Uporabniki Abaneta in aplikacije Abamobi, tukaj so zbrani odgovori na vaša najpogostejša vprašanja, saj si želimo, da bi bil vaš prehod na Bank@Net in mBank@Net – najboljšo spletno in mobilno banko v Sloveniji – čim lažji!
ABADENARNICA E-OBVESTILA POSLOVNI BANK@NET ABANET IN ABAMOBI COM RAČUNI, KREDITI, KARTICE IN OSTALO
Nič hudega. Preprosto sledite prikazanim korakom:
Ne pozabite: isto geslo lahko uporabljate za vstop v obe banki!
Pozabil sem 6-številčno geslo, ki ga potrebujem za prvo prijavo v Bank@Net. Kaj naredim? | Kako se po novem prijavim v spletno? | Kako se po novem prijavim v mobilno banko? | Pozabil-a sem geslo, kaj sedaj? Si lahko ponastavim pozabljeno geslo ali nastavim novo geslo? | Ali bom lahko še naprej posloval s poslovnim računom za svojo dejavnost preko digitalnih rešitev za fizične osebe (Abanet in ali Abamobi) in obenem preko rešitev za pravne osebe (Abacom, Abanet com in Abamobi com)? | Nisem bil uporabnik Abaneta ali Abamobi. Kako si aktiviram spletno banko Bank@Net ali mobilno banko mBank@Net? |
Privzeta dnevna omejitev poslovanja je nastavljena na vrednost 15.000 EUR.
Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni. Če želite, da plačila čakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da se plačilni nalog na želeni datum plačila, če ne bo zadostnega kritja, ne bo avtomatično zavrnil in bo čakal na zavihku V obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvedeno takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo imela zahteva status napaka – ni zadostnega stanja na računu.
Nastavite si dnevno omejitev poslovanja tako, da izberete prikazan račun in kliknete na ikono Podrobnosti računa, kot je prikazano:
Ko vnesemo želene spremembe, jih z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju zavihek V čakanju.
Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.