Nova KBM
 

Digital podjetja | NKBM

Digital podjetja

POMOČ - ABACOM, ABANET COM ABAMOBI COM


Uporabniki ABACOMA-a ,ABANET COM-a in ABAMOBI COM-a, tukaj so zbrani odgovori na vaša najpogostejša vprašanja, saj si želimo, da bo vaš prehod na eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com predvidoma v začetku 2021, čim lažji!

POSLOVNI BANK@NET   ABANET IN ABAMOBI  ABADENARNICA  E-OBVESTILA  RAČUNI, KREDITI, KARTICE IN OSTALO

 

 

 

Uporabniki, ki imajo odprt poslovni račun pri Novi KBM in pri Abanki

Ali bomo tudi v bodoče uporabljali vse digitalne rešitve, Poslovni Bank@Net in obenem Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com?
V bodoče ne boste mogli imeti prijavljene spletne banke Poslovni Bank@Net ob sočasno prijavljenih rešitvah Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com (tudi na različnih računih ne!). Morali se boste odločiti, kateri digitalni kanal boste v bodoče uporabljali za poslovne račune na Novi KBM: Poslovni Bank@Net ali rešitve, ki jih danes poznate pod imeni Abacom, Abanet com in Abamobi com (v Novi KBM se bodo ti imenovali eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com).
V bodoče želimo nadaljevati z uporabo rešitev Abacom, Abanet com in Abamobi com.
  • Kako v Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com dodamo račun Nove KBM, ki ga imamo sedaj prijavljenega v Poslovnem Bank@Netu?
Abacom, Abanet com in Abamobi com se bodo preimenovali v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Račun, ki ga danes uporabljate v Poslovnem Bank@Netu, ne bo avtomatsko prenesen v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Pri bančnemu skrbniku boste morali izpolniti obrazec za prijavo pooblaščenca(-ev) v eBank@Net com, Bank@Net com in/ali mBank@Net com. Na ta način boste definirali pravice in pooblastila za delo na tem računu v eBank@Net com, Bank@Net com in/ali mBank@Net com.
  • Kaj se bo zgodilo z zgodovino transakcij iz plačilnega prometa in ostalimi podatki v Poslovnem Bank@Netu?
Vsi podatki vam bodo ostali na voljo za pregledovanje v Poslovnem Bank@Netu, ne bodo pa preneseni v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com. Do Poslovnega Bank@Neta boste še naprej dostopali na enak način, kot dostopate danes.
V bodoče želimo nadaljevati z uporabo Poslovnega Bank@Neta.
  • Kako v Poslovni Bank@Net dodamo poslovni račun, ki ga danes uporabljamo v nekdanji Abanki?
Poslovni račun nekdanje Abanke bo nadomestil nov račun Nove KBM, ki se ne združuje niti ne nadomešča obstoječega poslovnega računa, ki ga imate že danes odprtega na Novi KBM. Ta novi račun ne bo avtomatsko prenesen v spletno banko Poslovni Bank@Net. Pri bančnemu skrbniku boste morali izpolniti obrazec za prijavo pooblaščenca(-ev) v Poslovni Bank@Net. Na ta način boste definirali pravice in pooblastila za delo na tem računu v Poslovnem Bank@Netu.
  • Kaj se bo zgodilo z zgodovino transakcij iz plačilnega prometa in ostalimi podatki v Abacom, Abanet com in Abamobi com?
Vsi podatki na poslovnih računih in plačilnih karticah vam bodo ostali na voljo za pregledovanje v Abacom, Abanet com in Abamobi com, ne bodo pa preneseni v Poslovni Bank@Net. Do Abacom, Abanet com in Abamobi com boste še naprej dostopali na enak način, kot dostopate danes.

Samostojni podjetniki

Ali bom lahko še naprej posloval s poslovnim računom za svojo dejavnost preko digitalnih rešitev za fizične osebe (Abanet in ali Abamobi) in obenem preko rešitev za pravne osebe (Abacom, Abanet com in Abamobi com)?
V bodoče boste lahko poslovni račun za svojo dejavnost pregledovali le v digitalnih rešitvah za pravne osebe (Abacom, Abanet com in/ali Abamobi com, ki se bodo preimenovali v eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com). V kolikor boste želeli v bodoče poslovni račun za svojo dejavnost pregledovati v digitalni rešitvi za fizične osebe (v Novi KBM bo to Bank@Net), se boste morali oglasiti pri svojemu osebnemu skrbniku, s katerim bosta uredila zaprtje digitalne rešitve za pravne osebe in uredila pregledovanje in poslovanje s poslovnim računom v Bank@Net.

Uporabniki Abacom

Kaj se bo zgodilo z elektronsko banko Abacom?
Za vas, ki uporabljate elektronsko banko Abacom se veliko ne bo spremenilo. Še naprej boste lahko uporabljali isto aplikacijo, ki jo imate trenutno nameščeno na računalniku. Aplikacija Abacom se bo le preimenovala v eBank@Net com, medtem ko uporabniška izkušnja in podoba aplikacije ostajata nespremenjeni. eBank@Net com bo še naprej omogočala vse funkcionalnosti, kot jih poznate v Abacom.
Kako bo potekal prehod na elektronsko banko eBank@Net com?
Tudi v bodoče boste do elektronske banke eBank@Net com dostopali preko ikone, ki jo imate že danes nameščeno na namizju računalnika. V aplikacijo boste vstopali z obstoječim kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA in obstoječim PIN-om. Vse, kar boste morali storiti je, da boste na seznam transakcijskih računov dodali vaš nov račun Nove KBM, o katerem boste pravočasno obveščeni.
Kako v eBank@Net com dodam nov račun Nove KBM?
To lahko storite v aplikaciji eBank@Net com tako, da sledite naslednjim korakom:
 
  1. V orodni vrstici izberite Komunikacija
  2. Izberite Moja prva povezava na banko
  3. Kliknite Poveži se
  4. Izberete Nova KBM
  5. Potrdite izbiro z vnosom PIN številke vašega kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA.
Ali bo na voljo pregled preteklih transakcij na poslovnem računu nekdanje Abanke?
Da. Promet opravljenih transakcij na vašem poslovnem računu, odprtem v nekdanji Abanki, bo še vedno na voljo za pregled v aplikaciji eBank@Net com, in sicer pod računom Abanke. Abančni račun bo tako na voljo v eBank@Net com za pregled preteklih transakcij, ne bo pa s tega računa več možno izvajati novih plačilnih nalogov. Iz arhiva nalogov boste lahko izbrali izvedeno transakcijo in izbrali funkcijo »Podvoji nalog«, vendar boste morali za račun bremenitve izbrati nov račun Nove KBM.
Ali bom moral v eBank@Net com na novo shraniti seznam partnerjev, ki ga imam na voljo v Abacom?
Ne. Seznam partnerjev bo v eBank@Net com še naprej ostal na voljo v enakem obsegu kot v Abacom.
Ali se bo cena uporabe spletne in mobilne banke za naše podjetje spremenila?
V bodoče boste plačevali enotno ceno za uporabo elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in mobilne banke mBank@Net com ne glede na to, ali boste uporabljali samo eno od digitalnih rešitev ali vse hkrati. Mesečno nadomestilo bo znašalo 6 EUR.

Uporabniki Abanet com in Abamobi com

Kaj se bo zgodilo z Abanet com in Abamobi com?
Z januarjem bosta Abanet com in Abamobi com ostala na voljo le še za pregledovanje prometa preteklih transakcij, ki jih boste do takrat opravili na poslovnem računu, s plačilnimi karticami, kreditom ali depozitom nekdanje Abanke.

Za nadaljnje poslovanje boste z januarjem pričeli uporabljati spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com, ki bosta z vidika funkcionalnosti in uporabniške izkušnje zelo podobni spletni banki Abanet com in mobilni banki Abamobi com. Edina razlika bo ta, da v novi spletni banki Bank@Net com na začetku še ne bo na voljo možnosti naročanja dokumentarnih poslov in storitve varnostnega SMS obveščanja. Slednji funkcionalnosti bosta na voljo kasneje, o čemer vas bomo naknadno obvestili.
Kako bo potekal prehod na novo spletno banko Bank@Net com?
Od januarja naprej boste do Bank@Net com dostopali preko spletne strani Nove KBM.
 
  • Uporabniki kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA

V kolikor za vstopanje v spletno banko Abanet com uporabljate kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA, boste z istim digitalnim potrdilom in PIN-om vstopali tudi v Bank@Net com. Ob prvem vstopu v Bank@Net com si boste le nastavili novo geslo, ki ga boste nadalje ob vsakem vstopu v Bank@Net com uporabili poleg kvalificiranega digitalnega potrdila.
  • Uporabniki mobilnega žetona mŽeton

V kolikor v Abanet com vstopate z mobilnim žetonom mŽeton, si boste morali na mobilno napravo naložiti novo mobilno aplikacijo mBank@Net com, ki bo na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem boste aktivirali nov mobilni žeton, pri čemer boste uporabili aktivacijsko kodo, ki jo boste konec decembra prejeli v Abanet com (v Komunikacijski center), in registracijsko kodo, ki vam jo bomo poslali na vaš elektronski naslov.
Postopek prijave v spletno banko Bank@Net com ostaja popolnoma enak kot velja pri Abanet com. Ob prvem vstopu v Bank@Net com si boste le nastavili novo geslo, ki ga boste nadalje ob vsakem vstopu v Bank@Net com uporabili poleg enkratnega gesla, ustvarjenega z mobilnim žetonom mŽeton.
Kako bo potekal prehod na novo mobilno banko mBank@Net com?
Na mobilno napravo si boste morali naložiti novo mobilno aplikacijo mBank@Net com, ki bo na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem boste aktivirali nov mobilni žeton, pri čemer boste uporabili aktivacijsko kodo, ki jo boste konec decembra prejeli v Abanet com (v Komunikacijski center), in registracijsko kodo, ki vam jo bomo poslali na vaš elektronski naslov. V kolikor še ne uporabljate spletne banke Abanet com, vam svetujemo, da jo čim prej naročite, sicer se boste morali za naročilo novega mobilnega žetona kasneje osebno oglasiti pri svojem poslovnem skrbniku.
Kako v Bank@Net com dodam nov račun Nove KBM?
Nov račun Nove KBM bo v Bank@Net com in mBank@Net com avtomatsko na voljo za uporabo predvidoma v začetku leta 2021. Za to vam ne bo potrebno storiti ničesar.
Ali bo na voljo pregled preteklih transakcij na poslovnem računu nekdanje Abanke?
Da, ta pregled bo ostal na voljo v aplikaciji Abanet com in Abamobi com, kjer boste lahko pregledovali arhiv vseh podatkov o preteklih transakcijah na poslovnih računih nekdanje Abanke.

Od začetka leta 2021 naprej, v Abanet com in Abamobi com ne bo več mogoče izvajati novih aktivnosti.
Kaj se bo zgodilo s predlogami plačilnih nalogov in seznamom partnerjev, ki jih imam shranjene v Abanet com in Abamobi com?
Vse shranjene predloge plačilnih nalogov in seznam partnerjev bomo prenesli v vašo novo spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com, kjer jih boste lahko uporabljali na vašem novem poslovnem računu Nove KBM. Pri uporabi predlog boste morali le paziti, da pred pošiljanjem naloga v banko preverite račun prejemnika in v kolikor je ta račun nekdanje Abanke, ga boste morali spremeniti v račun Nove KBM.
Ali se bo cena uporabe spletne in mobilne banke za naše podjetje spremenila?
V bodoče boste plačevali enotno ceno za uporabo elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in mobilne banke mBank@Net com ne glede na to, ali boste uporabljali samo eno od digitalnih rešitev ali vse hkrati. Mesečno nadomestilo bo znašalo 6 EUR.