Poenotili smo informacijske sisteme in združili najboljše storitve obeh bank. Vabimo vas, da se seznanite z novostmi, povezanimi s storitvami in produkti ter potmi do banke.
Stranke nekdanje Abanke in njihovi pooblaščeni ste prejeli nove VISA debete in predplačniške kartice Nove KBM. Če nove kartice še niste dobili oz. prevzeli, vas prosimo, da se oglasite v svoji matični poslovalnici.
Z novo debetno kartico Visa ste stranke nekdanje Abanke in njihove pooblaščene osebe prejele obvestilo o novi številki transakcijskega računa. V kolikor imate odprt račun brez debetne kartice, ste bili o novi številki računa obveščeni s posebnim dopisom.
KARTICE Z ODLOŽENIM PLAČILOM IN OBROČNE KREDITNE KARTICE
Tako vi kot vaše pooblaščene osebe boste lahko še naprej uporabljali obstoječe plačilne kartice Visa in MasterCard (z odloženim plačilom in obročne kartice).
Aplikaciji Abanet in Abamobi sta prenehali delovati. Ob prijavi v spletno ali mobilno banko boste samodejno preusmerjeni na spletno banko Bank@Net in mBank@Net.
Številke varčevalnih računov, namenskega in rentnega varčevanja smo spremenili. Banka bo poskrbela, da bodo vsa nakazila, prejeta na stari račun, avtomatsko preusmerjena na račun z novo številko.
Banka je o vaši novi številki računa obvestila nekatere plačnike. O novi številki vašega računa je banka obvestila vse izdajatelje e-računov, ki jih boste prejeli v spletno in/ali mobilno banko.
Kreditne pogodbe so dobile novo številko. Spreminja se višina zavarovalnine za vsebino sefov. Banka je prenehala opravljati storitve osebnega bančništva, prenosa drobiža in ukinila Apaket družina.