Nova KBM

Bank@Net com | NKBM

Bank@Net com

Začnite tipkati, kar iščete

BANK@NET COM

Spletna banka za poslovne uporabnike.




 

Nova KBM

Dostopnost

Poslovanje 24 ur na dan, vse dni v letu.


PRIJAVA
 

Nova KBM

Celovitost

Pregled nad poslovnimi financami v Novi KBM na enem mestu.

POSTANITE UPORABNIK
 

Nova KBM

Varnost

Dostop z varnim sistemom mobilnega žetona ali kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA.

 
 

Kaj omogoča spletna banka Bank@Net com?

 
Celovit pregled nad poslovnimi financami, saj so na enem mestu zbrane informacije o stanju, prilivih in odlivih na poslovnih računih, kreditnih karticah, limitu, kreditih in depozitih.


 
 
Nova KBM

Kvalifiricano digitalno potrdilo Halcom CA

  • Na pametni kartici ali USB ključu
  • Možnost naročila pri Novi KBM
  • Visoka stopnja varnosti
 
                       
 

Mobilni žeton 

  • Aktivacija preko mobilne aplikacije mBank@Net com
  • Omogoča kreiranje enkratnega gesla za dostopanje do spletne banke in potrjevanje transakcij
  • Visoka stopnja varnosti.
  • Brezplačna izdaja in zamenjava
 
                Nova KBM       Nova KBM
 

Pogosta vprašanja pri uporabi spletne banke Bank@Net com

Kako uporabljati spletno banko Bank@Net com s kvalificiranim digitalnim potrdilom?
Kvalificirano digitalno potrdilo (na pametni kartici ali ključu) priklopite na računalnik. Ko ga računalnik prepozna, vnesite PIN digitalnega potrdila.


Nova KBM
 
Kako namestiti programsko opremo Nexus Personal?
Pogoj za dostopanje do Bank@Net com s kvalificiranim digitalnim potrdilom je, da imate na računalniku nameščeno programsko opremo Nexus Personal. Za namestitev programa sledite video navodilom.
Zaklenil sem PIN za kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA. Kako ga odklenem?
Prosimo, sledite navodilom, objavljenim na spletni strani Halcom.
Kako uporabljati spletno banko Bank@Net com z mobilnim žetonom?
V kolikor boste v Bank@Net com vstopili z mobilnim žetonom, morate:
  • Na mobilno napravo naložiti novo mobilno aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store:
Nova KBM  Nova KBM
  • Aktivirati mobilni žeton, pri čemer uporabite aktivacijsko kodo, ki jo ste jo od banke prejeli na elektronski naslov, in registracijsko številko, ki ste jo prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona:
 Nova KBM

Nova KBM
  • Za vstop v Bank@Net com na prijavni strani vnesite uporabniško ime, ki ste ga prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega:
Nova KBM
  • Vsakokrat ob vstopu v Bank@Net com na prijavni strani vnesete tudi enkratno geslo, ki ga ustvarite z mobilnim žetonom:
Nova KBM
 
Do spletne banke Bank@Net com dostopam z mobilnim žetonom. Pozabil sem uporabniško ime. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. V kolikor do spletne banke Bank@Net com dostopate tudi s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Za vstop v spletno banko uporabljam mobilni žeton. Ker sem pozabil/zaklenil PIN za vstop v mobilno banko mBank@Net com, ne morem ustvariti gesla za vstop v spletno banko. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. Oglasite se pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Svoj stari mobilni telefon sem zamenjal za novega. Kaj naredim, da bom lahko na novem mobilnem telefonu ustvaril geslo za vstop v spletno banko?
Na svoj novi mobilni telefon morate najprej namestiti aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem morate naročiti nov mobilni žeton, kar storite pri svojem bančnemu skrbniku. Ko prejmete novo aktivacijsko kodo in registracijsko številko, sledite postopku za aktivacijo mobilnega žetona znotraj mobilne aplikacije mBank@Net com na svojem novem mobilnem telefonu. Po aktivaciji mobilnega žetona boste določili novo geslo PIN za vstopanje v mobilno banko in s tem je postopek namestitve mobilne banke mBank@Net com zaključen. Tako boste geslo za vstop v spletno banko lahko ustvarili na novem mobilnem telefonu znotraj mobilne banke mBank@Net com.
Kako podpišem transakcijo v spletni banki Bank@Net com s pomočjo mobilnega žetona?
  1. Najprej v spletni banki Bank@Net com pripravite paket plačilnih nalogov za podpis. S klikom »podpiši« se odpre okno s KODO, ki jo potrebujete za podpis z mobilnim žetonom.
  2. Na mobilni napravi v mobilni aplikaciji mBank@Net com izberite opcijo »OTP za podpis«. Iz spletne banke Bank@Net com prepišite kodo iz zaslona v mobilno aplikacijo in vnesite osebno številko PIN, ki jo uporabljate za vstop v mobilno aplikacijo mBank@Net com. S klikom na »USTVARITE GESLO« se generira enkratno geslo (številka) za podpis paketa v spletni banki Bank@Net com.
  3. Ustvarjeno geslo prepišite v Bank@Net com in s klikom »POTRDI« se v Bank@Net com izvede avtorizacija in pošlje paket v banko.

Nova KBM
Kako pravilno pripraviti pakete nalogov v xml formatu in v skladu s SEPA standardi?
V Bank@Net com je mogoče uvoziti datoteko le, če je ta pripravljena v XML formatu in v skladu s SEPA standardi. Standardi in priročniki so na voljo na spletni strani Združenja bank Slovenije in so vam v pomoč pri preverjanju napak pri pripravi paketov.

Kako do spletne banke?

Nova KBM

Posvetujte se z nami


Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte naše skrbnike, ki vam bodo z veseljem pomagali pri vaši končni odločitvi.


 
 
Nova KBM

Pošljite povpraševanje


Smo vas prepričali z našo ponudbo?
Pošljite nam vaše povpraševanje.




ZANIMA ME