Nova KBM
 

Poslovni Bank@Net pomoč | NKBM

Poslovni Bank@Net pomoč

POMOČ PRI UPORABI POSLOVNEGA BANK@NET-A


Seznanite se z novostmi ter preverite, kako preprosta je uporaba poslovne spletne banke Poslovni Bank@Net s pomočjo najpogostejših vprašanj in odgovorov. 


ABADENARNICA   E-OBVESTILA  ABANET IN ABAMOBI  ABANET IN ABAMOBI COM  RAČUNI, KREDITI, KARTICE IN OSTALO

 

 

Uporabniki, ki imajo odprt poslovni račun pri Novi KBM in pri Abanki

Ali bomo tudi v bodoče uporabljali vse digitalne rešitve, Poslovni Bank@Net in obenem Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com?
V bodoče ne boste mogli imeti prijavljene spletne banke Poslovni Bank@Net ob sočasno prijavljenih rešitvah Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com (tudi na različnih računih ne!).

Morali se boste odločiti, kateri digitalni kanal boste v bodoče uporabljali za poslovne račune na Novi KBM: Poslovni Bank@Net ali rešitve, ki jih danes poznate pod imeni Abacom, Abanet com in Abamobi com (v Novi KBM se bodo ti imenovali eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com).
V bodoče želimo nadaljevati z uporabo Poslovnega Bank@Neta.
  • Kako v Poslovni Bank@Net dodamo poslovni račun, ki ga danes uporabljamo v nekdanji Abanki?
Poslovni račun nekdanje Abanke bo nadomestil nov račun Nove KBM, ki se ne združuje niti ne nadomešča obstoječega poslovnega računa, ki ga imate že danes odprtega na Novi KBM. Ta novi račun ne bo avtomatsko prenesen v spletno banko Poslovni Bank@Net. Pri bančnemu skrbniku boste morali izpolniti obrazec za prijavo pooblaščenca(-ev) v Poslovni Bank@Net. Na ta način boste definirali pravice in pooblastila za delo na tem računu v Poslovnem Bank@Netu.
  • Kaj se bo zgodilo z zgodovino transakcij iz plačilnega prometa in ostalimi podatki v Abacom, Abanet com in Abamobi com?
Vsi podatki na poslovnih računih in plačilnih karticah vam bodo ostali na voljo za pregledovanje v Abacom, Abanet com in Abamobi com, ne bodo pa preneseni v Poslovni Bank@Net. Do Abacom, Abanet com in Abamobi com boste še naprej dostopali na enak način, kot dostopate danes.
V bodoče želimo nadaljevati z uporabo rešitev Abacom, Abanet com in Abamobi com.
  • Kako v Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com dodamo račun Nove KBM, ki ga imamo sedaj prijavljenega v Poslovnem Bank@Netu?
Abacom, Abanet com in Abamobi com se bodo preimenovali v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Račun, ki ga danes uporabljate v Poslovnem Bank@Netu, ne bo avtomatsko prenesen v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Pri bančnemu skrbniku boste morali izpolniti obrazec za prijavo pooblaščenca(-ev) v eBank@Net com, Bank@Net com in/ali mBank@Net com. Na ta način boste definirali pravice in pooblastila za delo na tem računu v eBank@Net com, Bank@Net com in/ali mBank@Net com.
  • Kaj se bo zgodilo z zgodovino transakcij iz plačilnega prometa in ostalimi podatki v Poslovnem Bank@Netu?
Vsi podatki vam bodo ostali na voljo za pregledovanje v Poslovnem Bank@Netu, ne bodo pa preneseni v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Do Poslovnega Bank@Neta boste še naprej dostopali na enak način, kot dostopate danes.

Prijava

Kako se prijaviti z aplikaciijo HID Approve?
Za prijavo v Poslovni Bank@Net potrebujete uporabniško ime, 6-številčno geslo, in pravilno nameščeno aplikacijo HID Approve na vašem mobilnem telefonu. Za uspešno prijavo sledite vsem korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.

Kako se prijaviti z generatorjem gesel Token One?
Za prijavo v Poslovni Bank@Net potrebujete uporabniško ime in pravilen vnos 4- številčne PIN kode na vašem fizičnem generatorju Token One. Za uspešno prijavo sledite vsem korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.

Osnovne funkcionalnosti

Kje vidim račune, razpoložljiva stanja in tuje valute?
V kolikor želite izbrati drug račun, preveriti knjižno ali razpoložljivo stanje ali pregled vseh vaših tujih valut, sledite korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.
 
Kje vidim transakcije na računu?
Za iskanje transakcij na vašem računu sledite korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.

Kje so izpiski in kako jih naložim na svoj računalnik?
Za pregled in izvoz izpiskov sledite korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.

Kako uporabim časovni filter?
Za hitrejšo uporabniško izkušnjo in dobro evidenco, Poslovni Bank@Net ponuja ažuren in hiter časovni filter, s katerim lahko iščete vse vaše zahteve, plačila, vnose nalogov, pakete in ostale bančne storitve, ki jih opravljate digitalno.

Dropdown meni 'Išči po datumu' bo vaše iskanje izvršil po sledečih kriterijih:
  • Datum vnosa zahteve,
  • Datum spremembe,
  • Datum zapadlosti,
  • Datum potrditve,
  • Datum izvršitve
Obdobje, ki ga izberete v naslednjem dropdown meniju prilagodi koledar točno po vaših preferencah in željah.
  • Obdobje od/do vam dovoli, da sami izberete datume iskanja,
  • Danes bo avtomatsko nastavilo vse filtre na današnji dan,
  • Zadnji mesec bo avtomatsko izbral današnji dan, in isti dan v prejšnjem mescu.
Nova KBM

 

Plačila

Kako pripravim plačilni nalog?
Za pravilen vnos Univerzalnega plačilnega naloga (UPN plačila) sledite korakom, ki so prikazani na spodnjem video posnetku.

Kako podvojim plačilo?

Za hitrejšo uporabniško izkušnjo Poslovni Bank@Net omogoča Podvojevanje zahtev, ki ste jih že pripravili v preteklosti. 

  1. Na zavihku 'Plačila' v levem orodnem meniju izberite opcijo 'Obdelani nalogi'.
  2. S klikom na prazen kvadrat označite nalog, ki ga želite podvojiti.
  3. Kliknite na tretjo ikonico (List papirja z zelenim plus znakom) v orodni vrstici, ki se prikaže ob kliku na želen nalog.
Po vseh treh korakih se vam bo odprl že vnaprej izpolnjen nalog z identičnimi podatki, z izjemo datuma valute, ki si ga nastavite sami.  
 

Nova KBM

 

Kje najdem partnerje?
Za hitrejšo in prijaznejšo uporabniško izkušnjo Poslovni Bank@Net ponuja funkcionalnost 'Partnerji'. Partnerji omogočajo, da ob kreiranju novega UPN plačila ne potrebujete vedno znova in znova vpisovati vseh podatkov prejemnika (Naziv, naslov, račun...)
 
Partnerje najdete v zavihku 'Plačila', v levem orodnem meniju pa izberete 'Priprava naloga'. Funkcionalnost 'Partnerji' je dostopna s klikom na tretjo ikono v orodni vrstici, ki je prikazana pod vsemi nalogi v pripravi.


Nova KBM
 

Ob kliku na ikono, ki je prikazana na zgornji sliki, se vam odpre okno za partnerje, s tem pa tudi sledeče funkcionalnost partnerjev:
 
  • Dodajanje partnerjev (Ikona v orodni vrstici pod obstoječimi partnerji)
  • Uvoz partnerjev (V primeru menjave banke le uvozite datoteko)
  • Iskanje partnerjev (Po vseh kriterijih - Naziv, naslov, račun, davčna številka)
  • Register TRR (Baza pravnih oseb, ki lahko postane vaš 'Partner' z enim klikom)

Nova KBM
Kje najdem vzorce?
Vzorci vam v Poslovnem Bank@Net-u, zraven podvojevanja nalogov, omogočajo najhitrejše plačevanje nalogov. Vzorci ponujajo vnaprej izpolnjen UPN (Podatki prejemnika - Naslov, naziv, IBAN in Podatki o Plačilu - Znesek, referenca).

Vzorci so dostopni v zavihku 'Plačila' kjer v levem orodnem meniju izberete 'Pripravo nalogov'. V spodnji orodni vrstici, ki se nahaja pod vsemi pripravljenimi nalogi, izberete prvo ikonico za 'Vnos novega UPN plačila'. Ko se vam odpre obrazec za vbis UPN naloga kliknite ikono, ki je prikazana na drugi sliki.


Nova KBMNova KBM 


Ob kliku na ikono, ki je prikazana na zgornji sliki, se vam odprejo vzorci in pa vse funkcionalnost vzorcev:
 
  • Dodajanje vzorcev (Ikona v orodni vrstici pod obstoječimi vzorci)
  • Pregled vzorca
  • Brisanje vzorcev
  • Uvoz vzorcev (V primeru menjave banke)
  • Iskanje vzorcev

Nova KBM

 
Kako potrdim plačila in zahteve?
Na video posnetku so prikazani koraki kako potrditi plačila, pakete ali zahteve v Poslovnem Bank@Net-u.

Kako pripravim plačilo v tujino?
Plačila v tujino najdete v zavihku 'Plačila', tako, da v levem orodnem meniju prestavite 'Piko' iz Domačega poslovanja v Poslovanje s tujino. Plačila v tujino potekajo po identičnem principu kot domača plačila, z izjemo, da za nalog v tujino potrebujete več podatkov:
  • Naziv banke prejemnika
  • Naslov banke prejemnika
  • Kraj banke prejemnika
  • Država banke prejemnika
  • SWIFT banke prejemnika
V kolikor se vam ob vpisanem IBAN-u / številki računa vsa ta polja ne izpolnijo samodejno, so vsi ti podatki dostopni na spletnih straneh bank na katere izvršujete plačilo.

POMEMBNO:
  • Reference pri plačilih v tujino NI, razen pri par izjemah.
  • Pri plačilih v ZDA potrebujete ABA routing številko.
  • Pri plačilih v Kitajsko potrebujete C-NAPS številko.
Nova KBM
 
Ker plačevanje v tujino poteka v vseh možnih valutah, Poslovni Bank@Net ponuja opcijo kritja, ki se zgodi v zalednem sistemu banke, vam pa ni potrebna ročna konverzija, kar drastično zmanjša čas za plačevanje v tuji valuti.

Kritje plačila nastavite s sledečimi koraki:
 
  1. V zgornji orodni vrstici izberete opcijo 'Kritje'.
  2. Označite kvadratek z modro kljukico pred valuto.
  3. Kliknete na ikonico zeleni plus v spodnji orodni vrstici
  4. Odpre se vam okno v katerem izberete kritje v valuti, ki jo boste izbrali.

Nova KBM
Kje najdem in kako uporabim menjalnico?
V kolikor želite poslovati v tujih valutah to lahko storite brez obiska poslovalnice. Poslovni Bank@Net vam omogoča digitalno menjavo valut v par korakih. V zavihku 'Plačila' v levem orodnem meniju izberete opcijo 'Priprava naročil'. Na dnu strani kliknete ikono zeleni plus, in odprlo se vam bo okno za nakup ali prodajo valute.


Nova KBM
 
 
  1. V vrsti zahtevka izberite NAKUP ali PRODAJO valute.
  2. V polje znesek napišite znesek, ki ga želite kupiti ali prodati.
  3. Izberite valuto, ki jo želite kupiti ali prodati.
  4. Izberite datum zapadlosti.
  5. Kliknite ikonico za zeleni plus
  6. Izberite kritje za menjavo.
  7. Stisnite na mali kalkulator, kjer se vam bo transakcija izračunala.
  8. Potrdite kritje in potrdite konverzijo.

Nova KBM
 

Uvoz paketov

Kako uvozim paket?
Za podjetnike, ki na mesec izvršijo večje število UPN plačil, Poslovni Bank@Net ponuja opcijo uvažanja plačil.
 
  1. Uvoz datotek najdete na zavihku 'Plačila', kjer v levem orodnem meniju izberete opcijo 'Priprava nalogov'. V spodnji orodni vrstici, ki se nahaja pod pripravljenimi nalogi, izberete drugo ikono (datoteka), kot je razvidno na sliki.
  2. Ko uvozite datoteko, naloge avtomatsko validira in jih umesti v zavihek 'Nalogi za plačilo'.
  3. Naloge potrdite in jih s tem pošljete v obdelavo.
V levem orodnem meniju v 'Poslanih paketih' in 'Uvoženih datotekah' lahko vidite vse datoteke in pakete, ki ste jih uvozili.

POMEMBNO: S tem načinom lahko uvažate izključno datoteke standarda single SEPA. Program datoteko sprejme izključno kadar je kreirana pravilno in je v formatu xml.

Nova KBM

 
Kako uvozim posamična SEPA plačila?
Pakete single SEPA lahko uvozite tudi v nabiralniku. V dropdown meniju izberte opcijo 'Posamična SEPA plačila'.
 
  1. Za uvoz datoteke SSEPA kliknete na zeleni plus na dnu strani, in odprlo se vam bo okno za uvoz datoteke.
POMEMBNO: S tem načinom lahko uvažate izključno datoteke standarda single SEPA. Program datoteko sprejme izključno kadar je kreirana pravilno in je v formatu xml.

V zavihku Posamična SEPA plačila vidite tudi vse zahteve, ki ste jih poslali, in njihove statuse.


Nova KBM
Kako uvozim množična SEPA plačila?
Za uvoz paketov, ki so standarda Multi SEPA, kliknite na zavihek 'Nabiralnik', kjer v dropdown meniju izberete opcijo 'Množična SEPA plačila'.
 
  1. Za uvoz datoteke Multi SEPA kliknete na zeleni plus na dnu strani, in odprlo se vam bo okno za uvoz datoteke.
POMEMBNO: S tem načinom lahko uvažate izključno datoteke standarda multi SEPA. Program datoteko sprejme izključno kadar je kreirana pravilno in je v formatu xml.

V zavihku Množična SEPA plačila vidite tudi vse zahteve, ki ste jih poslali in njihove statuse.


Nova KBM

Sporočilni sistem

Kako in zakaj pošljem sporočilo?
Sporočilni sistem v Poslovnem Bank@Net-u uporabite v kolikor:
  • Želite preklicati plačilo ali potrebujete pomoč pri plačilu,
  • Želite naročiti storitve na vaši kartici (vklop varnostnih SMS..),
  • Imate vprašanje pri depozitih,
  • Želite informacije / pomoč pri kreditih,
  • Želite oddati povpraševanje ali predlog za izboljšavo
Sporočilo pripravite v zavihku 'Sporočila', v levem orodnem meniju pa izberete opcijo 'Priprava sporočil'. Ob pripravi sporočila vnesete sledeče informacije:
 
  1. Tip sporočila - Izberite tip sporočila glede na vašo zahtevo.
  2. Zadeva - Vpišite zadevo, na katero se vaša zahteva navezuje.
  3. Vsebina sporočila - V polje čimbolj podrobno napišite podrobnosti vaše zahteve. 
  4. Izberite datoteko - V kolikor želite pripeti datoteko storite to s klikom na 'Izberite datoteko'.
Izpolnjen obrazec za Pripravo sporočila potrdite na isti način kot potrdite UPN ali druge zahteve. Navodila za potrjevanje plačil in zahtev najdete tukaj.


Nova KBM
Kako pripravim dvig gotovine?
Dvig gotovine pripravite v zavihku 'Sporočila', v levem orodnem meniju pa izberete opcijo 'Priprava dviga gotovine'

Ob pripravi dviga gotovine je potrebno izpolniti sledeča polja:

 
  1. Poslovalnica - Izberite poslovalnico v kateri boste dvignili gotovino.
  2. Datum - Izberite kdaj želite dvigniti gotovino. 
  3. Znesek in valuta - Vpišite vsoto, ki jo želite dvigniti in izberite valuto. Izbirate lahko med valutami, ki so prikazane na sliki.
Izpolnjen obrazec za Pripravo dviga gotovine potrdite na isti način kot potrdite UPN ali druge zahteve. Navodila za potrjevanje plačil in zahtev najdete tukaj.


Nova KBM

Funkcionalnosti nabiralnika

Kje najdem E-račune in E-dokumente?
E-Račune najdete v zavihku 'Nabiralnik', v dropdown Meniju pa izberete opcijo 'E-Računi'

V orodni vrstici tako najdete:
  • Pripravo e-Računov,
  • Poslane zahteve,
  • Prejete e-Račune,
  • Poslane e-Račune,
  • Pripravo e-Dokumentov,
  • Poslane e-Dokumente,
  • Prejete e-Dokumente
Nova KBM

 
Kje najdem E-Prijave in E-Odjave?
Prijavite ali odjavite se na E-račune / E-dokumente v zavihku 'Nabiralnik', kjer v dropdown Meniju izberete opcijo 'E-Prijave / E-Odjave'

Funkcionalnost E-Prijave in E-odjave vam ponuja sledeče opcije:
  • Nova prijava,
  • Nova odjava,
  • Prejete zahteve in arhiv prejetih zahtev,
  • Poslane zahteve in arhiv poslanih zahtev

V polju 'Nova prijava' se vam odpre register TRR-jev na katere se lahko prijavite in s tem začnete prejemati E-dokumente. Pri iskanju vam pomaga naš filter, kamor lahko vnesete želeno podjetje od katerega želite prejemati E-Dokumente.

Nova KBM

Ko najdete podjetje od katerega želite prejemati E-dokumente, 2x z miškinikm levim gumbom kliknite nanj. Odprlo se vam bo okno za prijavo.

Nova KBM
Kje najdem E-Povratnice?
E-Povratnice ali odgovore na vaše E-račune in E-dokumente najdete v zavihku 'Nabiralnik', v dropdown Meniju pa izberete opcijo 'E-Povratnice'

Nova KBM

Če želite videti odgovor za E-dokument po vaši izbiri z levim gumbom na miški 2x kliknite nanj. Odprlo se vam bo polje kjer se natančno vidijo čisto vse informacije in odgovor na vaš E-dokument.

Nova KBM
Kje najdem Sepa DB (Direktne Bremenitve)?
Pripravo in evidenco prejetih in poslanih SEPA Direktnih Bremenitev najdete v zavihku 'Nabiralnik', v dropdown Meniju pa izberete opcijo 'SEBA DB'

Za pripravo SEPA Direktnih bremenitev sledite sledečim korakom:

 
  1. Kliknite na ikono v spodnjem levem kotu (Zeleni plus).
  2. Kliknite na 'Izberite datoteko'.
  3. Uvozite XML datoteko, ki je kreirana po standardu za SEPA DB.


Nova KBM

Če v levem orodnem meniju izberete 'Prejete SEPADB' ali 'Poslane SEPADB' dobite evidenco vseh SEPADB, ki so povezane z vašim računom. Pri prejetih SEPADB imate na voljo tudi 'Ugovor na SEPADB'.
Kje najdem kartice?
Vse kartice (debetne in kreditne), njihova stanja, dnevne limite, mesečne limite in vse informacije povezane s karticami, najdete v zavihku 'Nabiralnik', kjer v dropdown meniju na levi strani označite 'Kartice'.

Na nadzorni plošči za kartice tako lahko vidite:

 
  1. Vrsto kartice
  2. Oznako kartice
  3. Imetnika kartice
  4. Račun na katerega je kartica vezana
  5. Mesečni limit (v primeru kreditnih kartic).


Nova KBM
 

V kolikor vas zanimajo informacije za specifično kartico, označite kvadratek pred želeno kartico z enkratnim levim klikom. Ob enkratnem kliku se vam prikaže dodatna orodna vrstica, ki vam ponudi sledeče funkcionalnosti:
 
  1. Promet 
  2. Podrobnosti
  3. Izpisek v PDF
  4. Promet v Excel

Nova KBM
 
Kje najdem depozite?
V kolikor imate depozite, njihove statuse, stanja in vse pomembne informacije najdete v zavihku 'Nabiralnik', v drop-down Meniju na levi strani pa izberete opcijo 'Depoziti'.

Če še depozita nimate, in bi ga želeli skleniti, so vam na voljo naši skrbniki poslovnih računov.


Nova KBM
Kje najdem kredite?
V kolikor imate kredit, statuse, stanja, plačila in vse pomembne informacije najdete v zavihku 'Nabiralnik', v drop-down Meniju na levi strani pa izberete opcijo 'Krediti'.

Če želite skleniti kredit, so vam na voljo naši skrbniki poslovnih računov.


Nova KBM
Kje najdem vrednostne papirje?
V kolikor imate vrednostne papirje, vse pomembne informacije najdete v zavihku 'Nabiralnik', v drop-down Meniju na levi strani pa izberete opcijo 'Vrednostni papirji'.

Nova KBM
Kaj najdem pod računi?
V kolikor v zavihku 'Nabiralnik', v dropdown meniju izberte opcijo 'Računi', dobite prikazana specifična obvestila, ki so povezana z:
 
  1. Nadomestili
  2. Obrestmi
  3. Opomini
  4. Obvestili trgovcu

Nova KBM
Kaj najdem v ostalih obvestilih?
V kolikor v zavihku 'Nabiralnik', v dropdown meniju izberte opcijo 'Ostala obvestila', dobite prikazana obvestila, ki se nanašajo na:
 
  1. Splošna obvestila
  2. Varnostna obvestila

Nova KBM