Nova KBM
 

Bank@Net com | NKBM

Bank@Net com

BANK@NET COM

Spletna banka za poslovne uporabnike.

Nova KBM


DOSTOPNOST

Poslovanje 24 ur na dan, vse dni v letu.


PRIJAVA
 

Nova KBM


CELOVITOST

Pregled nad poslovnimi financami v Novi KBM na enem mestu.

POSTANITE UPORABNIK
 

Nova KBM


VARNOST

Dostop z varnim sistemom mobilnega žetona mŽeton ali kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA.

 
 
Kaj omogoča spletna banka Bank@Net com?


Celovit pregled nad poslovnimi financami, saj so na enem mestu zbrane informacije o stanju, prilivih in odlivih na poslovnih računih, kreditnih karticah, limitu, kreditih in depozitih.


 
 

Dostopanje do spletne banke Bank@Net com

Nova KBM
Kvalifiricano digitalno potrdilo Halcom CA
 
  • Na pametni kartici ali USB ključu
  • Možnost naročila pri Novi KBM
  • Visoka stopnja varnosti
 
                       
 
Mobilni žeton mŽeton
 
  • Aktivacija preko mobilne aplikacije mBank@Net com
  • Omogoča kreiranje enkratnega gesla za dostopanje do spletne banke in potrjevanje transakcij
  • Visoka stopnja varnosti.
  • Brezplačna izdaja in zamenjava
 
                Nova KBM       Nova KBM
 

Lastnosti spletne banke Bank@Net com

 
Celovit pregled nad poslovnimi financami
  • Zanesljivo in pregledno opravljanje domačega, čezmejnega plačilnega prometa in plačilnega prometa s tretjimi državami.
  • Informacije o stanju in prometu na poslovnih računih v vseh valutah.
  • Poslovanje s svojimi računi in računi drugih podjetij, na katerih ste pooblaščeni.
  • Vnos kreditnih plačil v čakalno vrsto za plačila z valuto tudi do 360 dni vnaprej.
  • Pripravo različnih plačilnih nalogov (UPN, direktne obremenitve SEPA, množična plačila SEPA, kompenzacijski nalogi, plačila v tujino).
  • Pregled direktnih obremenitev SEPA, podajo preklica in ugovora ter zahteve za povračilo na računu plačnika.
  • Oddaljeno podpisovanje predhodno pripravljenih paketov v elektronski banki eBank@Net com in spletni banki Bank@Net com na spletu.
  • Naročilo zamenjave mŽetona.
  • Naročanje gotovine.
  • Možnost prijave/odjave prejema e-računov v spletno banko Bank@Net com pri izbranih izdajateljih e-računov.
  • Izdajanje in prejemanje e-računov.
  • Pregled prejetih e-računov.
  • Pregled stanja kreditov in depozitov uporabnika.
  • Izmenjava datotek.
  • Pregled podjetniške tečajne liste in tečajne liste ECB.
  • Možna razmejitev pravic priprave in pošiljanja nalogov od pravic podpisovanja.
  • Na voljo v slovenskem in angleškem jeziku.
Enostavna uporaba

Spletna banka je zelo enostavna za uporabo. Znotraj aplikacije je na voljo Pomoč s pojasnili za izvajanje posameznih vrst transakcij.

Večja mobilnost

V spletni banki lahko pregledate in podpišete naloge, ki jih je drugi pooblaščenec predhodno pripravil v spletni banki Bank@Net com in elektronski banki eBank@Net com.

Prihranek časa in denarja
Nadomestilo za obdelavo nalogov v poslovni spletni banki je zaradi popolne avtomatiziranosti nižja od nadomestila obdelave nalogov v banki.
Visoka stopnja varnosti
Visoko stopnjo varnosti zagotavlja uporaba naprednega kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA na pametni kartici ali USB ključu in preizkušen sistem varne identifikacije mŽeton.
Dostopnost
Vsak trenutek imate vpogled v različne podatke o poslovnem računu oziroma poslovnih računih podjetja. Prav tako imate možnost posredovanja plačilnih nalogov ne glede na delovni čas banke. Plačila pa se izvedejo v skladu s pravili delovanja plačilnega sistema v Sloveniji oziroma urnikom obdelav v banki za plačilne naloge s tujino.

Kako uporabljati spletno banko Bank@Net com

Vstop s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA
Kvalificirano digitalno potrdilo (na pametni kartici ali ključu) priklopite na računalnik. Ko ga računalnik prepozna, vnesite PIN digitalnega potrdila.


Nova KBM

Odpre se okno za vnos gesla. Ob prvem vstopu v Bank@Net com si morate nastaviti geslo, ki ga boste nadalje ob vsakem vstopu v Bank@Net com uporabili poleg kvalificiranega digitalnega potrdila.

Nova KBM
Vstop z mobilnim žetonom mŽeton
V kolikor boste v Bank@Net com vstopili z mobilnim žetonom mŽeton, morate:
 
  • Na mobilno napravo naložiti novo mobilno aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store:
                Nova KBM       Nova KBM
 
 
  • Aktivirati mobilni žeton, pri čemer uporabite aktivacijsko kodo, ki jo ste jo od banke prejeli na elektronski naslov, in registracijsko številko, ki ste jo prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona mŽeton:

Nova KBM

Nova KBM


 
  • Za vstop v Bank@Net com na prijavni strani vnesite uporabniško ime, ki ste ga prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona mŽeton:
 
Nova KBM
 
  • Vsakokrat ob vstopu v Bank@Net com na prijavni strani vnesete tudi enkratno geslo, ki ga ustvarite z mobilnim žetonom mŽeton:
Nova KBM
Način potrjevanja transakcije v spletni banki Bank@Net com s pomočjo mobilnega žetona mŽeton
  • Najprej v spletni banki Bank@Net com pripravite paket plačilnih nalogov za podpis. S klikom »podpiši« se odpre okno s KODO, ki jo potrebujete za podpis z mŽetonom.
  • Na mobilni napravi v mobilni aplikaciji mBank@Net com izberite opcijo »OTP za podpis«. Iz spletne banke Bank@Net com prepišite kodo iz zaslona v mobilno aplikacijo in vnesite osebno številko PIN, ki jo uporabljate za vstop v mobilno aplikacijo mBank@Net com. S klikom na »USTVARITE GESLO« se generira enkratno geslo (številka) za podpis paketa v spletni banki Bank@Net com.
  • Ustvarjeno geslo prepišite v Bank@Net com in s klikom »POTRDI« se v Bank@Net com izvede avtorizacija in pošlje paket v banko.

Nova KBM

Pogosta vprašanja in odgovori

Trenutno uporabljam spletno banko Poslovni Bank@Net com, rad pa bi pričel tudi z uporabo spletne banke Bank@Net com. Kaj moram storiti?
Sočasna uporaba spletne banke Poslovni Bank@Net in Halcom rešitve (elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in/ali mobilne banke mBank@Net com) ni mogoče. V kolikor želite pričeti uporabljati spletno banko Bank@Net com, se oglasite pri svojemu bančnemu skrbniku, pri katerem boste izpolnili prijavne obrazce. Od trenutka prijave spletne banke Bank@Net com, bo vaša spletna banka Poslovni Bank@Net na voljo le še za pregledovanje zgodovine transakcij.
Do spletne banke Bank@Net com dostopam s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA in geslom, vendar sem pozabil/zaklenil geslo. Kaj storiti?
Potrebna je ponovna nastavitev gesla, zato se oglasite pri svojem bančnem skrbniku, ki bo najprej uredil sprostitev gesla. Zatem boste na vstopni strani spletne banke Bank@Net com lahko nastavili novo geslo.
Zaklenil sem PIN za kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA. Kako ga odklenem?
Prosimo, sledite navodilom, objavljenim na spletni strani Halcom.
Do spletne banke Bank@Net com dostopam z mobilnim žetonom mŽeton. Pozabil sem uporabniško ime in/ali geslo za mobilni žeton mŽeton. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton mŽeton. V kolikor do spletne banke Bank@Net com dostopate tudi s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton mŽeton.

KAKO DO SPLETNE BANKE?

Nova KBM
 

POSVETUJTE SE Z NAMI


Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte naše skrbnike, ki vam bodo z veseljem pomagali pri vaši končni odločitvi.


 
 
Nova KBM
 

POŠLJITE POVPRAŠEVANJE


Smo vas prepričali z našo ponudbo?
Pošljite nam vaše povpraševanje.




ZANIMA ME