Nova KBM
 

Futurist Nove KBM najbolj inovativna akcija zunanjega oglaševanja | NKBM

Europlakat, organizator tekmovanja Outstanding, je sinoči v ljubljanski operi že peto leto zapored podelil nagrade najboljšim delom v zunanjem oglaševanju. V kategoriji innovate je slavila akcija Futurist Nove KBM.

Futurist Nove KBM najbolj inovativna akcija zunanjega oglaševanja

5 februar 2016
OBVESTILA
Europlakat, organizator tekmovanja Outstanding, je sinoči v ljubljanski operi že peto leto zapored podelil nagrade najboljšim delom v zunanjem oglaševanju. V kategoriji innovate je slavila akcija Futurist Nove KBM.
 

Futurist je sodobni paket, ki omogoča spletno opravljanje vseh bančnih storitev. Oglaševalska akcija, ki sta jo zasnovala Publicis Slovenija in Nova KBM, temelji na zgodbi, ki običajno življenje spreminja v sodobno, digitalizirano obliko. Akcija vključuje sodelovanje z rokerji Mi2.  Njihovi glavni hiti, ki govorijo o običajnih življenjskih situacijah, so v okviru kampanje dobili sodobno tekstovno preobleko ter postali radijski in spletni video oglasi, prvič v Sloveniji pa je bil izpeljan tudi koncert v živo preko svetlobnih vitrin, citylightov. Ljudje so v koncertu lahko uživali še preko mobilnih naprav, sočasno pa je kampanja vključevala še aktivacijo s pomočjo nagradnih iger.

Za nagrado se je potegovalo 595 del v petih kategorijah, in sicer billboard, citylight, metrolight, obveščanje in ozaveščanje ter innovate, kjer je slavila prav Nova KBM z akcijo Futurist. Futurist se je prav tako potegoval za nagrado v kategoriji citylight, v kategoriji billboard pa se je za nagrado potegoval plakat Nove KBM z akcijo novih plačilnih kartic.  

O nagradah je presojala strokovna žirija pod vodstvom Mitje Tuškeja, Formitas, in še šestih članov, in sicer David Kušanić, Renault Nissan Slovenija, Tamara Glavina Knafelc, Adriatic Slovenica, Zoran Bedrač, Lidl Slovenija, Gregor Žakelj, VBG, Petja Montanez, Publicis, in Robert Križmančič, Futura DDB.
 

 


Več o paketu Futurist si lahko ogledate TUKAJ.