi cash« transakcije (uporaba kartice za nakup potovalnih čekov, kriptovalut, tuje gotovine, loterijskih listkov, srečk, igralnih žetonov, dobroimetja, vavčerjev, ki so zamenljivi za gotovino, plačilo različnih stav, prenos sredstev ipd.).

 

KUPITE TAKOJ, PLAČAJTE PA PO OBROKIH

 

Se vam je že zgodilo, da ste želeli plačati večji nakup in ste iskali možnost, da ga ne bi bilo treba v celoti plačati takoj in bi znesek rajši razdelili na nekaj obrokov? Nova KBM vam ponuja kartico, ki poleg nakupa z odloženim plačilom omogoča tudi nakup na obroke. V trgovinah, na spletu in v tujini.

VEČ O OBROČNIH PLAČILIH
 
plačilna kartica z odloženim plačilom nove kbm nakupi na obroke
Nova KBM

BREZPLAČNO SPREMENITE PIN


Na vseh bankomatih naše banke lahko brezplačno spremenite osebno številko kartice (PIN), da si jo boste še lažje zapolnili.
 
 
Nova KBM

BREZSTIČNO PLAČEVANJE

  
Hitro, varno in enostavno plačevanje nakupov, pri katerem svojo plačilno kartico samo približate POS terminalu, ne da bi jo vstavili v režo in vnesli osebno številko kartice ( PIN ).

Za nakupe v Sloveniji v zneskih, višjih od 50 EUR, je obvezen vnos PIN -a.

Prodajna mesta, kjer je mogoče plačevati brezstično, prepoznate po znaku za brezstičnost.

 
 

POENOSTAVLJEN PREJEM PIN ŠTEVILKE

 

Novo PIN številko za svojo obstoječo ali novo naročeno plačilno kartico lahko prevzamete preko SMS-sporočila.

Naslednji dan po naročilu na številko +386 30 400 405 enostavno pošljete SMS-sporočilo z naslednjim besedilom:

NKBMPIN davčna številka stranke zadnje 4 številke kartice (npr. NKBMPIN 12345678 1234).

Na svoj telefon boste takoj prejeli svojo novo PIN številko.

Če ste za obstoječo kartico naročili nov PIN, ga morate pred prvo uporabo obvezno aktivirati tako, da na najbližjem bankomatu Nove KBM izberete možnost »Upravljanje z osebno številko/PIN«, nato pa »Zamenjava osebne številke/PIN«.

V postopku menjave najprej uporabite novo PIN številko, ki jo nato lahko spremenite po svoji izbiri ali ohranite tisto, ki ste jo prejeli. S tem je nova PIN številka aktivirana in jo lahko takoj začnete uporabljati, stara pa ne deluje več.

Če ste uporabnik spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net, lahko podatke o kartici, vključno s PIN številko, kadarkoli pridobite preko teh aplikacij.

 
Kako do plačilne kartice z odloženim plačilom Visa? Sklenitev je enostavna.

 

Kliknite na ZANIMA ME, oddajte svoje podatke in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

ZANIMA ME


Naši komitenti lahko kartico z odloženim plačilom Visa naročite tudi v vseh naših poslovalnicah, rednih poštah in specializiranih bančnih okencih v Sloveniji, preko spletne banke Bank@Net, mobilne banke mBank@Net ali na 080 17 70.

  
 
plačilne kartice oddaja reklamacije preko spleta

PLAČILNE KARTICE - ODDAJA REKLAMACIJE


Ste zaznali neodobrene transakcije s plačilno kartico ali druge nepravilnosti, povezane s poslovanjem s kartico? Če so sporne transakcije že vključene v vaš izpisek, lahko reklamacijo oddate na naši spletni strani.

VEČ O TEM
 

VARNO POSLOVANJE S PLAČILNIMI KARTICAMI



Preverite naše nasvete za varno uporabo plačilnih kartic in se seznanite z najpogostejšimi kartičnimi prevarami.


VEČ O TEM
 
Nova KBM
Nova KBM
KONTAKTNI CENTER

Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona. Enostavno, varno in hitro – vse informacije brez obiska poslovalnice.

 
Nova KBM

BREZPLAČNA ŠTEVILKA

080 17 70