Nova KBM
 

Digital prebivalstvo | NKBM

Digital prebivalstvo

POMOČ - ABANET IN ABAMOBI


Uporabniki Abaneta in aplikacije Abamobi, tukaj so zbrani odgovori na vaša najpogostejša vprašanja, saj si želimo, da bi bil vaš prehod na Bank@Net in mBank@Net – najboljšo spletno in mobilno banko v Sloveniji – čim lažji!


ABADENARNICA   E-OBVESTILA  POSLOVNI BANK@NET  ABANET IN ABAMOBI COM  RAČUNI, KREDITI, KARTICE IN OSTALO

 

Uporabljam Abanet ali Abamobi. Ali se zame kaj spremeni?

Kako se po novem prijavim v spletno banko?
Brez skrbi! Za uporabnike spletne banke Abanet se prijava ne spremeni. Še naprej lahko vstopate z obstoječim uporabniškim imenom (e-naslov) in geslom.
 
  1. Vpišite nkbm.si in izberite gumb Osebni Bank@Net. Če izberete abanka.si sledite navodilom in avtomatično boste preusmerjeni.
  2. Ob vstopu v Bank@Net vpišite, kot do sedaj: 
  • svoj e-naslov (kot uporabniško ime) in geslo (PIN) ter
  • geslo, ki ga boste prejeli v SMS-žetonu.
Oglejte si primerjavo prijave v spodnjem videu: 
 


 
 
Kako se po novem prijavim v mobilno banko?
Nova KBM
Preprosto! Ponovna registracija ali aktivacija ne bo potrebna!

Odprite aplikacijo Abamobi in sledite navodilom, kot je opisano v nadaljevanju;

 
  1. Izberite Nadaljuj  in avtomatično boste preusmerjeni na trgovine GooglePlay ali AppStore ali AppGallery (za Huawei) na aplikacijo mBank@Net. 
  2. Izberite "Namesti" aplikacijo mBank@Net na telefon. 
  3. Ko je namestitev končana, odprite aplikacijo.
  4. Vpišite se z istim uporabniškim imenom (e-pošta) in 6 mestnim geslom, ki ga že uporabljate. Če ste svoje geslo ali uporaniško ime pozabili, kliknite na Pozabljeno uporabniško ime in geslo  in si ga ponastavite.
  5. Po prvem vpisu si lahko nastavite tudi mGeslo za hitrejši dostop. mGeslo boste potrebovali tudi za nastavitev biometričnega načina (prstni odtis "TouchID" in prepoznava obraza "Face recognition").
  6. Brez skrbi, mGeslo si lahko nastavite tudi kasneje.
 
Pozabil-a sem geslo, kaj sedaj? Si lahko ponastavim pozabljeno geslo ali nastavim novo geslo?
Seveda, ponastavitev pozabljenega gesla je preprosta. Na vstopni strani spletne banke Bank@Net le kliknite na povezavo Pozabljeno uporabniško ime ali geslo. Potrebujete le davčno številko, mobilno telefonsko število ter katerokoli plačilno kartico in PIN.

POZABLJENO GESLO


Kako preprosta je ponastavitev gesla in priklic uporabniškega imena si oglejte tukaj: 
 
Nisem bil uporabnik Abaneta oz. aplikacije Abamobi. Kako si aktiviram spletno banko Bank@Net ali mobilno banko mBank@Net?
Registracija je preprosta in končana v le eni minuti. Potrebujete le:
  • davčno številko
  • mobilno številko
  • plačilno kartico in njen PIN
POSTANITE UPORABNIK


Po registraciji lahko začnete uporabljati obe banki – spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@net. V videu si oglejte kako preprosto je: 
 
Kako uporabljati mBank@Net?

Samostojni podjetniki

Kje bom od sedaj lahko posloval s poslovnim računom, če sem uporabljal tudi Abanet ali Abamobi?
Za vas se nič ne spremeni. Še naprej boste lahko s poslovnim računom poslovali v spletni banki Bank@Net (trenutno Abanet) in/ali mobilni banki mBank@Net (trenutno Abamobi).

Če ste do zdaj poleg spletne banke Abanet in/ali mobilne banke Abamobi uporabljali tudi spletno in/ali mobilno banko za pravne osebe Abanet com/Abamobi com, boste od januarja dalje s poslovnim računom za svojo dejavnost lahko poslovali tudi v digitalnih rešitvah za pravne osebe Bank@Net com in mBank@Net com. Več informacij o Abanet com in Abamobi com najdete tukaj.

Računi

Kako bom videl svoje Abanka račune in zgodovino prometa po računu?
Vaš osebni račun ter promet po debetni kartici, ki ga imate pri Abanki bo avtomatično prenesen in viden v vaši novi spletni banki Bank@Net in aplikaciji mBank@Net od januarja 2021. Dodeljena mu bo nova številka računa!

Samodejno bodo preneseni in vidni v spletni ali mobilni banki, tudi vsi vaši pooblaščeni računi, varčevanja, krediti in drugo. 

 
Prikaz računov in pooblaščenih računov si boste lahko sami urejali znotraj Bank@Neta s pomočjo nastavitev.
V videu si oglejte, kako preprosto je. 



 
 

Vsi posli se v spletni ali mobilni banki Bank@Net samodejno prikažejo/aktivirajo ob sklenitvi. 

Nova KBM
Kje bom videl vse podrobnosti o računu, kontaktne podatke ipd.?
Podatki bodo vidni z izbiro gumba Podrobnosti pri vsakem računu.

Druge osebne podatke pa boste videli in upravljali s funkcijo Nastavitve v desnem zgornjem kotu v spletni banki ali pa v meniju Več naše mobilne banke (spodaj desno).

Prikaz vrstnega reda računov: 
Kako se bo obračunalo nadomestilo za uporabo Bank@Neta ali mBank@Neta?
Mesečna nadomestila za uporabo digitalnih kanalov ostanejo enaka. Če ste že uporabniki Paketa Komplet ali Premium, mesečnega nadomestila ali nadomestila za plačila UPN ne plačate.

Nadomestila za domača plačila (UPN), plačila v tujino, prenose in druge postavke iz Cenika potrošnikov lahko najdete tukaj.
Imam poslovni račun. Kako se mi bo kot SP-uporabniku obračunalo nadomestilo za Bank@Nnet in mBank@Net?
Bremenitev za uporabo spletne in mobilne banke se obračunava glede na število osebnih in poslovnih računov. To velja tudi za fiduciarne račune.
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja z Bank@Net-om?

Privzeta dnevna omejitev poslovanja je nastavljena na vrednost 15.000 EUR.

Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni. Če želite, da plačila čakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da se plačilni nalog na želeni datum plačila, če ne bo zadostnega kritja, ne bo avtomatično zavrnil in bo čakal na zavihku V obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvedeno takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo imela zahteva status napaka – ni zadostnega stanja na računu.

Nastavite si dnevno omejitev  poslovanja tako, da izberete prikazan račun in kliknete na ikono Podrobnosti računa, kot je prikazano:

Nova KBM

Za spremembo opisa računa, zamik plačil ter dnevno omejitev (limit) poslovanja z Bank@Netom, kliknite na ikono svinčnika.



Vnesite spremembe in kliknite SHRANI.

Ko vnesemo želene spremembe, jih z SMS žetonom potrdimo. Zahteva je sedaj na čakanju   zavihek V čakanju.

Sprememba dnevne omejitve je opravljena, ko je zahteva vidna v zavihku Opravljene zahteve.

Plačila

Kje najdem obrazec UPN oz. kako opravim plačila?
Vsa domača plačila in plačila v tujino boste lahko izvajali prek ustreznih obrazcev. V meniju izberite gumb Plačila in izberite ustrezno vrsto plačila. 

Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
  • Domače plačilo (UPN): Za plačilo položnic ali nakazilo med računi. Prednastavljen sklic je SI12.
  • Enostavna plačila: Prenos ali nakazila drugim fizičnim osebam (prijateljem, znancem). Nakazilo smo vam olajšali, saj ni potreben vnos vseh podatkov in tudi sklic je v ozadju privzeto nastavljen na SI99 ter ga ni treba poznati ali vpisati.
  • Prenosi med računi: Za opravljanje prenosov med vašimi pooblaščenimi računi.
  • Plačilo v tujino: Plačajte takoj in preprosto brez vnosa sklica. Vse reference ali komentarje vpišete kar v polje Namen plačila. Na dnu obrazca se tudi izpolnijo podatki o banki prejemnici.
 

NOVO: Plačila v tujino bo možno izvesti neposredno iz spletne ali mobilne banke! Zdaj ste oddali naročilo za plačilo v tujino. Oglejte si kako preprosto je plačilo v tujino tudi preko mBank@Neta: 
 
Podatki o trajnih nalogih in sepa DB so dostopni in vidni pri posameznem računu.
Kdaj se bo plačilo izvedlo?
Plačila se izvajajo v skladu z urnikom plačilnega prometa.
  • Vsa interna nakazila oz. nakazila ali plačila na račune pri Novi KBM so izvedena takoj.
  • Druga plačila se bodo izvedla po urniku in se takrat tudi prikazala med izvedenimi.
Dobra novica! V spletni ali mobilni banki si lahko nastavite tudi dneve zamika plačila. To pomeni, da v primeru nezadostnega stanja na računu na dan predvidenega plačila, le-to čaka še nastavljeno število dni, ko sistem preverja stanje na računu in izvede plačilo.
Kako si nastavim privzeti račun za plačila?
Nastavite si tudi privzeti račun za opravljanje plačil: 
Kje najdem vsa pripravljena še neizvedena plačila in že opravljena plačila?
Vsa vaša plačila se bodo prenesla v novo spletno ali mobilno banko. Prav tako se bodo prenesle tudi vse predloge razen internih prenosov.

POMEMBNO: Vsa neizvedena plačila z datumom v prihodnosti se bodo prenesla med zahteve v obdelavi (na čakalni seznam) v vaš Bank@Net ali mBank@Net.

Opravljena plačila (zgodovina plačil) se bodo prenesla med izvedene zahteve za zadnji 2 leti. 
Kako si sam nastavim omejitve poslovanja s spletno banko?
Privzeta dnevna omejitev poslovanja je nastavljena na vrednost 15.000 EUR.

Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni. Če želite, da plačila čakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da se plačilni nalog na želeni datum plačila, če ne bo zadostnega kritja, ne bo avtomatično zavrnil in bo čakal na zavihku V obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvedeno takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo imela zahteva status napaka – ni zadostnega stanja na računu.

 
NOVO - Pogosto opravljam enaka plačila. Jih moram vsakič znova vnašati?
Ne. Po vnosu katerega koli plačilnega naloga imate možnost plačilo dodati v sklop periodično plačilo, kjer vnesete tudi podatke o pogostosti izvedbe ustvarjenega plačila. Te lahko shranite tudi kot predlogo.

Periodiko plačil za isti znesek (ponavljajoče plačilo) si pri vsakem plačilu lahko namreč nastavite kot opisano:

- pogostost (mesečno, trimesečno...) plačil,
- dan v mesecu,
- znesek in
- število izvedb določenega plačila. 

 
NOVO - Lahko pošljem prijatelju zahtevek za plačilo, da mi vrne denar?
Da. Uporabite možnost Nakaži mi, kjer s pomočjo QR-kode ali povezave s podatki za nakazilo prijateljem olajšate nakazilo. Tako prijatelju ni treba vpisovati številke vašega računa. Povezavo lahko pošljete po SMS-sporočilu, Vibru, e-pošti, Messengerju ali drugih kanalih.
 
Kje in kako lahko dobim potrdilo o plačilnem nalogu?
Če imate aktivirano obveščanje, vam bodo na vpisan in potrjen e-naslov poslana vsa potrdila o plačilih.

Do potrdil pa lahko dostopate tudi v pregledu podrobnosti opravljenega plačila. Lahko jih tudi shranite ali natisnete.


 
Kam se bodo prenesle že ustvarjene predloge? Kako si lahko ustvarim novo predlogo?
Vsi vaši že pripravljeni vzorci plačil za naloge UPN (predloge) bodo v celoti preneseni in vidni med vzorci plačil, ki jih najdete v razdelku Plačila. 

Preneseni pa ne bodo vzorci v dobro poravnalnega računa banke (izredno poplačilo kredita ali plačilne kartice) in vzorci za plačilo v tujino.

Za interne naloge in nakazila med lastnimi računi za katere se predloge ne bodo prenesle, jih je zelo preprosto izvesti:


- z izbiro Enostavna nakazila (potrebna sta le izbira računa s spustnega seznama in vnos zneska) ali 
- z možnostjo podvojiti plačilo iz že izvedenih nalogov oz. zahtev.

NOVO - Preprosto lahko v novi spletni ali mobilni banki pred potrditvijo plačila to shranite kot vzorec. Plačilo se vam bo samodejno shranilo med vzorce plačil, to ste prej poznali pod imenom predloge.

V spletni banki vzorec najdete med Plačila - Vzorci plačil, gumb: Ustvari, v mobilni banki pa med Plačila - Shranjeni vzorci / Nov vzorec.

 
Bom lahko zaupanja vrednim uporabnikom še naprej plačeval brez dodatnega potrjevanja plačila?
Da, saj se bo seznam zaupanja vrednih prejemnikov, ki ste jih potrdili v Abanetu ali Abamobiju, prenesel. Seznam zaupanja vrednih prejemnikov boste našli v zavihku Plačila.
 
Kje in kako lahko zamenjam EUR v drugo valuto in obratno?
Menjalnica valut je na voljo v spletni in mobilni banki. Najdete jo v meniju med plačili.

Menjavo je možno opraviti od ponedeljka do petka med 7.30 in 16.00. Vse vnesene zahteve za menjalnico, podane v petek po 16. uri, bodo izvedene v ponedeljek po 7.30.

Dnevni limit nakupa ali prodaje tujih valut je omejen na 10.000 EUR. Vsota vseh menjalnih transakcij ne sme preseči dnevnega limita.

 

Kartice

Bom lahko v mobilni in spletni banki videl promet in stanje na svoji plačilni kartici?
Vaše obstoječe plačilne kartice Abanke bodo postopoma samodejno zamenjane s plačilni karticami Nove KBM.

Decembra boste prejeli novo debetno kartico, ki bo veljala od 1. 1. 2021 naprej, kasneje pa bo sledila menjava kartic z odloženim plačilom in obročnih kartic (MasterCard in Visa)

V spletni in mobilni banki boste lahko upravljali promet in stanje vseh kartic po zgoraj omenjeni časovnici, tako za obstoječe kartice Abanke kot tudi za nove kartice Nove KBM.
Kako si aktiviram Varnostni SMS ter Varno spletno nakupovanje (3D)?
Pri karticah lahko za debetno kartico aktivirate varnostni SMS ali varno spletno nakupovanje. V razdelku Kartice izberite gumb Varnostne storitve. Vaše naročilo bo obdelano v poslovalnici.

Pri karticah z odloženim plačilom do zamenjave z kartico Nove KBM spremembe ne bodo mogoče, ampak boste v tem primeru morali menjati kartico.

Nova KBM

Nova KBM



 
Kje najdem izpiske za kartice?
Obstoječe in nove izpiske za kartice lahko najdete pod rubriko Kartice, kjer izberete gumb Izpiski kartice. Najdete jih tudi v Nabiralniku.

Nova KBM
Si lahko spreminjam limit na kartici?
Da. Sami si lahko v razdelku Kartice spremenite dnevni limita uporabe kartice. Lahko oddate tudi zahtevo po spremembi mesečnega limita uporabe kartice. Po zamenjavi kartice, lahko oddate tudi zahtevo po spremembi mesečnega limita uporabe kartice.

Nova KBM
Ali je možno naročiti plačilno kartico?
Da. V zavihku Kartice ali Skleni lahko naročite kartico. Storitev Oblikuj si svojo kartico (torej z lastnim motivom) pa bo ukinjena.

 

Nove fukcionalnosti - za vas!




Nova KBM
 
 
 
 
 
Kako uporabljati mBank@Net?
NOVO - Nakaži mi!
Uporabite možnost Nakaži mi, kjer s pomočjo QR-kode ali povezave s podatki za nakazilo prijateljem olajšate nakazilo. Tako prijatelju ni treba vpisovati številke vašega računa. Povezavo lahko pošljete po SMS-sporočilu, Vibru, e-pošti, Messengerju ali drugih kanalih.

Nova KBM


Preprosto! Po vnosu zneska izberite eno od prikazanih možnosti:

DELI POVEZAVO: Plačnik bo s klikom na prejeto povezavo ustvaril plačilo v svojem mBank@Netu.

DELI QR KODO: Plačnik bo s skeniranjem QR kode ustvaril plačilo v svoji/katerikoli mobilni banki.

Prejemnik povezave bo lahko brez dodatnega vnosa podatkov izvedel plačilo. Katerakoli mobilna banka bo lahko prepoznala poslano QR kodo, naš uporabnik mBank@Neta pa tudi plačilno povezavo.

Oglejte si tudi video: 

 
NOVO - Nastavite periodična plačila, če pogosto opravljate enaka plačila.
Dobra novica! Po vnosu katerega koli plačilnega naloga imate možnost plačilo dodati v sklop periodično plačilo.  Shranite si ga lahko tudi kot vzorec plačila.

Periodiko plačil za isti znesek (ponavljajoče se plačilo) si pri lahko namreč vsakem plačilu nastavite kot opisano:

- pogostost (mesečno, trimesečno...) plačil,
- dan v mesecu,
- znesek in
- število izvedb določenega plačila. 


 
NOVO - Ustvari vzorec plačila takoj ob plačilu
V novi spletni ali mobilni banki lahko preprosto pred potrditvijo plačila to shranite kot vzorec. Plačilo se vam bo samodejno shranilo med vzorce plačil, to ste prej poznali pod imenom predloge.

 
NOVO - Zamik plačila
Dobra novica! 

Če želite, da plačila čakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da bo imelo plačilo staus v obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvedeno takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo imela zahteva status napaka – ni zadostnega stanja na računu.

Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni.

 
NOVO - Naročilo na e-račun
Osebni uporabniki se lahko v spletni banki sami prijavite na prejemanje e-računov. V razdelku e-Dokumenti imate na izbiro ponudnike e-računov, kjer lahko za vsakega izbranega izdajatelja izpolnite potreben ustrezen podatek ter oddate naročilo. 

O prejetem novem e-računu boste obveščeni v spletni in mobilni banki. Lahko ga poravnate tako v spletni kot tudi v mobilni banki.

Nova KBM

Več o e-računih si preberite tukaj.
NOVO - Plačila v tujino
NOVO: Plačila v tujino bo možno izvesti neposredno iz spletne ali mobilne banke! Od zdaj naprej ni več treba oddati naročila za plačilo v tujino. Oglejte si kako preprosto je plačilo v tujino tudi preko mBank@Neta: 
 
NOVO - Sklenite kredit, limit, kartico, depozit...
Od sedaj lahko tudi brez obiska poslovalnice sklenete nov kredit, depozit, limit (dovoljeno prekoračitev na računu), plačilno kartico...kar prek spletne ali mobilne banke Bank@Net! 

Izberite svoj produkt, ki ga lahko aktivirate kar iz udobja svojega doma!

 

E-računi

Kje bom našel svoje e-Račune?
Vaši obstoječi e-računi bodo preneseni samodejno. 

V spletni banki bodo vidni v sklopu e-Dokumenti. V Bank@Netu si boste lahko sami uredili oziroma naročili aktivacijo novega e-računa.

V mobilni banki, lahko do e-dokumentov dostopite preko bljižnice "+", kjer izberete Plačila in nato možnost e-dokumenti. 
Ali lahko uporabljam, se naročam in plačujem položnice preko e-Računov?
Da, položnice lahko plačujete prek e-računov, ki jih najdete na vstopni strani Bank@Neta in mBank@Neta.

NOVO - Osebni uporabniki: V spletni banki se lahko sami prijavite na prejemanje na e-računov. O prejetem novem e-računu ste obveščeni v spletni in mobilni banki. Tako lahko e-račun poravnate v spletni in mobilni banki.

Poslovni uporabniki imate na voljo tudi možnost izdaje in pošiljanja e-računov.

Nova KBM
Kako vem ali je bil e-Račun plačan?
Uporabniki boste še naprej lahko videli statuse svojih e-računov (prejet, plačan…).
Po kliku na prejet e-račun se pripravi popolnoma predizpolnjen plačilni nalog, ki ga lahko še urejate in po želji potrdite takoj ali pozneje.

Takoj ko začnete upravljati e-račun, se mu bo status na prikazu e-računov spremenil v plačan. Vendar bodite pozorni na to, ali ste ga med zahtevami resnično že potrdili in je v zavihku V obdelavi ali že čaka na potrditev na zavihku Za potrditev.

V spletni banki Bank@Net lahko pričakujete drugačen prikaz/obdelavo statusov e-računov:
  • takoj ko uporabnik izbere akcijo Pripravi nalog, se status e-računa spremeni v plačano;
  • če je e-račun zavrnjen, se status ne spremeni – uporabnik ne dobi obvestila.

Vzajemni skladi

Katere sklade lahko spremljam v spletni in mobilni banki?
V Bank@Net bo privzeto omogočen prikaz vseh Triglav skladov – ne samo tistih, ki so bili prijavljeni za pregled v spletni banki Abanet ali mobilni banki Abamobi.

Prav tako lahko vidite Infond sklade ter Raiffeisen Capital sklade. Spremljate lahko spremljate naložbe v Sava pokojninsko družbo ali vrednostne papirje,če imate pri nas odprt tudi trgovalni račun. 
Kje vidim stanje naložb in kako opravim dodatna vplačila v svoje vzajemne sklade?
V spletni in mobilni banki lahko vidite vse svoje aktivne vzajemne sklade in opravite dodatna plačila. S funkcijo Prikaži/Skrij si lahko ta stanja ustrezno zakrijete ali prikažete.
Nova KBM

VAS ZANIMAJO SPREMEMBE PRI DRUGIH PRODUKTIH?

Kliknite na želen produkt za več informacij: